אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

האופנועים החשמליים של היצרן השבדי CAKE הגיעו לישראל

יצרנית האופנועים השבדית CAKE משיקה בישראל אופנועים חשמליים דו-שימושיים קלי משקל שכוללים יחס כוח/משקל ייחודי עם מומנט מיידי של Nm252 ומשקל של 79 ק״ג בלבד

image

היבואנית של CAKE לישראל הודיעה על השקת הפעילות הרשמית של CAKE בישראל. הדגמים הראשונים שישווקו הינם מסדרת ה-SL של CAKE, אופנועים חשמליים דו-שימושים בעלי רישוי צהוב, בדרגת רישיון A2 מפלטפורמות Kalk ו-Osa של CAKE.

image

דגם Kalk INK

הדגמים הראשונים של CAKE שהגיעו לישראל כוללים את סדרת ה-SL (Street Legal) בעלי רישוי צהוב ובדרגת רישיון A2 (החל מגיל 16). הדגמים מפלטפורמת Kalk כוללים את דגם Kalk&, Kalk INK& ו-Kalk:work.
הדגם מפלטורמת Ösa כולל את ה- Ösa+, וכולם בעלי תקינה אירופאית (WVTA).

&Kalk - דגם הקצה של פלטפורמת השטח במשקל של 79 ק״ג (כולל הסוללה הנשלפת) ובעל פורמלת יחס כוח/משקל ייחודית, הכוללת מומנט מיידי ביציאה מהגלגל האחורי של 252 Nm והספק מירבי של 10 kW. האופנוע מצויד במתלים של Öhlins עם בעלי יכולת כוונון מלאה, אשר פותחו באופן ייעודי לדגם, ובצמיגים דו- שימושיים.
כל הדגמים של CAKE מגיעים עם סוללות נשלפות, בקיבולת של 2.6 kWh המורכבות מתאי ליטיום-יון (זהה לכל פלטפורמת ה-Kalk). הדגם כולל מהירות מרבית מוגבלת של 90+ קמ״ש, טווח רכיבה עירונית משולבת של 86 ק״מ (WMTC-II), ו-3 שעות רכיבה בשטח, לפי נתוני יצרן.
מחירו של ה-Kalk& באירופה הינו 14,860 יורו (לא כולל משלוח, אגרות ומיסים), ומחיר ה-Kalk& בישראל נקבע על סך 62,890 ₪.

&Kalk INK - רב המכר של פלטפורמת ה-Kalk, כולל את אותם טכנולוגיות, הנדסה, מערכות הנעה ובלימה, ורכיבים הזהים לדגם הקצה ה-Kalk&, למעט מערכת המתלים שלו, והצבע השחור של השלדה. המתלים של ה-&Kalk INK (בולמי מזלג קפיצי הפוך MX, בעלי יכולת כוונון מלאה) פותחו באופן ייעודי על ידי מעבדת CAKE, תוך מתן דגש על החוזק והקשיחות הנדרשת. ה-&Kalk INK נהנה גם הוא מפורמולת היחס כוח/משקל של CAKE - מומנט יציאה מהגלגל האחורי של 252 Nm מול משקל של 83 ק״ג בלבד. מחיר ה-&Kalk INK בישראל הוא 52,890 ₪.

image

דגם Kalk work

Kalk :work - הדגם החדש של פלטפורמת ה-Kalk מיועד לשטח. גם ה-Kalk :work חולק את אותו מפרט ומרכיבים זהים לדגם ה-&Kalk INK, אולם הוא בעל הספק מירבי של 11 kWh, צמיגי שטח (''3.5X''18) של Continental. מומנט יציאה מהגלגל האחורי של 252 Nm ומשקל של 83 ק״ג בלבד. יתר הנתונים (קיבולת סוללה, טווח רכיבה ומהירות מרבית) זהים לדגם ה-Kalk INK&.
מחירו ה-Kalk :work בישראל הוא 57,890 ₪.

+Ösa - פלטפורמת ה-Ösa המודולרית של CAKE מאפשרת להוסיף ולהצמיד למוט השלדה המרכזי, באמצעות מהדקים (פטנט של CAKE), עזרים ואביזרים שונים בהתאם להעדפת הרוכבים. זאת החל מסלי נשיאה, ארגזי כלים, מנשא לגלשן ועוד. ה- +Ösa בעל הספק מרבי של 9 kW, בלימה משולבת (CBS), הוא מצויד במתלים ייעודים של CAKE ובצמיגים דו-שימושיים ומשקלו 89 ק״ג בלבד. לסוללת הנשלפת של ה-+OSA קיבולת של 2.5 kWh, והיא מספקת טווח רכיבה עירונית מעורבת של כ-84 ק״מ (WMTC-II). סוללה זו כוללת גם שקעי יציאה של V5 ושל V12 לטובת הטענת מכשירי חשמל שונים, החל מטלפונים ניידים, מחשבים וטאבלטים, וכן ומכשירי חשמל בינוניים אחרים.
המחיר לדגם +Ösa הוא החל מ- 42,890 ₪.

image

דגם OSA