שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סיטרואן My Ami Buggy: צעצוע עירוני עם טאץ' של שטח

800 יחידות של הבאגי שהוצעו למכירה באתר של חברת סיטרואן "נחטפו" כולן בתוך 10 שעות. הגדיל לעשות לקוח מספרד, שהשלים את הזמנתו תוך 70 שניות בלבד...

רכב חשמלי שאורכו פחות מ-2.5 מטר, עם מנוע חלשלוש שמספק 8.2 כ"ס בסך הכל וטווח נסיעה של כ-70 ק"מ, התגלה כלהיט מכירות היסטרי: 800 יחידות של ה- My Ami Buggy שהעמידה חברת סיטרואן למכירה באתר האינטרנט שלה, שכולן מיועדות ללקוחות מצרפת וממדינות שכנות לה, נרכשו תוך 10 שעות בלבד למרות שמועד האספקה מתוכנן רק לחודש ספטמבר...

הבאגי הוצגה כדגם קונספט בסוף שנת 2021, כשהיא מבוססת על ה-Ami הסטנדרטית, רכב עירוני חשמלי קטן וזול שהושק ב-2020 ומיועד לשני נוסעים. לאור התגובה החיובית הגורפת לדגם הקונספט, סיטרואן השיקה בשנה שעברה גרסת ייצור סדרתית מוגבלת במיוחד, שנמכרה רק בצרפת, כאשר כל 50 היחידות "נחטפו" תוך כ-18 דקות.

כך זה נראה מקדימה

השנה החליטה החברה לחזור על המבצע, אבל עם היצע גדול יותר, שעומד כאמור על 800 יחידות שנמכרו באירופה ועוד 200 יחידות שימכרו במרוקו ובטורקיה. מחירה של הבאגי עומד באזור ה-10 אלף דולר, ומשום שהיא מוגדרת כ"אופנוע עם ארבע גלגלים", באירופה בני 16 ומעלה יכולים לנהוג בה גם ללא רישיון נהיגה.

בשונה מהדגם הרגיל, שמצויד בדלתות והוא סגור כולו, הבאגי פתוח ברובו, עם חלון גג גדול הנסגר בברזנט. הוא מוצע בצבע אחד בלבד, סוג של חאקי, בתוספת אלמנטים שחורים וחישוקים מוזהבים. המהירות המירבית מגיעה ל-45 קמ"ש וטעינת המצבר היחיד - משקע ביתי רגיל - אורכת כשלוש שעות.

וכך מאחור

סיטרואן מתכננת גרסאות נוספות ל-Ami, בין היתר רכב חלוקה עירוני, דגם מסחרי המיועד לבעלי מקצוע, דגם מיוחד המותאם לנכים בכסאות גלגלים ועוד. פיאט תייצר דגם-תאום שייקרא טופולינו ואילו אופל תייצר אותו תחת השםRocks-e .

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - ביסלי גריל: חטיף קיצוני עם טאצ׳ של סטייק

27 ביוני 2023 ב 04:49

צעצוע מטופש שהמקסימום שטח שמתאים לו זה מסלול גולף.
בסך הכל מדובר בגולף קארט משודרגת לפתיתי שלג שיש להם הכל. חוץ מהצעצוע הזה.