לייף סטייל > יין ואלכוהול

פאמילי קולקשיין סדרה חדשה של יקב דלתון

יקב דלתון, משיק את הסדרה חדשה "פאמילי קולקשיין" עם חגיגות ה 30 ליקב

היינות בסדרה "האוסף המשפחתי" מייצגים בצורה מובהקת את המסורת, הצמיחה, וההתחדשות שעברה משפחת הרוני כמשפחה וכיקב בראשית דרכו ועד היום.

הסדרה כולה עשויה יינות זניים מתיישנים, מהפירות ומהכרמים המשובחים ביותר של דלתון. בשילוב הניסיון וההכרות העמוקה עם האדמה במרום גליל.

סוביניון בלאן "פאמילי קולקשיין" - מגיע מחלקת הוואדי בכרם אלקוש. מדובר ביין רענן, ארומטי וחומצי. ארומות של עשב, פיטנגו, גואיבה, ואשכולית לבנה.

ליין חמיצות רעננה התורמת לטעם ארוך בחך. מתאפיין בצבע ירקרק כמעט שקוף לחלוטין.

מתאים במיוחד לליווי מנות מעודנות. טמפרטורת הגשה 8- 10 מעלות.

קברנה סוביניון "פאמילי קולקשיין" - יין זה מורכב מ100% ענבי קברנה סובניון המגיעים משלושה חלקות מובחרות במרום הגליל: כפר שמאי, אלקוש וכרם בן זמרה.

ליין הקברנה סוביניון FC צבע אדום עז וגוף מלא. באף נוכח של דובדבן, טבק, וצמחי בר גלילים כמו זעתר ומרווה. בפה פרי בשל וטאנינים רכים.

ענבי הקברנה סוביניון של יקב דלתון גדלים ברחבי הגליל העליון כאשר החלקות המובחרות ביותר שלנו בלבד מגיעות לבלנד המשפחתי של קברנה סוביניון .

מומלץ לצד מנות בשריות או פסטה. טמפרטורת הגשה 18-20 מעלות.



שיראז "פאמילי קולקשיין" - מגיע כולו מכרמי השיראז הטובים ביותר, מהחלקה הוותיקה של היקב, בשמורת הטבע של הר מירון - כרם פספוסה ומכרם אלקוש.
מדובר ביין קטיפתי ומלא. ארומות של פרי בשל, קינמון ופלפל שחור.
חומציות נמוכה וסיומת ארוכה במיוחד.

מתאים למאכלי קדירה ולצד גבינות קשות. טמפרטורת הגשה 18-20 מעלות.

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - שמואל ד

17 באוגוסט 2023 ב 10:16

לוגם כמה שנים מיינות יקב דלתון ,גם אדומים גם לבנים ,נהנה במיוחד מהמוסקטו המלא בטעמים ומגיש אותו כמעט קפוא, הנשים לוגמות אותו כמו מיץ פטל , יינות איכותיים ,מורגש כי היינן גיא אשל משקיע ונפתח לטעמים מיוחדים המשיכו ליצור חיזקו ואימצו