לייף סטייל > טיפוח ובישום

סופר-פארם יוצאים מהמגירה

סופר-פארם משיקה קטגוריית Sexual Wellness

סופר-פארם, קמעונאית בתי המרקחת והביוטי המובילה בישראל, משיקה את קטגוריית Sexual Wellness. בכך מצטרפת סופר-פארם לטרנד ששוטף בשנה האחרונה רשתות ביוטי ובתי מרקחת ברחבי העולם, כשהקטגוריה הפכה לחלק בלתי נפרד מהעיסוק ההולך וגובר בעולמות ה-Wellness.

image

בישראל המצב לא שונה, מסקר שנערך על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה עבור סופר-פארם עולה כי אביזרי המין אינם זרים לישראלים. למעשה, שליש מהישראלים התנסו בעבר באביזרי מין, ואחד מכל חמישה ישראלים מחזיק ברשותו לפחות אביזר מין אחד

77% מהישראלים מצהירים כי סקס וסיפוק מיני חשובים למנטליות הנפשית שלהם

רבע מהישראלים מעידים שאביזרי מין שיפרו את חיי המין ואחד מכל חמישה ישראלים רכש אביזר מין אחד לפחות.

המגמה הזו מתרחשת על רקע התפרצות מגפת הקורונה והסגרים שנלוו אליה, אשר הביאו לבילוי ממושך יותר בבתים, והגדילו את הביקוש למוצרי טיפוח אישי לגוף ולנפש.

כעת, סופר-פארם מרימה את הכפפה ומשיקה מגוון רחב של מותגים בתחום ובראשם TOYBOX, PlusOne ו-LELO, Je Jeu , Satisfyer ואחרים שיוצעו לצד שמנים, חומרי סיכה, ויטמינים ותוספים.

המותג הבולט שיימכר ONLY AT בסופר-פארם אונליין הוא PlusOne. מוצרי המותג מיוצרים ע"י חברת הביוטי והטיפוח האישי Clio, מסיליקון בטוח לשימוש, עמיד במים ואולטרא-היגייני. מוצרי המותג יימכרו החל מ-89 שקל .

מותג נוסף שצפוי להצטרף לקטגוריה בסופר-פארם אונליין הוא LELO השבדי, מותג פרימיום הנחשב למוביל עולמי בעיצוב, חדשנות וטכנולוגיה בקטגוריה. המותג נוסד בשטוקהולם ב-2003, וכיום הוא נמכר בלמעלה מ-160 מדינות.

סדרת מוצרי הפרימיום של TOYBOX אשר תימכר בסניפים כוללת מכשירי וויברטור נטענים, מסיליקון איכותי, עמידים במים, לשימוש אישי או זוגי. טווח המחירים: 180 שקל -250 שקל.

תגובות

0 תגובות