כביש / ספורט > כתבות

הונדה סיוויק Civic Type R החדש עכשיו בישראל

הדור השישי של הונדה סיוויק Type R מגיע לישראל עם מנוע VTEC Turbo בנפח 2.0 ליטר המפיק 329 כ"ס ב-6,500 סל"ד, תיבת הילוכים ידנית, שיפורים במבנה, במתלים ובמערכות הבטיחות המקוריות

image

יבואנית הונדה לישראל משיקה את הדור השישי של ה-Civic Type R. סיוויק Type R מצוידת במנוע VTEC Turbo בנפח 2.0 ליטר המפיק 329 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט של 42.8 קג"מ בטווח שבין 2,000 ל-4,000 סל"ד.

המסורת ממשיכה עם תיבת שישה הילוכים ידנית ומתאפשר הודות למערכת התאמת סל"ד (Rev Match) משופרת. הכוח עובר גם הפעם אל הגלגלים הקדמיים ומאיץ את ה-Type R החדשה ל-100 קמ"ש תוך 5.4 שניות בלבד.

ה-Type R החדשה נמוכה ורחבה מקודמתה. הדגם החדש בעל קשתות בתי גלגלים חדשות בעיצוב אווירודינמי, פגושים עם פתחי יניקת אוויר גדולים מבעבר וספוילר אחורי מעודכן המספק רמה גבוהה במיוחד של כוח הצמדה. Civic Type R החדשה מצוידת כסטנדרט בחישוקי סגסוגת 19 אינץ' קלים חדשים, עטופים בצמיגי מישלן Pilot Sport 4S שתוכננו במיוחד עבורה.

image

הונדה סיוויק Type R החדשה עברה שיפורים גם במערכות היניקה, הפליטה וקירור המנוע. מערכת המתלים הייחודית ל-Type R עושה שימוש במתלים קדמיים בתצורת מקפרסון Dual Axis המקלה לטענת היצרן על ההאצה, ועוזרת בהורדת הכוח לאספלט ושמירה על יציבות כיוונית בבלימה. מערכת ההיגוי המהירה - רק 2.1 סיבובים מנעילה לנעילה ובולמי זעזועים אדפטיביים המסוגלים לשנות את קשיחותם באופן עצמאי בהתאם לעומס המופעל עליהם בפניות וזאת על מנת להקטין למינימום את זוויות הגלגול. כל אלה אפשרו ל-Civic Type R החדשה להשיג זמן של 2:23.120 במסלול סוזוקה - שיא למכוניות הנעה קדמית.

image

Civic Type R החדשה, כמו ה-Type R שלפניה, בעלת בולמי זעזועים אדפטיביים. בתי הגלגלים התפוחים משולבים כעת לתוך המרכב ויחד עם העיצוב החלק יותר של הפגוש הקדמי הופחתו רעשי הרוח החודרים לתא הנוסעים בנהיגה מנהלתית.

שדה הראיה ב-Civic Type R החדשה עבר מקצה שיפורים. מעצבי החברה היצרו את קורות A ופיסלו את קונסולת המחוונים כך שישמר קו ראיה ישיר בין מושב הנהג לפינות מכסה המנוע. גם הספוילר האחורי הותקן במעלה דלת תא המטען, על מנת שהכנף עצמה תתיישר במדויק עם קצה החלון האחורי ותשאיר את שדה הראיה לאחור נקי.

תא הנוסעים של הונדה Civic Type R מאובזר במושבי באקט ספורטיביים ומרופדים במיקרופייבר צבוע באדום המרוצים של הונדה ותואמים בצבעם לשטיחים ולחגורות הבטיחות. נורית העברת הילוכים (Shift Light) ולוחית ייחודית המוצמדת לקונסולה מול הנוסע מציגה לראווה את מספר המכונית. לסיוויק החדשה לוח מחוונים דיגיטלי הניתן להתאמה אישית מלאה.

image

לראשונה ב-Type R, מצבי הנהיגה המוגדרים מראש מצטרפים ל'מצב אינדיבידואלי' חדש, הניתן לתכנות מלא במספר תחומים כמו מתלים, תגובת מצערת, היגוי, עיצוב לוח המחוונים, צליל מנוע ועוד. ניתן להתאים את האפשרויות הללו באמצעות מסך המגע המרכזי והגדול שמרכז בתוכו גם מספר אפשרויות ופונקציות חדשות כמו גם Apple CarPlay ו-Android Auto.

הונדה סיוויק Type R החדשה מקבלת את מלוא מערך הבטיחות המקיף והמתקדם של הסיוויק הייבריד הכולל בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור, אורות LED עם מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, ועוד.

VTEC Turbo מחיר כולל מע"מ ואגרת רישוי: 317,575 ₪

168059745354416805974536821680597453872

image