שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פורד לא עומדת בביקוש לברונקו

החברה מציעה ללקוחות בארה"ב שקנו ברונקו חדש "על הנייר", לקבל הנחה של 2,500 דולר אם ירכשו דגם אחר מתוצרת פורד. מדובר בעיקר במחסור בדגמים היקרים יותר של הברונקו, ובכאלה עם חבילת ה"ססקווץ'"

הגעתו של הפורד ברונקו לשווקים לפני כשלוש שנים היתה מלווה ב"באז" גדול, עם מספרים דמיוניים כמעט של רוכשים שהפקידו מקדמות הרבה לפני שהכלים הראשונים הגיעו לאולמות התצוגה (קישור לכתבה). ולמרות זאת, נראה כי ההצלחה הגדולה במכירות הפתיעה את ראשי החברה, שלא העריכו נכון את הביקוש. הברונקו הפך לכל כך פופולרי, שפורד מציעה היום ללקוחות שרכשו כלי "על הנייר", לקבל 2,500 דולר כדי שיבחרו דגם אחר מתוצרת החברה, ויוותרו על הברונקו שהזמינו.

image

ביקוש מעבר לציפיות. פורד ברונקו

על פי הדיווחים, הדילרים של פורד בארה"ב הונחו להציע ללקוחות שלהם את הסכום אם ישתמשו בו כחלק מהתשלום עבור רכישה של מוסטנג חדש, טנדר מאווריק (קישור לכתבה) או טנדר F-150 Tremor. המחסור הוא בעיקר בדגמים היקרים והמזוודים יותר של הברונקו דוגמת ה-Wildtrack (קישור לכתבה), כלים עם חבילת השטח "ססקווץ'", או כאלה עם חבילת Lux ובקרת שיוט אדפטיבית. מי שיהיה מוכן להתפשר על דגמים פשוטים ו"ערומים" יותר, יוכל לקבל אותם באופן כמעט מיידי.

עד לאחרונה, זמן ההמתנה לברונקו חדש עמד בממוצע על כשלושה חודשים, ופורד סיפקה תמריצים שונים כדי שלא לאבד את המזמינים. בין היתר, שלחה להם ציוד שטח כמו ערסלים, תיקים ועוד. בחברה מקווים שהתוכנית החדשה תקל על לחץ המסירה, ומי שיחליט שהוא בכל זאת רוצה ברונקו יקבל אותו מהר יותר.

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - חובב שטח

22 בינואר 2023 ב 17:14

בעסה עד שיצא דגם ....מת בכניסה בגלל מלאי
עכשיו יהיה יקר כי הוא נדיר ולא תהיה תחרות