אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

אופנועי הים מדגמי SEA DOO החדשים בישראל

אופנועי הים סי-דו מגיעים לישראל בחמישה דגמים חדשים בעלי מנוע Rotax, מערכת קירור מנוע סגורה ללא מי ים ועיצוב חדש

יבואנית מותג SEA DOO לישראל, החלה בשיווק אופנועי הים לשנת 2023 עם היצע דגמים גדול הכולל חמישה דגמים חדשים בישראל לשנת 2023. מותג SEA DOO, מבית קונצרן BRP הקנדי, משלב 50 שנות ניסיון ופיתוח ויוצרים מבחר דגמים מגוון לכל רוכב והעדפותיו.

כל דגמי SEA DOO מצוידים במנוע Rotax עתיר מומנט והספק, בזכות מערכת קירור מנוע סגורה ללא מי ים, מערכת ITC המשלבת טכנולוגיה חדשנית לתפעול אינטואיטיבי ובטיחות מקסימליים ולחסכון בצריכת הדלק, זאת לצד מערכת ה-iBR הייחודית ל-SEA DOO המספקת בלימה והילוך אחורי ממוחשב ופרוגרסיבי. לדגמי SEA DOO שוקע הידרודינמי המאפשר יציאה מהירה לפלנינג עם יכולות שיוט מיטביות ואחיזה בכל תנאי ים. השוקע עשוי מחומרים עמידים וקלי משקל. העיצוב והתכנון האגרונומי המתקדם מעניק נקודות אחיזה ותמיכה הן ברכיבה חזקה והן בקרוזינג לנוחות ובטיחות.

image

RXP-X RS300 APEX

כלי בגרסת Limited Edition, עיצובו של ה-APEX משלב בין צביעה ייחודית לדגם לצד חיפויי קרבון. לכלי החדש צביעה בצבעי "ירוק מירוצים", תגיות ומדבקות פרימיום, ידיות אחיזה תואמות לצבע האופנוע. הכלי כולל גם חיפוי סיבי פחמן (קרבון פייבר) למכסה הקדמי ולמראות הצד. לוגו מותג BRP מקדימה עם אנודייז ייחודי. ה-APEX מגיע עם חבילת אבזור מלאה הכוללת (לראשונה באופנועי ים) משכך היגוי מתכוונן תוך כדי תנועה להתאמה אישית למצב הים ולאופי הרכיבה. בנוסף הדגם כולל מערכת מולטימדיה אלחוטית, מערכת שמע, צג שעונים בגודל 7.8" מערכת חיבור LINQ וכיסוי מקורי מותאם לדגם.

ה-RXP® -X® RS APEX 300 עוצב ותוכנן לרכיבה סופר ספורטיבית היישר ממסלול המרוצים עם המנוע החזק ביותר בתעשייה. ה- APEX מצויד במערכת TRIM ייחודית לדגם "להדבקת" השוקע ו"גיהוץ" המים תוך שמירה כיוונית ואחיזה מיטבית של אופנוע הים, גם ברכיבה במהירות שיא בים השטוח, או בים הגלי. לאופנוע הים מייצבים Race-inspired X-sponsons שתוכננו להעניק יציבות סיבובית בהטיית האופנוע במהירויות גבוהות. המייצבים ניתנים לכיוון ע"י הרוכב בהתאם לתנאי הים, רמתו המקצועית של הרוכב וסוג הרכיבה בין אם FREE STYLE או לרכיבת מסלול בהטיות קיצוניות.

השוקע של ה-RXP-X RS300 APEX מסוג T3-R HULL מספק היגוי ייחודי, זריזות וחדות בפניות אדוקות ושימור יציבות כיוונית מדויקת להפליא. מערכת ה-ERGOLOCK ממזערת את השפעת העייפות ומאפשרת רכיבה ארוכה יותר, בזכות אוכף ארגונומי בהשראת מרוצים. בנוסף, לאופנוע מושב אחורי מתכוונן ותמיכות ייחודיות לרגלי הרוכב לאחיזה טובה יותר של הרוכב את אופנוע הים ובשילוב עם כידון מתכוונן להתאמה לרוכב.

מחיר ה- RXP-X RS300 APEX יעמוד על 149,950 ₪

GTX WAKE 230

אופנוע הים שתוכנן לשילוב בין חווית רכיבה לצד פעילות ספורט גלישה - ה-GTX WAKE PRO מספק רכיבה יציבה ומצויד כסטנדרט באבזור ייעודי לספורט גלישה וסקי מים Wake™. ל-Sea-Doo Wake גרפיקה ייחודית ומפרט טכני ואבזור ייעודי המאפשרים להנות מגלישה וסקי מקצועיים ומחווית רכיבה מושלמת. ל-Wake מצערת חכמה למצב סקי, מוט פיילון LINQ למצב גלישה מקצועית והתקן ייעודי לנסיעת הגלשן. לאופנוע מסך 7.8 אינץ' בצבע מלא עם נראות מדהימה ורמה חדשה של פונקציונליות, מולטימדיה עם אינטגרציה של Bluetooth ,USB ואפליקציות לסמארטפון המספקות מוזיקה, תנאי מזג אוויר, ניווט ועוד. מערכת האודיו – BRP Bluetooth Audio Premium עמידה למים ומשולבת במלואה בעוצמה של 100 W ובכך משלימה חוויה יוצאת דופן על הסיפון. מערכת ה-iDF המתקדמת מאפשרת לרוכבים בלחיצת כפתור לנקות את משאבת ה-JET מלכלוך מבלי לרדת מאופנוע הים.

ה-WAKE מצויד במנוע רוטקס בנפח 1630 סמ"ק המפיק 230 כ"ס ומומנט לביצועים. בנוסף, מצערת האלקטרונית ITC שבו מאפשרת גם כיול מפתח למידה לרוכבים חדשים, מערכת IBR מאפשרת בלימה מהירה וקצרה ולתפעול קל בשיוט לאחור. בנוסף, תנוחת הישיבה החדשה Ergolock – בעלת מרכז כובד נמוך וירכתיים רחבים יותר. כמו כן, לאופנוע מערכת LinQ לחיבור אבזור מקורי, המאפשרת חיבור וניתוק מהיר של האביזרים המקוריים המורכבים על המשטח האחורי כגון: תיק, צידנית, מיכל דלק רזרבי או הרכבת מוט לגרירת סקי, לצד שורה של תאי אחסון חדשים ויכולת אחסון טובה ונוחה יותר.

מחיר ה- GTX WAKE 230 יעמוד על 140,950 ₪

image

Fish Pro Trophy

אופנוע הים הייעודי לחובבי הדיג המאפשר שילוב של דייג ורכיבה תוך הגעה מהירה וקלה לנקודות דייג בתנאי ים מגוונים וגליים. האופנוע תוכנן בקפידה לדייג במתן פתרונות שימושיים ויעילים במהלך שהות במים בביצוע דייג עם יכולות לשאת ציוד ייעודי. ה- Fish Pro הוא אופנוע הים הראשון בתעשייה המצוייד במערכת גילוי דגים וניווט וכולל מערכת אחסון והציוד LinQ מושב דיג ייעודי, ציידנית 51 ליטר ומתקני עיגון לחכות.

לאופנוע מגוון מערכות מתקדמות, ביניהן: מסך 7.8 אינץ' בצבע מלא, מולטימדיה עם אינטגרציה של Bluetooth , USB ואפליקציות לסמארטפון המספקות מוזיקה, תנאי מזג אוויר, ניווט ועוד. מערכת האודיו – BRP Bluetooth Audio Premium עמידה למים ומשולבת במלואה בעוצמה של 100W. בנוסף לכלי יש מערכת iDF מתקדמת, המאפשרת לרוכבים בלחיצת כפתור לנקות את משאבת ה-JET מלכלוך מבלי לרדת מאופנוע הים. הרחבת הסיפון האחורי באופנוע מתאפשרת בעזרת מערכת חיבור שנייה LinQ™ המוסיפה 11.5 אינץ' (29 ס"מ) לחלק האחורי של כלי השיט. ה- Fish Pro Trophy מציע מערכת מקורית תוצרת GARMIN עם GPS ומסך מגע בגודל 7 אינץ' לגילוי ואיתור להקות דגים כמו גם לניווט וגישה למפות אזוריות משודרגות בחינם.

ה-Fish Pro מצויד במנוע רוטקס 1630 סמ"ק חדש המפיק 170 כ"ס, מנוע בעל מצב ECO המייצר חסכון של עד 34%, מצערת אלקטרונית המאפשרת גם כיול מפתח למידה לרוכבים חדשים, מערכת IBR לבלימה מהירה וקצרה לתפעול קל בשיוט לאחור.

מחיר ה- Fish Pro Trophy יעמוד על 146,950 ₪

image

Explorer Pro

ה-Explorer Pro החדש תוכנן לחוויית רכיבה בטיולים ארוכים, עם ציוד אדוונצ'ר המציע חיבור ייעודי לאופנוע הים. ה-Explorer Pro מצויד במגן רוח קדמי להגנה מפני רוח, מזג אוויר והשפרצות מים. הכלי מציע מקומות אחסון תואם LinQ המאפשר שמירה על ציוד נוסף יבש בקלות ובהישג יד. האקספלורר מצויד בתיק אחסון בנפח 100 ליטר אטום למים, המתחבר לאופנוע באמצעות חיבור LinQ, מה שמאפשר לשאת את התיק כמוערם על אביזרים אחרים (תואמים LinQ) או לשאת אותו כתיק גב. מושב האקספלורר טורינג מוסיף מעל סנטימטר של ריפוד נוסף לתנוחת רכיבה גבוהה ונוחה יותר למרחקים ארוכים. מגני ברכיים מוסיפים נוחות ושליטה נוספת בתנאים קשים. לאופנוע פגוש Target Languageont הכולל גם ידיות אחיזה בעת עגינה, יציאה לחוף וכידון עם הגבהה מתכווננת המעניק יותר מינוף על מנת לתמרן בקלות וברכיבה בישיבה או בעמידה להתאמה אישית.

לאופנוע מסך 7.8 אינץ' בצבע מלא, מולטימדיה עם אינטגרציה של Bluetooth ,USB ואפליקציות לסמארטפון המספקות מוזיקה, תנאי מזג אוויר, ניווט ועוד. מערכת האודיו – BRP Bluetooth Audio Premium עמידה למים ומשולבת במלואה בעוצמה של 100W. בנוסף לכלי יש מערכת iDF מתקדמת המאפשרת לרוכבים בלחיצת כפתור לנקות את משאבת ה-JET מלכלוך מבלי לרדת מאופנוע הים. הרחבת הסיפון האחורי באופנוע מתאפשרת בעזרת מערכת חיבור שנייה LinQ™ המוסיפה 11.5 אינץ' (29 ס"מ) לחלק האחורי של כלי השיט, עם פלטפורמה אחורית לשהייה יציבה ונוחה על אופנוע הים לדייג ובכלל. בדומה לגרסת ה-Fish Pro Trophy גם ה-Explorer Pro מציע מערכת מקורית תוצרת GARMIN עם GPS ומסך מגע בגודל 7 אינץ' לגילוי ואיתור להקות דגים כמו גם לניווט וגישה למפות אזוריות משודרגות בחינם.

ה-Explorer Pro מצויד במנוע רוטקס 1630 סמ"ק חדש המפיק 170 כ"ס, מנוע אמין מאוד וחסכוני בצריכת דלק בזכות מצב ECO המייצר חסכון של עד 34%, מצערת אלקטרונית המאפשרת גם כיול מפתח למידה לרוכבים חדשים, מערכת IBR לבלימה מהירה וקצרה ולתפעול קל בשיוט לאחור ומערכת iDF המאפשרת לרוכבים לפנות פתחים סתומים מבלי להירטב בלחיצת כפתור.

מחיר ה- Explorer Pro יעמוד על 136,950 ₪

image

230 GTX

ה-GTX בעל צביעה וגרפיקה מיוחדת ושוקע יציב ומרווח עם ירכתיים רחבים. האופנוע כולל מערכת אחסון וציוד LinQ , מסך 7.8 אינץ' בצבע מלא הכוללת אינטגרציה של Bluetooth, USB ואפליקציות לסמארטפון המספקות מוזיקה, מזג אוויר, ניווט ועוד. מערכת BRP Bluetooth Audio Premium עמידה למים ומשולבת במלואה בעוצמה של 100 W. בנוסף מערכת ה-iDF מאפשרת לרוכבים בלחיצת כפתור לנקות את משאבת ה-JET מלכלוך מבלי לרדת מאופנוע הים.

ה-GTX מצויד במנוע רוטקס 1630 סמ"ק חדש המפיק 230 כ"ס ומומנט לביצועים. המנוע בעל מצב ECO המייצר חסכון של עד 34%, מצערת אלקטרונית ITC המאפשרת גם כיול מפתח למידה לרוכבים חדשים, מערכת IBR לבלימה מהירה וקצרה ולתפעול קל בשיוט לאחור.

הכלי מציע תנוחת ישיבה חדשה Ergolock למרכז כובד נמוך, ירכתיים רחבים יותר, יחד עם מערכת LinQ לחיבור אבזור מקורי המאפשרת חיבור וניתוק מהיר של האביזרים המקוריים המורכבים על המשטח האחורי כגון: תיק, צידנית, מיכל דלק רזרבי או הרכבת מוט לגרירת סקי. זאת לצד שורה של תאי אחסון חדשים ויכולת אחסון טובה ונוחה יותר. התא הקדמי מתחת לכידון (מוגן מים ומרופד למניעת חבטות) מאפשר אחסון לטלפון או נגן מוזיקה וטעינת המכשיר. בנוסף קיים תא אחסון מרכזי גדול במרכז האופנוע המאפשר גישה קלה בזמן ישיבה, ללא צורך בעמידה.

מחיר ה- 230 GTX יעמוד על 136,950 ₪

image

המערכות הייחודית לדגמי Sea-Doo 2023

מערכת בטיחות iBR

הדור השלישי של מערכת הבלימה וההילוך האחורי iBR (Intelligent Brake & Reverse) מאפשרת מרחק בלימה קצר ויכולת תמרון גבוהה יותר בנסיעה לאחור ולצורך עגינה. המערכת כוללת מצב "ניוטרל" אמיתי, כאשר בהתנעת אופנוע הוא נותר ללא תנועה שתתאפשר רק בלחיצה על מצערת הגז, במצב עמידה בסחיטת ידית בלם ה-iBR ישולב ההילוך האחורי.

במצב שיוט ובכל מהירות מעל 8 קמ"ש לחיצה על ידית הבלם תפעיל את מערכת הבלימה באופן פרוגרסיבי בהתאם למהירות הכלי, כשמערכת ה-iBR תוודא שכלי השייט נותר מאוזן כך שחרטום אופנוע הים לא ישקע במהלך הבלימה, כאשר הדבר מתאפשר באמצעות העלאת הסל"ד באופן אוטומטי וללא מעורבות המשיט.

מערכת ה-iBR כוללת מצב לפיו ברגע שמופעלת ידית בלם (גם אם המשיט ממשיך בטעות לסחוט את מצערת התאוצה), פעולה זאת תתבטל באופן אוטומטי ע"י מערכת ה-iBR כך שהפעלת הבלימה מנטרלת את אפשרות המשך סחיטת מצערת התאוצה. בזכות היכולת לשלב הילוך אחורי, מערכת ה-iBR מאפשרת נוחות בגישה לאדם במים ובפרט בהפעלת פעילות ספורט ימית כדוגמת גלישת SKI או גלישה על אבוב. המערכת משפרת משמעותית את השליטה באופנוע הים במצב המצריך שילוב הילוך לאחור ו/או בלימה להאטת שיוט ומעניקה יכולת רכיבה אינטואיטיבית מצויינת.

image

טכנולוגיית iControl

דגמי 2023 מאובזרים בטכנולוגיית iControl הייחודית לחברת Sea-Doo שמציעה מערכת הכוללת שליטה על כל המערכות האלקטרוניות. יתרונה של המערכת מתבטא במצערת האלקטרונית המנהלת מערכת ECO לצריכת דלק יעילה במיוחד ובפרט בהשוואה למתחרים.

ידיות אחיזה ארגונומיות ו-Ergo Lock

דגמי 2023 כוללים ידיות אחיזה ייחודיות המאפשרות אחיזת ידיים חזקה שאינה מעייפת. תנוחת רכיבה ספורטיבית מתאפשרת בעזרת הידיות שעוצבו מחדש בהתאם למיקום והאחיזה של הרגליים, הישבן, ומוטות הידיים. הידיות החדשות מתווספות למערכת ה- Ergo Lock (ייחודית ל-SEA-DOO) שמעניקה תמיכה אפקטיבית לרגלי המשיט תוך אחיזה ושימוש ברגליו "לחיבור" הרוכב לאופנוע הים במטרה להפחית את העייפות המצטברת בזמן רכיבה ספורטיבית ו/או בתנאי ים גלי. הדגמים בעלי ירכתיים רחבים יותר הכוללים מערכת LinQ לחיבור אבזור מקורי, תאי אחסון נגישים, גדולים יותר ואטומים למים ומדרגת טיפוס.

image

מערכת ITC – מצערת חכמה לתגובה ליניארית וצריכת דלק נמוכה

המצערת החכמה מאפשרת שליטה על הנסיעה. כאשר ההנעה של האופנוע מציבה אותו במצב ניטראלי וללא תנועה, המערכת תומכת בפעולת הבלימה ושילוב ההילוך האחורי, כמו גם בסיוע בהיגוי, בפנייה במהלך השייט ובהעלאת ההספק באופן ליניארי תוך פנייה איטית. נתון התורם ליציבות ואחיזה משופרים. המצערת החכמה שולטת גם בבקרת השיוט, אשר מקבלת מידע מרכיב GPS מובנה. המצערת האלקטרונית מציעה שני סגנונות רכיבה – ספורט או טורינג, לשליטה מיטבית במאפייני ההאצה ובתגובה ללחיצה על הגז. בזכות מערכת ניהול המנוע, אשר מייעלת את תצרוכת הדלק.

מערכת IDF

מערכת ניקוי משאבת ה-JET מאצות, ניילון ושאר המזהמים במים. המערכת מאפשרת לרוכבים בלחיצת כפתור לנקות את משאבת ה-JET מלכלוך מבלי לרדת מאופנוע הים.

*מחירון הדגמים כולל גרור אמריקאי ייעודי לאופנועי ים תוצר: Load Rite

167819240275316781924031361678192402990