כביש / ספורט > יומני מסע בארץ

הדרכת השקה לטויוטה CHR החדש לסוכני טויוטה – 14-15-16.11.23

כבר חודש וחצי עבר מאז פרצה המלחמה (נכתב בנובמבר) ועם כל המתח והדאגה, תחושת הבהילות והסכנה הקיומית כבר מאחורינו והחיים מוכרחים לחזור להתנהל. אולי לא כסדרם עד הסוף, אבל בחזרה איטית לסוג של שגרה. השקת טויוטה CHR החדש לסוכני המכירות של טויוטה שתוכננה לאמצע נובמבר, היא אירוע גדול וחשוב מכדי שיתבטל או יידחה ולכן יצאנו לשלושה ימי הדרכה מרוכזים ומאומצים, שהסתיימו בהצלחה ועם הרבה חיוכים

image



טויוטה היא מותג חזק, אולי הכי חזק, הן בישראל והן בעולם וכל דגם חדש של טויוטה שנחשף מרכז סביבו תשומת לב גדולה ובצדק משום פוטנציאל המכירות הגבוה. במקרה של טויוטה CHR, הצלחתו הפנומנלית של דגם הקרוסאובר-קופה היוצא מאז הושק בעולם ב-2016 ובישראל ב-2017, יוצרת בהתאם ציפיות גבוהות מאוד מהדור השני שמגיע לישראל בימים אלה ממש.

קישור לכתבה על הדגם החדש של טויוטה CHR

ההשקה לסוכני המכירות מתבצעת ב"קמפוס טויוטה" המודרני והמרשים שבאיזור התעשיה שורק הסמוך לפלמחים, במתכונת של היכרות עם הדגם בסדנא באולם הרצאות, ויציאה לנהיגת התרשמות על ה-CHR החדש מול ארבעה מתחרים צמודים וחזקים – סוזוקי S CROSS, מאזדה CX30, קיה נירו ויונדאי קונה – על מנת שסוכני טויוטה שפוגשים את הלקוחות, יכירו אותם היטב ויוכלו להתייחס בהתאם ליתרונותיהם וחסרונותיהם.

image

פרק הנהיגה הוא הג'וב שלנו – הובלת שיירה של עשר מכוניות (רכב מדריך + ארבעה CHR + ארבעה מתחרים + רכב מאסף) במסלול שיוצא מפלמחים דרך רחובות וחולדה לכיוון יער המגינים, וכולל מנעד מגוון של כבישים בצפיפות תנועה משתנה + קטע נהיגה הררי/דינמי בו יבואו לידי ביטוי הביצועים ואיכויות הניהוג והשילדה של המכוניות.

החלפות נהגים מתבצעות בנקודות החלפה שנבחרו מראש ובשילוב כביש צר ומפותל, עתיר בעליות, ירידות ושינויי גובה דרמטיים שמותחים לקצה את יכולות השילדה והמתלים לסיום, נסיעה בכביש מהיר בחזרה לקמפוס של טויוטה.
פרק הנהיגה הזה ארוך דיו על מנת שכל המשתתפים ינהגו בכל המכוניות ויוכלו לגבש עליהן דיעה, וכשאר ינהלו מו"מ מול הלקוחות, יידעו להדגיש טוב יותר את יתרונות ה-
CHR מול מתחריו – ויש לו הרבה יתרונות: החל מעיצוב מרהיב, דרך ביצועים טובים, צריכת דלק חסכונית, נסיעה נוחה והתנהגות כביש חדה ומהנה.

image

כל היתר, "מינהלות" וכו' – נהנינו שוב לעבוד מול אנשי יוניון מוטורס ולהיווכח שוב במקצוענות, באכפתיות ובאווירה הטובה שהופכים כל יום עבודה לכיפי ומספק.

תודה גדולה לאנשי יוניון ולסוכני טויוטה על שלושה ימים מצויינים – יש לכם להיט ביד ותענוג לעבוד איתכם. אנחנו עוד נתראה!

קישור לסיכום ההשקה הקודמת של טויוטה C-HR דור ראשון



תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - אלי

05 בינואר ב 09:05

כלקוח טויוטה....המחיר לא מוגזם אלא סופר מוגזם חחח
כבר אין חסכון על המתחרות סליחה

2

אורח/ת - דוד

08 בינואר ב 23:25

מדוע יש לקנות מכונית המיוצרת בטורקיה ?
מדוע עלינו לפרנס מדינת אוייב ?