לייף סטייל > טיפוח ובישום

חנות דגל חדשה וייחודית של רשת אפריל

רשת אפריל מתרחבת ופותחת חנות דגל חנות דגל חדשה ויוקרתית בקניון TLV

אפריל, רשת הביוטי המובילה והוותיקה בישראל, מתרחבת ומשיקה חנות דגל חדשה ויוקרתית, בקניון TLV בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל.
חנות אפריל החדשה בקניון TLV היא הגדולה והחדשנית מבין 44 סניפי הרשת, היא עומדת בקו אחד עם חנויות הבישום המובילות בעולם ומעוצבת באופן שכמוהו עוד לא נראה בישראל, תוך שהיא מציעה חווית צריכה וקנייה ייחודית המאפשרת לכל מבקר להתחבר אל העדפות הניחוח, הטיפוח והאיפור שלו ולהיחשף למגמות ולטרנדים החדשים ביותר בעולם. החנות משתרעת על שטח של 200 מ"ר בקומה הראשונה והמרכזית של הקניון, והיקף ההשקעה בה נאמד בכ-2.5 מיליון שקל.

על האדריכלות ועיצוב החנות אמון סטודיו H2O PURE DESIGN אשר פיתח שפה גרפית חדשה ועיצוב קונספט אדריכלי חדש לחנויות הרשת מתוך מחשבה על החוויה הפיזית השלמה של הלקוח. האלמנט העיצובי הבולט ביותר בחנות הוא קיר האינפיניטי הענק המציג את קולקציית בשמים באופן עוצר נשימה.

החנות החדשה מציעה מגוון רחב של מותגי קוסמטיקה, איפור ובישום, לרבות המותגים הבלעדיים שאפריל מייבאת לישראל, בתוכם גם קולקציית מותגי הבוטיק שאפריל מתמחה בהם כבר למעלה מעשור.

לרגל פתיחת החנות היוקרתית, מארחת אפריל בישראל את הבשם הפריזאי דויד בנדק ומשיקה בשמי נישה חדשים מבית המותג bdk השייך לו. בנדק, נולד בפריז בשנת 1989, וגדל בעולם הבשמים, כאשר סבו וסבתו היו בין המורשים הראשונים להפצת בשמים של מותגי יוקרה כמו וורת' וכריסטיאן דיור בפריז של שנות החמישים. את המותג bdk Parfums הקים בשנת 2016 כבית יצירה עצמאי של ניחוחות, ברובע פאלה המלכותי בפריז, העיר שמהווה את מקור ההשראה שלו. מאז הקמתו ועד היום מותג בשמי הבוטיק bdk ממשיך להציע ניחוחות ייחודיים ואיכותיים בהשראת דמויות, תנועות ורגעים. מדובר במותג עכשווי ומודרני המתמקד באיכות, ייחודיות ודיוק מופתי של תווי הריח. הבקבוק של בשמי bdk מיוצר בעבודת יד על-ידי מאסטר לייצור זכוכיות בצרפת, הוא בעל ברק ושקיפות ייחודיים המאפשרים לשפר את צבעו ואיכות ניחוח הבושם. על הפקק נחרטו האותיות bdk כמחווה לאדריכלות של כיפת הארמון הגדול בפריז, הקופסא עשויה נייר ממוחזר ונכתב עליה בעזרת דיו טבעי המעניק תחושה של ספר יוקרתי.

אחד מהבשמים המובילים של המותג bdk הוא בושם הוולווט טונקה א.ד.פ (Velvet Tonka) אשר זכה לאחרונה בפרס קרן הריח בצרפת לבושם הנישה הטוב ביותר למותג עצמאי. הבושם מכיל אקורדים מזרחיים של עץ אמירי, דבש וטבק המעצימים את הניחוח ומעניקים עוצמה תוססת וממכרת. התווים המרכזיים: שעועית טונקה, וניל, שקדים, תפוז וענבר מספקים יחד ניחוח אוריינטלי וחושני.

תגובות

0 תגובות