רכב כבד > קטלוג משאיות 2023

משאיות סקניה 2023

הכירו את מגוון משאיות סקניה לשנת 2023

image חברת סקניה נוסדה בשוודיה ב-1891. בתחילת הדרך היא עסקה בייצור אופניים, אך לפני כ-112 שנים עשתה שינוי כיוון משמעותי ומכלי תחבורה אישית לא ממונעים עברה לייצור כלים מסחריים ואוטובסים. כיום נחשבת סקניה לאחת מיצרניות הרכב הכבד הגדולות והמובילות בעולם.

לאחר מספר תהפוכות בתעשיית הרכב השוודית שהשפיעו גם על סקניה בתחילת שנות ה-2000, קונצרן פולקסווגן רכש כמה חלקים מהשליטה ביצרנית המשאיות הנחשבת והחל מ-2015 סקניה נמצאת בבעלות מלאה של קונצרן הרכב הענק כשהיא חלק מקבוצת Traton המאגדת תחתיה גם את מאן ואת חטיבת הרכב הכבד של פולקסווגן.

עם זאת, מתוך הערכה לאיכויות המותג, לסקניה מעמד מיוחד בקבוצה והיא מפתחת בעצמה את הפלטפורמות והמנועים של משאיותיה.

image

לסקניה מרכז פיתוח ומפעלים בשוודיה ובמדינות נוספות באירופה וכן באסיה ובדרום אמריקה. בסך הכל סקניה מעסיקה כ-54 אלף עובדים ברחבי העולם האחראים על ייצור מעל ל-100 אלף משאיות, אוטובוסים ומנועים תעשייתים בשנה.
סקניה מציעה מגוון גדול יחסית של סדרות של משאיות, ממשאיות למשימות חלוקה ולעבודות עירוניות ועד לראשי גורר למשקלים של 200 טון ויותר.

סקניה נחשבת לאחת מיצרניות מנועי הדיזל המתקדמות והמובילות בעולם ובכלי הרכב שהיא מייצרת ניתן למצוא מנועים המשלבים בין הספקים גבוהים לצריכת דלק נמוכה ועמידה בתקני פליטת המזהמים המחמירים ביותר.

באופן ייחודי בעולם המשאיות של 2023, מציעה החברה בסדרות R ו-S מנועי שמונה צילינדרים בנפח 16.4 ליטר בהספקים של בין 530 כ"ס לעד לא פחות מ-770 כ"ס.
מעבר לעוצמה אדירה, למנועים אלה גם אופי פעולה וצליל הקיים רק במנועי וי 8, זאת מבלי לשלם על כך מחיר בתחום צריכת הדלק או פליטות המזהמים בהשוואה למנועי 6 צילינדרים מקבילים.

הגרסה הבכירה עם 770 כ"ס ומומנט של 3700 נ"מ היא למעשה המשאית החזקה ביותר בייצור סדרתי המוצעת היום בשוק והבחירה האידיאלית למשימות מאתגרות במשקלים קיצוניים.

בנוסף, סקניה היא מיצרניות הרכב הכבד היחידות שמציעות מגוון רחב של כלי רכב מסחריים בכל הגדלים עם מנועים שעושים שימוש בגז טבעי דחוס או נוזל.

באופן חריג, למרות השמרנות של לקוחות שוק הרכב הכבד בארץ, יבואנית המותג החליטה להציע גם בישראל משאיות מונעות גז טבעי המבוססות על סדרות G ו-P.

מדובר במשאיות בטווחי משקל שבין 18 ל-32 טון בתצורת דחסן אשפה, רמסע וראש גורר למשקלים של עד 50 טון.

image

המשאיות מונעות הגז עושות שימוש בנפח 9 ליטרים בהספקים של עד 340 כ"ס ובנפח 13 ליטר עם מעל ל-400 כ"ס אשר כולם עומדים בתקני הזיהום המחמירים של יורו 6. מכלי הגז (נוזלי או דחוס) מאפשרים טווח גדול בין מילויים של בין 460 לכ-1700 קילומטרים בהתאם לגרסה ולגודל המכלים.

מבחינת עלויות תפעול, מאחר שהמיסוי על גז טבעי נמוך מאוד ולנוכח מאגרי הענק שנמצאים במים הכלכליים של ישראל, העלות פר קילומטר נמוכה בעשרות אחוזים אל מול דיזל וכך גם ההפחתה של פליטות המזהמים.

משאיות סקניה מיובאות ומשווקת בישראל על ידי קבוצת "מקס משאיות".
היבואנית שמה לה למטרה להציע לרוכשים חוויית רכישה שונה ומציעה ללקוחות אופציות ייחודיות להתאמה אישית של המשאיות.

image

בניגוד למרבית המתחרים שלכל היותר מציעים בחירה בין כמה מפרטי גימור שנקבעו מראש, בהתאם לתפיסת העולם של סקניה ובדומה לאפשרויות הקסטומיזציה בשוק מכוניות היוקרה האקזוטיות, למעשה כל לקוח יכול "לתפור" את המשאית בהתאם לצרכיו ולסגנונו מבחירת סוגי המושבים, הריפודים, גימור הדשבורד, האבזורים השונים, תוספות אינטגרליות ייחודיות כמו מיקרוגל או מכונת קפה ועד לשילובי הצבעים החיצוניים של הקבינה, זאת מתוך אמונה שכלי רכב בו הנהג נמצא שעות רבות מדי יום צריך להתאים בצורה מדויקת ביותר לטעמו ולהעדפותיו של הלקוח.

image


כמו כן סקניה מסתכלת קדימה ומציעה, בשלב זה מעבר לים, גם משאיות המצוידות במנועים חשמליים - ממשאיות עירוניות ועד למשאיות ענק - במשקל כולל של עד 64 טון כשהטווח בין טעינות עומד על עד 350 קילומטרים.

כמו כן מציעה היבואנית מערך מוסכי שירות בפריסה ארצית ושירותי חילוץ ותיקוני דרך מסביב לשעון.

יבואן: מקס משאיות
אתר: https://maxtb.co.il
טלפון: 08-8567333

167621406105316762140627361676214063609

דגמי סקניה בישראל:

סקניה סדרה L

image

סקניה סדרה P

סקניה סדרה P הנעה בגז טבעי


image

סקניה סדרה G

סקניה סדרה G הנעה בגז טבעי

image

סקניה סדרה R

image

סקניה סדרה S

image

קישור למדריך האינטרנטי - קטלוג משאיות 2023
לצפייה בקטלוג המלא - קטלוג משאיות 2023 בקובץ PDF

תגובות

0 תגובות