שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הגרסה החדשה של טויוטה bZ4X - עכשיו בישראל

ה-bZ4X החשמלית של טויוטה, מגיעה לישראל בגרסה חדשה, עם מטען מובנה תלת פאזי בעל הספק טעינה של עד 11 קילוואט וקיצור זמן הטעינה המינימלי ל- 6.5 עד 10 שעות לטעינת AC מלאה. המחיר ללא שינוי

יבואנית טויוטה לישראל משיקה את הגרסה המעודכנת ל-bZ4X, ה-SUV החשמלי הראשון של המותג. זהו הדגם הראשון בסדרת "bZ" החשמלית, המייצגת את החזון "Beyond Zero" (מעבר לאפס), במטרה ליצור שינויים חיוביים באורח החיים ולהציע אפשרויות ניידות חדשות, מציאת דרכים להשפיע לטובה על כדור הארץ והחברה תוך שאיפה לעתיד בר קיימא.

קישור לסיכום הדרכת ההשקה בארץ של הדגם הראשון של bZ4X

image

הגרסה המעודכנת של ה-SUV החשמלי, מציגה יחידת טעינה מובנית חדשה (ON BOARD CHARGER) ותוכנה משודרגת הכוללת עדכונים ואופטימיזציה של תצוגת הטווח ויעילות הטעינה.

לטויוטה bZ4X, טווח נסיעה של למעלה מ-500 ק"מ והיצרן מצהיר על יעילות סוללה המתוכננת לרמה של 90% מיעילותה כחדשה לאחר תקופה של 10 שנים.

ה-bZ4X מגיע מעתה עם מטען מובנה תלת פאזי בעל הספק טעינה של עד 11 קילוואט (לעומת שקע חד פאזי שנמכר עד היום). המטען התלת פאזי יאפשר טעינת AC מהירה יותר של הרכב וקיצור משמעותי בזמן הטעינה אשר יעמוד על בין 6.5 ל-10 שעות.

בנוסף, הרכב מגיע עם גרסת תוכנה מעודכנת, כך שהיא מספקת טעינה משופרת ותצוגת טווח מדויקים יותר.

image

השינויים בגרסת התוכנה המשודרגת:

אופטימיזציה של הטווח המוצג תוך טיוב טווחי הביטחון, כך שישקף את הטווח הזמין בצורה מדויקת יותר, קרי הקטנת טווח הבטחון באמצעות הפיכת חלק גדול ממנו לטווח גלוי עבור הנהג וכן דיוק השפעת מערכת המיזוג על הטווח כך ששופר חיזוי הטווח בעת השימוש במיזוג האוויר.

עדכון תדירות טעינה מהירה DC כך שהוא מאפשר מספר רב יותר של מחזורי טעינת DC לכל 24 שעות, בוצע צמצום זמן הטעינה הנדרש בטעינת DC מ-80% ל-100%, כך שכעת הוא עומד על 30 עד 60 דקות (תלוי בתנאים כגון טמפרטורה).

תצוגת צריכת אנרגיה כך שתשקף מעתה באופן טוב יותר את צריכת החשמל בפועל ובנוסף מצב הטעינה יוצג באחוזים הן במהלך נסיעה והן במהלך טעינה.

בטיחות

הדור השלישי של חבילת מערכות הבטיחות TSS - Toyota Safety Sense עם מערכות חדשות ומשופרות הן בתחום הבטיחות האקטיביות והן בתחום הסיוע לנהג כגון פונקציית עדכונים אלחוטיים (OTA) ומערכות נוספות לסיוע אקטיבי בנהיגה ובחניה.
גרסת ה-4X4, ההנעה הכפולה של הרכב בעלת מערכת X-MODE לנסיעת שטח המאפשרת ביצועי שטח משופרים, בטיחות מרבית בזמן נהיגת שטח, בחירה בין מצבי שטח שונים ומורכבים וכוללת בקרת אחיזה וסיוע במדרון DAC.
לטויוטה bZ4X מערכת חדשה של הנעה לכל הגלגלים, עם מנוע חשמלי נפרד לכל סרן.

נוחות נסיעה - מימדיו הפנימיים של ה-bZ4X בעלי מרווח רגליים עבור כל הנוסעים עם 1,000 מ"מ מרווח בין מושבים קדמיים לאחוריים; תא מטען עם רצפה הניתנת להצבה בגבהים שונים ונפח אחסון של 452 ליטר עד גובה נקודת החגורה.

image

המחיר ללא שינוי מהדגם היוצא.
246,548 ₪ כולל אגרת רישוי לדגם הנעה קדמית Toyota bZ4X MOTION 2X4
266,548 ₪ כולל אגרת רישוי לדגם הנעה כפולה Toyota bZ4X VISION 4X4

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - בן

13 ביוני 2023 ב 19:42

כבר נתפסת כרכב מיושן. לא שווה כלל את המחיר. איוניק 5, טסלה או אפילו גילי הזולה נותנות תמורה מתקדמת יותר.
חבל, טיוטה פקששו בענק.