אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

סוזוקי GSX-R750 ו-GSX-600 חוזרים לישראל

לאחר שבע שנות היעדרות יבואנית סוזוקי Suzuki לישראל חוזרת לשווק בארץ את שני דגמי אופנועי הספורט של היצרן היפני שהמציא את הקטגוריה של הסופר ספורט לכביש. ה-GSX-R750 וה-GSX-600 - דגמי הספורט של Suzuki מציעים עיצוב, מנוע, שלדה, התנהגות כביש ועכשיו גם מערכות אלקטרוניקה

סוזוקי GSX-R750 מייסד השושלת


Suzuki חוזרת לישראל עם שני דגמי הסופר ספורט האייקונים: GSX-R750 ו-GSX-R600. לאחר שבע שנות היעדרות, קבוצת עופר אבניר, יבואנית מותג סוזוקי לישראל חוזרת עם שני דגמי הג'יקסר ברישוי אפור וברישוי צהוב.
מחיר ה-GSX-R750 עבור רישוי אפור יעמוד על 85,525 ₪ בעוד מחיר הדגם לרישוי צהוב יעמוד על 99,970 ₪.
מחיר ה-GSX-R600 ברישוי אפור יעמוד על 76,861 ₪, דגם לרישוי צהוב יעמוד על 89,970 ₪.
היצרן היפני עשה היסטוריה כאשר הציג את ה- GSX-R750 המקורי בשנת 1985 ויצר את קטגוריית הסופר-ספורט המודרנית.

סוזוקי GSX-600


שני דגמי האופנועים יגיעו ארצה עם מערכות האלקטרוניקה לכביש של Suzuki כמו בורר מצב הרכיבה (S-DMS) המאפשר לרוכבים להתאים את העברת הכוח של המנוע לתנאי הרכיבה. שני הדגמים מגיעים עם שלדת סגסוגת אלומיניום עם קורה כפולה, קומפקטית וקלת משקל, מזלג טלסקופי BPF קדמי של Showa עם כוונון מלא, בולם זעזועים אחורי של Showa המאפשר כיווני מהירות החזרה, עומס קפיץ וקביעת גובה זנב האופנוע, קאליפרים רדיאליים קדמיים בתצורת מונובלוק של Brembo האוחזים בדיסקים בקוטר 310 מ"מ, וחישוקי אלומיניום יצוקים עם 3 חישורים.


מנוע ה-750 הסמ"ק של GSX-R750, עם 4 צילינדרים, מפיק 148 כ"ס ומומנט של 8.84 קג"מ. הוא מגיע עם שסתומי טיטניום, בוכנות אלומיניום מחושלות, והזרקת דלק עם שסתומי מצערת כפולים של Suzuki (SDTV).
דגם ה-GSX-R600 מגיע עם מנוע 599 סמ"ק, 4 צילינדרים, שמגיע ל-124 כ"ס ומומנט של כ-7 קג"מ. גם הוא מגיע עם שסתומי טיטניום, בוכנות מחושלות והזרקת דלק עם שסתום מצערת כפול.
דגם GSX-R750 מגיע בצבעים האיקוניים של Suzuki – כחול מטאלי וכסוף, החוגגים את מורשת המרוצים של המותג עם צביעת המוטוג'יפי של קבוצת המרוצים של סוזוקי בעונת האליפות האחרונה שלה עם הרוכב ג'ואן מיר.
ה- GSX-R600 מגיע בלבן פנינה וכחול מטאלי, או שחור נוצץ ואפור מט.