שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ה-MARVEL R של MG מגיע לישראל

רכב ה-SUV החדש מבית MG - ה-MARVEL R, מגיע לישראל בשתי גרסאות:
הראשונה, הנעה אחורית עם 2 מנועים, בהספק 180 כ"ס וברמת גימור Luxury.
השנייה 4X4 עם הנעה כפולה AWD עם 3 מנועים, בהספק כולל של 288 כ"ס וברמת גימור Performance

image

יבואנית MG לישראל השיקה את ה-MARVEL R, דגם SUV החדש של החברהחשמלי חדש. ה-MARVEL R בעל חזית ה-X המסורתית של MG כוללת יחידות תאורת LED מלאות בחתימת אור דקה, לצד מבנה אווירודינמי עם מכסה מנוע אופקי וגריל אטום בחלקו העליון. בצדי המרכב ישנם "זימים" בצדי הכנפיים הקדמיות, קימורים בדלתות, שטח חלונות גדול וחישוקים גדולים דו-גווניים, ומסתיים בחלק אחורי תואם עם יחידות תאורה אופקיות לכל רוחבו של החלק האחורי, בעלות חתימת לד מקורית ל- MG.

במרכז תא הנוסעים של ה-MARVEL R ממוקם הפאנל האופקי החדש. פנל זה שגודלו 19.4 אינץ' משלב בתוכו מסך מגע ברזולוציה גבוהה ובאמצעותו ניתן לתפעל את כל מערכות הרכב. מסך הבית מציע גישה ישירה אל מערכת השמע, מערכת בקרת האקלים, בקרת הטעינה ועוד ובאמצעות תפריטים קלים לתפעול, ניתן להגיע לעומק המערכות ולכייל את שלל מערכות הרכב. מבחירה בשלל גווני תאורת אווירה, מידת ההתערבות של בקרות הבטיחות האקטיביות, תצוגת המצלמות ההיקפיות, שליטה מלאה במערכת השמע שלה 9 רמקולים מבית BOSE (בגרסת ה-Performance), שליטה במיזוג תא הנוסעים לרבות זרימת האוויר, אוורור וחימום המושבים ועוד. כמו כן, מערכת בקרת הטעינה מאפשרת שלל התאמות אישיות לגבי תכנון ותזמון הטעינה, הגבלת טעינה לנפח ושעות, מצבי הנהיגה ועוד. בתחתית הפנל נמצאים מתגים לבחירת עצמת הרגנרציה (3 רמות), מצבי הנהיגה (חורף, אקו, נורמל וספורט. גרסת ה-Performance מציעה מצב נהיגה נוסף - ספורט פלוס) אשר משפיעים על הביצועים ושאר מערכות הרכב.

image

המושבים אשר משלבים עור, אלקנטרה ובד, מציעים חימום ואוורור אינטגרליים. למושבים יש זיכרונות המאפשרים להתאימם למספר נוהגים. בסיס הגלגלים באורך של 280.4 ס"מ ובנוסף נעשה שימוש בסוללה שטוחה ודקה שנמצאת ברצפת הרכב. מאחור תא המטען (פתיחה וסגירה חשמליים כולל תפעול עם הרגל) מציע נפח הטענה של 357 ליטר ועד 1,396 ליטר בקיפול שורת המושבים האחורית (יוצר משטח הטענה שטוח לגמרי) ובגרסת ההנעה האחורית נוסף גם תא מטען מלפנים אשר מוסיף 150 ליטר אל נפח ההטענה. ה-MARVEL R מאושר לגרירה עד 750 ק"ג.

ה-MARVEL R משווק בישראל בשתי רמות אבזור, LUXURY לגרסת ההנעה האחורית ו-PERFORMANCE לגרסת ההנעה הכפולה ולשתיהן רשימת ציוד עשירה במיוחד ואלו עיקריה: מערכת מולטימדיה מקורית עם פאנל בגודל 19.4 אינץ', 4 שקעי USB, תא טעינה אלחוטי לטלפון הנייד הממוקם בתא בין שני המושבים הקדמיים, מערכת קישוריות (אפליקציה) MG iSmart, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מערכת BOSE עם 9 רמקולים בגרסת ההנעה הכפולה (8 רמקולים מקורית בגרסת הנעה האחורית), כניסה והתנעה ללא מפתח, גג שמש פנורמי נפתח עם כיסוי וילון, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, מתאם V2L (אופציה) להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים בהספק של עד 2,500 וואט, מושבי נהג ונוסע קדמיים חשמליים (מחוממים ומאווררים) ועוד.

image

רשימת אבזור הבטיחות כוללת בנוסף ל-7 כריות אוויר:

  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי
  • מערכת התרעת התנגשות מלפנים
  • מערכת לזיהוי שטח מת במראות הכוללת תיקוני היגוי
  • מערכת התרעה מעבר נתיב – סריקת הנעשה מאחור והתרעה מפני רכב מהיר יותר מתקרב
  • התרעה על תנועה חוצה מאחור עד 25 מטר מכל צד
  • התרעה על הימצאות כלי רכב ודו-גלגלי בעת פתיחת דלתות הרכב
  • התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות
  • בקרת ערנות נהג
  • מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מוחלטת
  • זיהוי תמרורי מהירות ושינוי המהירות בבקרת השיוט או מגביל המהירות
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית בזיהוי הולכי רגל, בזיהוי רכב נייח ובזיהוי רכב בתנועה
  • מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך

image

עם השקת ה-MARVEL R החדש מושקת גם אפליקציית MG iSmart אשר מאפשרת קישוריות מלאה אל הרכב. אפליקציה זו מאפשרת לבעלי הרכב לשלוט מרחוק בשלל מערכות הרכב לרבות – הפעלת המיזוג לפני הנסיעה, קבלת חיווי מלא אודות מיקום הרכב לעומת מיקום מכשיר הטלפון, ספר רכב מלא, שליטה מלאה בבקרת הטעינה (הפעלה, הפסקה, תזמון ועוד), נעילה ופתיחה של הדלתות מרחוק, הפעלת אורות וצופר ועוד.

כמו כן, ניתן להפעיל חלק מהאביזרים על ידי פקודות קוליות שמתחילות ב-Hello MG (כמו פתיחת וסגירת חלון הגג, הפעלה וכיבוי מזגן, הפעלת וכיבוי רדיו וכד')

מרכיב ההנאה מהנהיגה זכה לתשומת לב מעמיקה בתכנון ה-MARVEL R עם שימוש נרחב באלומיניום בשלדה, במתלים ובמארז הסוללה אשר מסייע רבות הן בהקשחת השלדה והעמידות לפיתול והן בחיסכון במשקל הרכב. מיקום הסוללה הדקה בתחתית הגוף תורם ליצירת מרכז כובד נמוך וכן גם כאן, חלוקת המשקל בין הצירים עומדת על 50:50 בגרסת ההנעה הכפולה. מתלי ה-MARVEL R הם רב-חיבורי מאחור ומקפרסון מלפנים.

בנוסף, ב-MARVEL R החדש ישנן מערכות הינע וכוח אשר נעזרות בתיבה עם שני הילוכים למיקסום הביצועים. גרסתו הראשונה, מצוידת בצמד מנועים חשמלים בציר האחורי (הנעה אחורית) אשר מפיקים יחד 180 כ"ס ומומנט של 41.8 קג"מ. גרסה זו תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.9 שניות, תעפיל למהירות מרבית של 200 קמ"ש ותשיג טווח נסיעה של 402 ק"מ בתקן WLTP.

image

גרסת ההנעה הכפולה מוסיפה מנוע חשמלי שלישי בגלגלים הקדמיים, נתוני התפוקה של גרסה זו עומדים על 288 כ"ס משולב ומומנט של 67.8 קג"מ. הביצועים הם 4.9 שניות בלבד מאפס ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וטווח נסיעה של 370 ק"מ בין טעינות לפי תקן WLTP.

ה-MARVEL R מצוידת במטען פנימי תלת-פזי בהספק של 11 קוט"ש וכן ביכולת טעינה מהירה של כ-93 קילוואט אשר תביא את הסוללה מ-30 ל-80 אחוז תוך 30 דקות.

ה-MARVEL R החדש מציעים מרווח טיפולים של 24,000 ק"מ או שנה. דגמים אלה נמכרים בישראל עם אחריות מלאה לרכב של 5 שנים או 150,000 ק"מ ועל הסוללה 8 שנים או 150,000 ק"מ.

מחירים:

  • MG MARVEL R RWD Luxury ימכר בישראל ב-205,888 ש"ח
  • MG MARVEL R AWD Performance ימכר בישראל ב-218,888 ש"ח

168744282019716874428205411687442820897168744282139116874428216181687442821995