לייף סטייל > יין ואלכוהול

יינות BUZZ של יקבי כרמל

חוגגים את השנה האזרחית החדשה עם יינות BUZZ של יקבי כרמל ומהדורה מיוחדת של למברוסקו מבעבע לבן בבקבוק כחול וחגיגי

imageלקראת סוף השנה האזרחית, מציעים יקבי כרמל לשדרג את החגיגה עם מגוון היינות המבעבעים מסדרת Sparkling Buzz
יינות קלילים, ארומטיים במיוחד עם אחוז אלכוהול נמוך באופן טבעי (5.5% - 7%), בעבוע קל ומתיקות עדינה, המתאימים לכל רגע של שמחה.

באזז קריניאנו 2022

יין קליל, מוגז קלות ובעל מתיקות עדינה ומאוזנת המופק מענבי קריניאן שנבצרו מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. באזז קריניאנו מתאים כאפריטיף ולליווי ארוחות קלות, ומסיבות. רמת אלכוהול: 5%-6%.

באזז מוסקטו 2022

יין קליל, מבעבע קלות ובעל מתיקות עדינה ומאוזנת המופק מענבי מוסקט שנבצרו מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. באזז מוסקטו מתאים כאפריטיף ולליווי ארוחות קלות, ומסיבות. רמת אלכוהול: 6%.

את מוצרי Sparkling Buzz מומלץ לצרוך כשהם צוננים מאוד, בטמפרטורה של 4 מעלות.

מחיר מומלץ: 30 ₪ - להשיג ברשתות השיווק וחנויות היין ברחבי הארץ.

image

מהדורה מיוחדת של Giacobazzi לחגיגות השנה האזרחית החדשה

המותג Giacobazzi מציג מהדורה מיוחדת של למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש, בבקבוקים בצבע כחול בשילוב קונפטי זהוב חגיגי, באווירת חגיגות השנה החדשה. העיצוב החגיגי של הבקבוק תואם לרוח חגיגות סוף השנה, המתאפיינות באווירת גלאם, לבוש נוצץ ומשקאות מבעבעים.

מדובר ביין מבעבע לבן חצי יבש, בעל ניחוחות עשירים של פרחים ופירות ומתיקות מעודנת, בעל חוזק אלכוהול של 9.5%. יש לאחסן במקום קריר ולהגיש בטמפרטורה של 8-11 מעלות.

היינות מסדרה זו מתאימים למגוון רחב של אפשרויות צריכה: אפרטיף וארוחות קלות, ומסיבות.

עוד בסדרת היינות של Giacobazzi:

· למברוסקו אדום חצי יבש - יין חצי יבש, בעל צבע אדום עמוק.
היין בעל ניחוח פרחוני נפלא עם רמזים של תות שדה ודובדבני מרשינו. הטעם החצי יבש מאוזן באופן נעים על ידי הרעננות, ומבליט את טעמי הפירות האדומים.
מומלץ להגיש בטמפרטורה של 10-13 מעלות.

· למברוסקו רוזה חצי יבש - יין בעל צבע ורוד מבריק, ניחוחות של פרחים עם רמזים של סיגליות. הטעם אלגנטי ופירותי, חצי יבש עם סיום של פירות אדומים.
מומלץ להגיש בטמפרטורה של 8-11 מעלות.

* מחיר מומלץ לצרכן:30 ₪- ניתן לרכוש בחנויות וברשתות השיווק ולהזמין באתרי האונליין של רשות השיווק המובילות וחנויות היין הנבחרות.

תגובות

0 תגובות