שטח 4X4 > כתבות > חדשות

יוקוהומה צ'אלנג' - תוצאות המחזור הראשון

קבוצות התיצבו על קו הזינוק מהם 5 קבוצות של רכבי שטח משופרים(צמיגים מעל 33 אינץ) ו3 סטנדרטיים(צמיגים מתחת ל33 אינץ).
מההתחלה בלטו 2 קבוצות הקבוצה של עידו שכרגיל בולטת עקב גודל הרכבים/מפלצות שלו וגם הפעם לא התאכזבנו...

ליגת יוקוהומה לעבירות נפתחה היום (שבת) ב10 בבוקר. נתחיל בכמה מילים על הארגון, קפץ בעשרות רמות וכמעט ולא נתגלו פגמים(יחסית לפעמים קודמות), אולם מערכת כריזה שתודיע על מיקום הקבוצות המתחרות לנוחיות הקהל הייתה עוזרת אבל סך הכל היה סדר וההשקעה הרבה בלטה לחיוב.

להורדת הקובץ לחץ כאן

כ8 קבוצות התיצבו על קו הזינוק מהם 5 קבוצות של רכבי שטח משופרים(צמיגים מעל 33 אינץ) ו3 סטנדרטיים(צמיגים מתחת ל33 אינץ). מההתחלה בלטו 2 קבוצות הקבוצה של עידו שכרגיל בולטת עקב גודל הרכבים/מפלצות שלו וגם הפעם לא התאכזבנו הזיבר עבר כמה שינויים מאוד מעניינים כמו הכנסת סרן דנה 60 מקדימה פלוס נעילות, הרכב נעול בצמיגי 39.5 אינץ ומנוע V8 מפלצתי שלפי השמועות מפיק קרוב ל400 כוח סוס!!! אין ספק שהזיבר רכב מרשים ביותר בכל רמה גם בחו''ל.

להורדת הקובץ לחץ כאן

הקבוצה השניה שבלטה היא קבוצתם של אילן מסופר פוואר, ברוך טלדנו בג'פ פשוט מרשים ומיוחד שפעם היה סופה והיום מתברך במנוע V8,גיר אוטומטי, צמיגים 39.5 אינץ, סרן דנה 70 מאחורה ודנה 60 מקדימה, ומערכת זחילה בטרנספר וגיא רפאלי מפרוג'פ שבחיפה גם עם סופה מרשימה מאוד במיוחד בלט בעיני הבגיספרינג(קפיץ הפוך) זו הפעם הראשונה שאני לפחות רואה את זה בארץ ובהמשך זה נתן הצגה מאוד מרשימה בפתיחת מתלה, 2 הרכבים נראו מרשימים ביותר ונבנו בהשקעה מרובה.

להורדת הקובץ לחץ כאן

הג'פ של הנדסת חלומות בלט במיוחד ביופיו הרכב כולו מפיברגלס פרי יצרתו ועיצובו של נתן פליישר עוד בלטה במיוחד לפחות בעיני הקבוצה של שגיא נחמני שעם דיפנדר קצר ודסקברי שניהם סטנדרטים לחלוטין נלחמו ועברו את רוב המכשולים. בקבוצת פלרז בלט כרגיל עבודת הצוות המצוינת. לקבוצת סופרפוואר ופרוג'פ היו כמה תקלות שמנעו מהם להמשיך בתחרות אבל עד אז הכלים הרשימו מאוד המפלצת הירוקה של ברוך טולדנו פשוט טוחנת כל סלע ובכל גודל, הסופה של גיא רפאלי פותחת מתלה אחורי מדהים בזכות הבגיספריינג (קפיץ הפוך).

להורדת הקובץ לחץ כאן

אבל מעל כולם בלט עידו כהן שפשוט שטף את המסלול עם הכלים שלו ברבע מהזמן שלקח לשאר המתחרים. צרם לראות את השימוש המסיבי בכננות ,המתחרים פשוט לא מנסים יותר מידי לטפס אלא עולים כמה שיותר ועם התקיעה הראשונה פותחים כננת, למארגנים אולי כדי לשקול להבא לא לאפשר לקבוצות להשתמש בכננות(זה אומנם מצריך מסלולים פחות קשים אבל הקהל יהנה הרבה יותר).

תוצאות:

סטנדרטים

מקום 1 פלרז-אספיר 650 נקודות מקום 2 גאיה 330 נקודות מקום 3 פז אנדורו 235 נקודות

משופרים

מקום 1 עידו כהן 1690 נקודות מקום 2 הנדסת חלומות-מוסך חמיס 1650 נקודות מקום 3 4x4 פרויקטים 1030 נקודות מקום 4 יוקהומה-מוסך בנצי 930 נקודות מקום 5 פרוג'פ-סופרפוואר 280 נקודות

לא לשכוח שזו ליגה, ולכן ניצחון היום הוא אינו ניצחון בראלי כולו. המנצחת הגדולה תהיה זו שתזכה בניקוד הרב ביותר במהלך כל הליגה. בהצלחה לכולם. *התמונות באדיבות רוני מנדלבאום

תגובות

0 תגובות