לייף סטייל > יין ואלכוהול

שני יינות חדשים מיקב RENATO RATTI

הסקוטית מבית ישרקו מרחיבה את היינות מיקב RENATO RATTI מאיטליה ומשיקה: 2 יינות יבשים אדום ולבן.

הסקוטית מבית ישרקו, מרחיבה את יינות היקב RENATO RATTI רנאטו ראטי מאיטליה – פיימונטה ומשיקה שני יינות יבשים, אדום ולבן, שיצטרפו לשלושת היינות הקיימים.

יקב, רנאטו ראטי נחשב לאחד היקבים המוערכים ביותר בעולם בכלל ובאיטליה בפרט. מדובר ביינות בולטים, איכותיים וייחודים במיוחד.

רנאטו ראטי הוביל את שינוי התפיסה בקרב אנשי היין, כאשר בשנת 1971 הציג את מפת הכרמים הייחודיים, כנהוג בשיטת בורגון CRU. ייחוד הכרמים נהוג מאז ועד היום וחולל מהפכה ביחס הייננים למקור הגידול שלהם.

רנאטו ראטי ברברה ד'אסטי באטליונה יין אדום יבש מענבי ברברה.

הענבים נבצרים בבשלות אופטימלית. ביקב הם עוברים מעיכה והתססה במכלי נירוסטה, ובתום התסיסה – לאחר כשבועיים – מועבר היין לאחסון של כמה חודשים, חלקו בחביות וחלקו במכלי נירוסטה. ליין צבע אדום עז, עם ארומה של פירות בשלים על רקע תבלינים.

היין עשיר ומתאים גם ליישון למשך כמה שנים. היין ילווה נהדר בשרים אדומים על גריל ומנות ראשונות מתובלות.

מחיר מומלץ: 99 ₪ 750 מ"ל.
מומלץ לשתות בטמפרטורה של 18-16 מעלות.

רנאטו ראטי שרדונה לאנגה יין לבן יבש מענבי שרדונה.

הענבים עוברים פרס עדין מאוד, ולאחריו עובר התירוש תסיסה מבוקרת טמפרטורה, כ- 30% ממנו בחביות. היין נשאר "על שמרים" במכלים במשך 6-7 חודשים. ליין צבע זהב עמוק ועשיר מאוד בארומות של פרי טרופי, בננה, אשכולית ועוד. סיומת היין מזכירה מעט דבש.
היין מתאים למאכלי דגים, פירות ים ומתחבר באופן אלגנטי עם מאכלי ירקות. ההתיישנות בבקבוק מעשירה את טעמיו והופכת אותו מתאים גם למנות מתובלות יותר.

מחיר מומלץ: 99 ₪ 750 מ"ל.
מומלץ לשתות בטמפרטורה של 10-12 מעלות.


ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים


תגובות

0 תגובות