שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

פורד ברונקו וחצי

צוות התמיכה של חברת פורד במרוץ הבאחה 1000, ארגן לעצמו רכב סיוע יוצא דופן, שמורכב מברונקו אחד שלם ועוד אחד שנחתך לחצי

לא, אתם לא רואים כפול, הראיה שלכם בסדר גמור. מה שאתם רואים זה פורד ברונקו שאליו רתום נגרר, שנבנה מברונקו אחר שפשוט נחתך לחצי. "יצירה" כזאת יכולה כנראה להרשות לעצמה רק החברה עצמה, שכן הבסיס לנגרר הוא אחד מדגמי האב-טיפוס של הברונקו, דגמים שבתהליך הרגיל נגרסים לאחר שמסיימים את נסיעות המבחן איתם (קישור למבחן דרכים לברונקו).

הנגרר המיוחד נבנה במקור על ידי הצוות שליווה את נסיעות המבחן של הברונקו בשלבי הניסוי שלו, והיה זקוק למרחב אכסון נוסף עבור כל הציוד הנדרש. הרכב התורם לייצור הנגרר היה ברונקו שתי דלתות, שבו קורת ה-B מסתיימת ממש לפני הגלגל האחורי וסיפקה קו חיתוך ברור. נבנתה שלדה חזקה עליה "הולבש" המרכב, עם כף ריתום מתוצרת Cruisemaster המיועדת ליישומי שטח, המספקת גמישות מפרקית המאפשרת גרירה גם בתנאי שטח קשים. לנגרר הורכבו מתלי אוויר לשיכוך מיטבי של הנסיעה, ובתוכו הותקן מיכל דלק גדול עם משאבה וצנרת לתדלוק. בנוסף, הותקנו בו שני מדחסי אוויר וארגזי כלים רבים.

הברונקו וחצי "גוייס" לשמש כרכב סיוע קרוב עבור קבוצת פורד בבאחה 1000 שהתקיים החודש, בו השתתפה החברה עם הריינג'ר רפטור. לטענת פורד, הטנדר ניצח במרוץ בקטגוריה של כלי רכב סטנדרטיים בגודל בינוני, וזה אולי בגלל שהוא היה היחיד בקטגוריה הזאת... ובכל זאת, לסיים את הבאחה עם רכב סטנדרטי זה הישג בפני עצמו (קישור לכתבה ישנה-נושנה של רני פלג המסביר הכל על מרוץ הבאחה).

הריינג'ר רפטור בבאחה

זהו כמובן לא הרכב הראשון עבורו נבנה נגרר תואם, ובאינטרנט תוכלו למצוא תמונות רבות של שילובים כאלה, מרביתם או אפילו כולם נבנו על ידי אנשים פרטיים.

166953095392916695309546361669530954924




תגובות

1 תגובות

1

yael75

28 בנובמבר 2022 ב 09:09

על פי ניסיון לא קטן עם פורד ברונקו, הרכב הזה בעצמו זקוק לסיוע תמידי ובלתי פוסק, ערימה של בעיות ובארץ, חוסר ניסיון בטיפול בו.