שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ג'יפ משיקים את שני דגמי הדור החמישי של הגרנד צ'רוקי

הדור החמישי של הגראנד צ'רוקי מגיע לישראל עם עיצוב חיצוני חדש, חלל פנימי מעוצב ומנוע Pentastar V6, 3.6 ליטר העשוי כולו מאלומיניום

image

דגמי הגרנד צ'רוקי מתרחבים וכוללים גם את הגרנד צ'רוקי והגרנד צ'רוקי L החדש עם שלוש שורות (7 מקומות ישיבה) מושבים. הדור החמישי של הגרנד צ'רוקי מושק בארכיטקטורה ועיצוב חיצוני חדשים, וחלל פנימי ברמה גבוהה.

הארכיטקטורה החדשה של הגרנד צ'רוקי וסגנון המרכב האווירודינמי משתלבים יחד כדי לשפר את הביצועים, הבטיחות והאמינות של הרכב, תוך הפחתה של המשקל, הרעש, הרעידות והנוקשות של הרכב. לרכב מנוע Pentastar V6, 3.6 ליטר, העשוי כולו מאלומיניום, הכלול כציוד סטנדרטי, מפיק 290 כ"ס ומומנט של 35.5 קג"מ. הגרנד צ'רוקי מספק יכולת שטח יחד עם דינמיקת נהיגה מאוזנת על הכביש. יכולת השטח הזו מתחילה בשלוש מערכות ההנעה 4X4 -Quadra-Trac I ,Quadra-Trac II וQuadra-Drive II- עם דיפרנציאל מוגבל החלקה אחורי אלקטרוני.

image

מערכת מתלי האוויר Jeep Quadra-Lift, שהיא ייחודית בקבוצה, מציעה כעת שיכוך אקטיבי למחצה אלקטרוני, מעניקה מרווח גחון של עד 27.7 ס"מ ויכולת חציית מים בעומק של 61 ס"מ, בחלק מרמות הגימור. המערכת מתאימה אוטומטית את כוונון בולמי הזעזועים לתנאי הדרך המשתנים, לשיפור הנוחות, היציבות והשליטה, וניתן גם לשלוט בה ידנית באמצעות מתגי בקרה בלוח המכשירים. מערכת ניהול האחיזה Selec-Terrain מאפשרת לנהג לבחור את ההגדרות לנסיעה בכביש או בשטח לביצועי 4X4 מיטביים. מאפיין זה מתאם באופן אלקטרוני את חלוקת המומנט לארבעת הגלגלים, את הבלימה והתנהגות הכביש, מערכות ההיגוי והמתלים, בקרת המצערת, העברת ההילוכים, תיבת ההעברה, בקרת האחיזה, בקרת היציבות, המערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS) ותחושת ההיגוי.

image

לרכב גג מונמך ומשתפל שמשפר את הביצועים האווירודינמיים, קו המותניים הנמוך ושטח הזכוכית הנרחב מאפשרים חדירה של כמות גדולה של אור לתא הנוסעים. חזית הרכב הקדמית בעלת 7 החריצים רחבה וגדולה יותר, מאחוריה ממוקמים רדאר לטווח ארוך ומאפיינים טכנולוגיים מתקדמים אחרים.

בפנים המכונית, לוח המכשירים כולל פתחי אוורור דקים, קונסולה מרכזית אנכית עם Apple CarPlay ו-Android Auto אלחוטיים שמוקמה בצורה אחרת כדי לאפשר לנהג גישה טובה יותר, וצגים דיגיטליים 10.1 אינץ' (25.6 ס"מ) (לוח מחוונים דיגיטלי וצג מגע של מערכת השמע), וכן, לראשונה בפלח שוק זה, אופציה של צג אינטראקטיבי 10.25 אינץ' (26 ס"מ) לנוסע הקדמי. מערך מלא של תאורת LED יוקרתית וכאופציה תאורת אווירה עם מבחר של חמישה צבעים.

image

ארכיטקטורת הישיבה כוללת מושבים קדמיים המתכווננים ל-16 כיוונים המציעים כוונון חשמלי לתמיכה לגב התחתון וזיכרון, רמות הגימור הגבוהות יותר מציעות תפקוד עיסוי בגב המושב לנהג ולנוסע הקדמי. מושבים מחוממים/אוורורים זמינים עם אפשרות הגדרה לשלוש רמות.

גרנד צ'רוקי כולל למעלה מ-110 מאפייני בטיחות וביטחון, כולל יישומים חדשניים של טכנולוגיות שמשכללים את החיבור בין הנהג, הרכב והכביש. מבין המאפיינים התראת התנגשות בכל טווח המהירויות עם בלימה אקטיבית וזיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור וסע, חיישני חניה אחוריים ParkSense עם עצירה, בלם חניה חשמלי מופעל באמצעות מתג, מצלמת מבט היקפי 360 מעלות ועוד.

image

מערך הדגמים של הג'יפ גרנד צ'רוקי כולל 3 דגמים (Altitude, Limited ו-Summit), המונעים באמצעות מנועי V6. צבעי המרכב הם שחור פנינה, כסוף, לבן, אפור מטאלי ואדום כהה וצבעי הפנים הם עור שחור ועור בז'.

דגם

מחיר

All-New Grand Cherokee 5S Altitude

399,900

All-New Grand Cherokee 5S Limited

449,900

All-New Grand Cherokee 5S Limited plus

474,900

All-New Grand Cherokee L 7S Altitude

419,900

All-New Grand Cherokee L 7S Limited

469,900

All-New Grand Cherokee L 7S Limited plus

494,900

All-New Grand Cherokee L 7S Summit Reserve

599,900

image

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - אבי

23 בנובמבר 2022 ב 05:14

אז אך ורק בגרסת הקצה היקרה בלבד שעולה כ600 אלף שח יש הילוך כח? זהו המסמר האחרון וסופו של הגראנד צירוקי כרכב שטח. לא שהקודם היה להיט אבל שמר בקושי על הגחלת.

2

Ogash Ofer

23 בנובמבר 2022 ב 06:05

אורח/ת - אבי כתב/ה:
"

אז אך ורק בגרסת הקצה היקרה בלבד שעולה כ600 אלף שח יש הילוך כח? זהו המסמר האחרון וסופו של הגראנד צירוקי כרכב שטח. לא שהקודם היה להיט אבל שמר בקושי על הגחלת.

"
לצערנו - עולם הולך ונעלם