אופנועים / טרקטורונים > יצרנים

פאנטיק קבאלרו 700 החדש מגיע לישראל

קבוצת בן עזר שמחה להודיע: פאנטיק קבאלרו 700 החדש, האופנוע הדו - צילינדרי הראשון של המותג האיטלקי, מגיע לישראל.

image

  • הנאה כפולה: הסקרמבלר של פאנטיק מוטור, עכשיו עם מנוע טווין מקבילי חזק ואלקטרוניקה מתקדמת, לשימוש בעיר, בשביל ובכביש.
  • הקבאלרו הראשון עם מנוע טווין וטכנולוגיה מתקדמת הכוללת מסך TFT, מפות מנוע, בקרת אחיזה, ABS ועוד.
  • שיתוף הפעולה בין המותג האיטלקי ויצרנית היפנית נושא פרי עם דגם מתקדם.

קבוצת בן עזר, יבואנית מותג האופנועים האיטלקי ההיסטורי Fantic Motor, שמחה להודיע כי ה -700 Caballero הגיע לישראל, מצויד במנוע ימאהה CP2 כפול צילינדרים ומקורר נוזל. עם זאת, ה -700 Caballero אינן זונח את המאפיינים יוצאי הדופן של אחיו הסינגלים בנפח 125 ו -500 סמ"ק, להיפך, הוא אפילו אותנטי יותר לרוח הסקרמבלר המקורית, הודות לביצועים יוצאי דופן, רכיבה מהנה, טכנולוגיה מתקדמת ובטיחות גבוהה.

ה -700 Caballero הוא פרויקט חדש לגמרי: למרות שאין בו בורג אחד משותף עם אחיו הקטנים, הרוח נשארה זהה: קל - משקל, זריז, קל - לרכיבה ומהנה במיוחד. החל מהביצועים - הודות למנוע הדו - צילינדרי המקבילי הפנטסטי בנפח 689 סמ"ק - דרך החבילה האלקטרונית ועד לשלדה מהשורה הראשונה, הכל נוצר במחקר מעמיק על ידי מחלקת המו"פ של Fantic.

image



רק מאפיין בסיסי אחד נשאר זהה, האיזון בין כיף בכביש לשטח. ה -700 Caballero הוא הדגם היחיד בסגמנט שמתהדר בסט פרמטרים המאפשרים לו להתמודד עם כבישים ושבילים ללא דאגות: גלגלי 19 אינץ ' ו -17 אינץ ' עם גלגלי חישורים ומתלים אופטימליים בשילוב עם משקל של 175 ק"ג בלבד (ללא דלק), יוצרים זריזות, בטיחות ורכיבה מדויקת על כל סוג קרקע.

העיצוב שואב השראה מאחת הגרסאות המפורסמות ביותר בהיסטוריה של ה- Caballero: ה -125 RC משנת 1974 עד 1976. במבט ראשון, ניתן לזהות בקלות את 700 Caballero בשל הקווים הטהורים והפשוטים שלו, שעוצבו בקפידה על ידי Fantic Style Centre. אלמנטים כמו המיכל האדום, הפנסים העגולים ופלטות המירוץ הצהובות בצידו מתמזגים עם נגיעות מודרניות כמו חיבורי המנוע ומשולשים ההיגוי בעיבוד CNC, ומגן הקרבון - פייבר של מערכת הפליטה. בנוסף לצבע האדום הקלאסי, יש גם כחול מטאלי מט, שגם הוא קשור להיסטוריה של הקאבלרו.

ספינת הדגל של המשפחה מצוידת במנוע הטווין המקבילי CP2 המוערך של ימאהה, שלראשונה יוצא מהדגמים היפניים ומחבק שלדה איטלקית. הכוח המניע 74 כ"ס ב -9,000 סל"ד, מלווה בעקומת מומנט חזקה המספקת עוצמה בכל טווח הסל"ד: 6.1 קג"מ קבוע עד 8,000 סל"ד, עם שיא של 7.1 קג"מ ב -6,500 סל"ד.

image




איזון השלדה המעולה של ה -700 Caballero מגיע משלדת פלדה חדשה בעלת התנגדות גבוהה וזרוע אחורית מיציקת אלומיניום איכותית. מתלי Marzocchi כוללים מזלג הפוך בקוטר 45 מ"מ ומונושוק מתכוונן. הגדרות המתלים ו -150 מ"מ של מהלך גלגלים הם תוצאה של אופטימיזציה ואיזון שנמצאו לאחר אינספור קילומטרים של רכיבה בכל התנאים: מסלולים מהירים, כבישים מהירים, כבישים מעורבים ומפותלים, דרכי עפר ושבילי שטח.

ה -700 Caballero מספק גם ביצועי בלימה יוצאי דופן. האופנוע הזה יכול להתמודד בקלות עם כל דרך הודות לשילוב עוצמתי של דיסק 330 מ"מ וקליפרים של Brembo עם 4 בוכנות מלפנים ודיסק 240 מ"מ עם קליפר Brembo מאחור.



ה -700 Caballero ו -Fantic הראשון שמציע ABS לפניות ובקרת אחיזה כסטנדרט. יחידת מדידת האינרציה (IMU) המעודנת מאפשרת שליטה באופנוע גם כשהאופנוע בהטייה, ומציעה התערבות אלקטרונית מדויקת ואמינה. ניתן לבטל את שתי המערכות באופן מלא במידה ותנאי הרכיבה ידרשו זאת, כמו בתנאי שטח התובעניים ביותר.

ה -700 Caballero מצויד בחבילת אלקטרוניקה חדישה. זהו הסקרמבלר הראשון בעולם עם מסך TFT עגול בגודל 3.5 אינץ ' עם בלוטות ' לשליטה בשיחות ומדיה. דרך המסך ובתי המתגים המורכבים על הכידון, ניתן לבחור באחת משלושת מצבי הרכיבה: מצב STREET, מצב OFFROAD (מעוצב במיוחד לירידה מהכביש),

ומצב CUSTOM, המאפשר לרוכב להגדיר את כל הגדרות ה- ABS לפניות ובקרת האחיזה כרצונו, עד לביטול מוחלט.

מערכת תאורת LED מלאה משלימה את האבזור: מהפנס האחורי המעוצב השראת שטח ברורה ועד הפנס המודרני הראשי והאיתותים.

מחיר ה -700 Caballero, הן בצבע האדום האיקוני והן בצבע הכחול ההיסטורי, כולל הוצאות הרישוי ומע"מ (על הכביש): 78,500 ₪


עמית בן עזר, מנכ"ל קבוצת בן עזר: " אנחנו מתרגשים לראות את התפתחותו של מותג Fantic בשנים האחרונות, כשצעדים מחושבים ואסטרטגיים מסייעים לו לבסס את מעמדו שוב כיצרן מוביל באירופה. לאחר רכישת מפעל המנועים Minarelli, ב- Fantic החלו לחשוף כלים חדשים, ביניהם אופנועי אנדורו חדשים, אופנועי צעירים מרגשים ואפילו אבטיפוס חשמלי.

ה -700 Caballero הוא אופנוע הדגל של היצרן, הוא מצויד במיטב האמצעים הטכנולוגיים ובמכלולים באיכות גבוהה במיוחד, ואולי החשוב ביותר - מנוע הטווין המקבילי הטוב בעולם בנפח ביניים. בשל איכויותיו ה -700 Caballero הוא אופנוע יקר, ובאירופה מחירו של עומד על לא פחות מ -9,900 אירו. עשינו את מיטב המאמצים לספק ללקוח הישראלי את חווית הרכיבה הייחודית של ה -700 Caballero במחיר נמוך ככל הניתן, ואנחנו בטוחים שכל מי שירכב על האופנוע יראה את התמורה למחירו.

אנחנו מאמינים ב- Fantic בשל היותו יצרן איטלקי בעל מורשת המציע ריגושים גבוהים ושופע סטייל ייחודי. Fantic מחזיקים בקבוצות מירוצים בשלל אליפויות אספלט ושטח, ובשנים הקרובות נראה עוד הרבה חידושים וכלים מיוחדים מהיצרן.

מפרט טכני:
‫מנוע:‬‏ ‫שני צילינדרים במקביל, 4 פעימות, מקורר נוזל, 4 שסתומים, גלז"כ‬‏
‫נפח מנוע:‬‏ ‫689 סמ"ק‬‏
‫הזנת דלק:‬‏ ‫הזרקה אלקטרונית - גוף מצערת כפול 38 מ"מ‬‏
‫הילוכים:‬‏ 6
‫מצמד:‬‏ ‫רב-דיסק רטוב‬‏
‫מערכת פליטה:‬‏ ‫אגזוז פלדת אל חלד כפול‬‏
‫שלדה:‬‏ ‫פלדת CrMo‬‏
‫זרוע אחורית‬‏ ‫מאלומיניום עם חתך משתנה ולינק פרוגרסיבי‬‏
‫צמיגים:‬‏ R19, 150/70 R17 110/80
‫גלגלים:‬‏ ‫חישורים עם חישוקי אלומיניום‬‏
‫בלמים:‬‏ ‫דיסק קדמי צף 330 מ"מ, קליפר רדיאלי4.32 ‏P של Brembo עם 4 בוכנות – דיסק אחורי 245 מ"מ,‬‏ ‫קליפר Brembo‬‏
‫מערכות בטיחות:‬‏ ‫ABS להטייה של Continental (ניתן לכיבוי) + בקרת אחיזה (ניתנת לכיבוי)
‫מתלה קדמי:‬‏ ‫מזלג הפוך VRM-Marzocchi בקוטר 45 מ"מ‬‏
‫בולם אחורי:‬‏ ‫מונושוק VRM-Marzocchi עם כוונון עומס קפיץ‬‏
‫מהלך גלגלים:‬‏ ‫150 מ"מ‬‏
‫לוח שעונים:‬‏ ‫מסך TFT בגודל 3.5 אינץ' עם קישוריות בלוטות'‬‏
‫תאורה:‬‏ ‫LED מלא מלפנים ומאחור‬‏
‫גובה מושב:‬‏ ‫830 מ"מ‬‏
‫בסיס גלגלים:‬‏ ‫1460 מ"מ‬‏
‫משקל:‬‏ ‫175 ק"ג ללא דלק‬‏
‫מיכל דלק:‬‏ ‫קיבולת 13 ליטר‬‏


על פאנטיק:
בשנת 1968 הוקם בבארזאנו שבאיטליה מפעל Fantic Motor כשמטרתו לבנות אופנועי מיניבייק, אנדורו וקארטינג עבור השוק האמריקאי. שנה אחר כך הוצג בתערוכת מילאנו דגם הקבאלרו, שיצא לשווקים ב -1970 והפך מאז לדגם המזוהה ביותר עם המפעל.

הרעיון לשם נלקח מקופסת סיגריות מסוג ' קבאלרו ' שעישן הנרי קפל, אחד מבעלי המפעל. בשנות ה -70 הפכה פאנטיק ליצרנית האופנועים האיטלקית השנייה בגודלה ובעלת אחד המותגים החזקים בשוק, הודות לאופנועי הקבאלרו בנפחים 50 ו -125 סמ"ק שהיוו חלום עבור הצעירים בשנים אלה. בשנות ה -80 המותג פאנטיק הפך למוביל במירוצי מוטוקרוס, תוך שהוא זוכה בשלוש אליפויות עולם.

בשנת 2003 נרכש המותג על ידי יזם מקומי אשר מיקם את החברה בטרוויזו, איטליה. כיום מעסיקה פאנטיק עשרות עובדים והינה בעלת מגוון טכנולוגי עשיר של מוצרים. בזכות עליונות טכנולוגית זכה המותג בשנת 2012 באליפות האנדורו האירופית בנפח של 300 סמ"ק ובשנת 2014 באליפות הלאומית האיטלקית והבלגית במוטו - ראלי בקטגוריית 50 ו -300 סמ"ק, בהתאמה.

בשנת 2014 נרכש המותג ע"י קבוצה עסקית גדולה אשר הציבה כמטרה להפוך את פאנטיק לשחקן מפתח במגזר האופנועים עייי השקעה בטכנולוגיה חדשנית ובהתבסס על עיצוב איטלקי יוצא דופן. החברה צומחת בשווקים האירופאים הגדולים מתוך מטרה ליצור שותפויות עסקיות ולצמוח מחוץ לשוק האירופאי. בשנת 2020 רכשה פאנטיק את מפעל המנועים מינארלי מידי חברת ימאהה, כחלק מעסקת שיתוף פעולה נרחבת בין החברות.

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - ערן אהרון יקיר

12 בדצמבר 2023 ב 18:50

איפו קונים

2

אורח/ת - ערן אהרון יקיר

12 בדצמבר 2023 ב 18:50

איפו קונים 054-4385365