לייף סטייל > שופינג

פמפרס וסופרפארם "עוטפים באהבה"

ביום הפג הבינלאומי (17 לנובמבר), פמפרס וסופר-פארם משלבים כוחות בכדי לעזור לתרום כרבע מיליון חיתולי פגים לפגים ומשפחותיהם.

זו השנה השניה ברציפות בה ביום הפג הבינלאומי (17 לנובמבר), פמפרס וסופר-פארם משלבים כוחות בכדי לעזור לתרום כרבע מיליון חיתולי פגים לפגים ומשפחותיהם.

"עוטפים באהבה" היא משימה חברתית אשר נועדה להגביר את המודעות אודות ילודת פגים (1 מכל 10 תינוקות) ולהבטיח כי לכל תינוק פג בישראל תהיה גישה לחיתול הייחודי של פמפרס לפגים, אשר תומך בשינה טובה יותר ומספק הגנה לעורם העדין.

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל: "במשך יותר מ-60 שנה, פמפרס מפתחת מוצרים התומכים בהתפתחות בריאה ומאושרת של תינוקות. מנוחה ונוחות חיוניות לתינוקות שנולדו פגים. עם השקת חיתול הפגים שלנו כדי לסייע לשינה ללא הפרעה והגנה על העור, אנחנו מוודאים שאנחנו שם כדי לעזור לכל תינוק, מהיום הראשון, כולל אלה שנולדו מוקדם. אנו ממשיכים ופועלים לפיתוח וחידוש החיתולים שלנו כל הזמן בכדי להבטיח כי הצרכים הייחודיים של כל התינוקות בעולם יתמכו".

הידעת?

1 מכל 10 תינוקות נולד פג. מידי שנה בישראל נולדים כ- 15,000 תינוקות פגים. אותם תינוקות זקוקים לטיפול מיוחד שיתמוך בשלבים הראשונים של התפתחותם - כולל חיתול אשר נוצר במיוחד בשבילם ומתאים לתינוקות במשקל כה נמוך.

תינוקות פגים ישנים 90% מהזמן. בעוד שינה חשובה להתפתחות תקינה ובריאה של כל תינוק, עבור תינוקות פגים היא קריטית במיוחד שכן היא הבסיס להתפתחותם הפיזית והרגשית. בכל זאת, גורמים בלתי נמנעים עלולים להפריע למחזורי הישנה של תינוקות פגים כגון: בדיקות תכופות, צרכים רפואיים, האכלה, תאורה, והחלפת חיתול. לתינוק פג מחליפים חיתול 6-8 פעמים ביום. כל החלפה יכולה להיות מלחיצה מאוד ועלולה להשפיע על איכות השינה של התינוק.

לכן פמפרס השיקו את החיתול הקטן ביותר המאפשר התאמה גמישה מאוד לגוף התינוק וספיגה מירבית בכדי למזער את ההפרעה לשינה ככל הניתן.

עורם של תינוקות פגים עד פי 2 יותר דק מעור של תינוק רגיל. העור הוא האיבר הגדול ביותר של תינוקות אבל כשתינוק נולד פג, גם העור שלו פג. העור של פגים עדין במיוחד ורגיש למגע הקל ביותר. חיתול לא מתאים עלול לגרום לפריחה וקרעים בעור ועלול אף להגדיל את הסיכון לזיהום.

החיתול של פמפרס לפגים עשוי מחומרים רכים כנוצה כדי להבטיח את ההגנה הטובה ביותר לעורם של הפגים.

מותג פמפרס פיתח חיתול מיוחד עבור פגים. החיתול הייחודי של פמפרס מאפשר התאמה גמישה מאוד לגוף התינוק בכדי למזער הפרעה לשינה ועשוי מחומרים עדינים במיוחד לעור התינוק. פמפרס השקיעו מיליונים בפיתוח החיתול ללא מטרות רווח שכן הוא לא נמכר בשום מקום בעולם אלא מחולק כתרומה.

החיתול הקטן בעולם. מדובר על החיתול הקטן ביותר שפותח על ידי פמפרס - בגודל מזערי של 8 ס"מ בלבד, קטן יותר מכף היד שלנו. בנוסף להיותו בגודל המתאים לתינוקות במשקל נמוך, החיתול של פמפרס לפגים כולל הידוק על כל הגוף, צדדים גמישים עדינים ותוחם ספיגה כדי לעזור לתינוקות להישאר יבשים לאורך זמן ובכך להימנע מהפרעת שינה.

כ- 250,000 חיתולים ייעודיים לפגים יתרמו לפגיית בית החולים הלל יפה בחדרה. לרגל יום הפג הבינלאומי החל ב-17.11, מותג פמפרס בשת"פ עם סופר-פארם הצהירו כי גם השנה, כמו בשנה שעברה, ייתרמו כרבע מיליון חיתולים לפגים ומשפחותיהם. זאת על מנת לוודא כי לכל תינוק תהיה גישה לחיתול שעוצב ותוכנן במיוחד בכדי לתמוך בצרכי ההתפתחות הייחודיים לו.

תרומה בינלאומית
משנת 2017 פמפרס תרמה מאות אלפי חיתולים לפגים ברחבי העולם, וזו השנה השנייה שפמפרס תורמת חיתולי פגים גם בישראל - כי גם לקטנטנים שלנו מגיע להיות עטופים באהבה.

עוטפים באהבה – אפשר לעזור

החל מ-18.11 ועד 30.11, על כל 3 אריזות של מוצרי פמפרס אשר ירכשו ברשת סופר-פארם (חיתולים/מגבונים, ניתן לשלב), תתרם אריזה אחת של חיתולי פמפרס לפגים לפגיית בית החולים הלל יפה בחדרה.

*חיתולי פמפרס לפגים מגיעים ב- 4 גדלים: מידה 0 – מתחת ל- 3 ק"ג, מידה P1 – מתחת ל- 1.8 ק"ג, מידה P2 – מתחת ל- 1 ק"ג ומידה P3 – מתחת ל- 0.5 ק"ג.



תגובות

0 תגובות