שטח 4X4 > כתבות > חדשות

צוות פוינטר במרוץ "אסיה קרוס-קאנטרי ראלי" של ה- FIA - סיכום היום הראשון

רז הימן והלל סגל מצוות פוינטר יצאו ליומו הראשון של מרוץ "אסיה קרוס-קאנטרי ראלי", שהתקיים לאורך 370 ק"מ, מתוכם 206 ק"מ תחרותיים

היום הראשון לתחרות של רז הימן והלל סגל מצוות פוינטר מקבוצת PowerFleet במירוץ "אסיה קרוס-קאנטרי ראלי" התקיים בלחות של קרוב ל- 80% וטמפרטורה של כ-32 מעלות. מה שהביא את צוות הישראלים להזיע כהוגן בצהובה שלהם, שהיא ללא מזגן כידוע, לעומת שאר המתחרים אשר רכבי המירוץ שלהם מגיעים עם מזגן.

המסלול ביום הראשון התקיים לאורך 370 ק"מ, מתוכם 206 ק"מ תחרותיים (ספיישל). בתוך ג'ונגלים סבוכים עם שבילים חלקים ובתוך מטעים עם ענפים אשר מלטפים את הרכב משני צידיו.

צוות פוינטר סיים במקום ה-18 לאחר מספר טעויות ניווט בלתי צפויות. ביום הראשון התרחשה גם תאונה חזיתית בין שני רכבי מירוץ כאשר המסלול עצמו כלל קטע שביל שבו גם חוזרים את אותה הדרך.

הראלי מתקיים בין התאריכים 13-19/8/2023, התחיל בפטאיה שבתאילנד ומסתיים בלאוס השכנה, שם גם יערך טקס הסיום. בראלי משתתפים 43 צוותי רכבים ו-25 רוכבים על אופנוע מ-10 מדינות כולל סין, ארה"ב, אוסטרליה, יפן, ויאטנם, טיוואן, תאילנד, קמבודיה, הודו ואינדונזיה.

הראלי לאורך מסלול מאתגר של כ-2,000 ק"מ יעבור בתוואי ייחודי ומגוון של שבילי אדמה ובוץ בג'ונגלים, בנחלים והרים ובמטעים של תאילנד ולאוס.

image

על רז והלל מצוות פוינטר:

רז והלל חולקים את תא הרכב של צהובה יחד כבר 19 שנים ברציפות, התחרו ביותר מ-30 מרוצי ראלי בינלאומיים ונחשבים לנהגי השטח הבכירים והמעוטרים ביותר בישראל, זוכי פרס שרת התרבות והספורט לספורטאים מצטיינים לשנת 2009. הלל סגל, נווט הצוות, בן 74, בעל מוסך ליוגב. הנהג רז הימן, בן 59, בעל חברת ראלי טריפ. בשני העשורים האחרונים חזר הצוות מתחרויות הראלי בהן השתתף עם הישגים רבים.

לקריאה נוספת: צוות פוינטר יוצא למרוץ "אסיה קרוס-קאנטרי ראלי" של ה- FIA

image