שטח 4X4 > יומני מסע בעולם > יוון וקפריסין

סרט - מסע 4X4 בקפריסין

קצת מים וקצת בוץ עם הרבה מצב רוח טוב הם מתכון להצלחה במיוחד עם חבורה מגובשת שרק השטח מעניין אותה (טוב לא בדיוק...)
הייה כייף לא נורמאלי - והסרט אומר הכול!
צילמו:יורם קראוס ודני רימוני.
הדריך: עופר אוגש.

המסלול:

ביום הראשון לאחר נחיתה בלרנקה קיבלנו 9 רכבי 4X4 שכורים ולאחר נסיעה קצרה לאורך החוף התחלנו לטפס צפונה עד לסכר DHYPOTAMOS משם דרך שבילי אש ביער MEKHERAS (מנהיג המחתרת הקפריסאית) נסענו על המסלול של ''ראלי קפריסין'' איתו ירדנו צפונה לעיר הבירה ניקוסייה. היום השני ניפתח בטיול רגלי לחלק הטורקי של עיר הבירה המחולקת - למלון העתיק, לכנסיה שהפכה למסגד ולשוק. המשכנו עם הרכבים בטיפוס דרך השטח לכפרים הקטנים שבהרי הטרודוס וסיימנו במלון ב PLATRES.

את היום השלישי התחלנו בטיפוס דרך המרעולים ושבילי היער עד לפסגת האולימפוס (1,951 מטר) וירידנו דרך מנזר KYKKO ועמק הארזים עד לכפר קטן בשם DROUSEIA לא רחוק מחוף הים המערבי. ביום הרביעי ירדנו בשטח עד לקו החוף של חצי האי AKAMAS אותו הקפנו בשבילי בוץ עד למגדלור בפינה הכי מערבית באי. חזרנו דרך POLIS וטיפסנו בהתחלה בשטח ועם רדת הלילה בכביש חזרה לטרודוס, לא לפני שעצרנו לארוחת ערב במסעדת דגים בהרים. ביום החמישי ירדנו מהטרודוס דרך השטח עד לכפר התיירותי LEFKARA ומשם למסלול הקארטינג של LARNAKA. חזרנו עייפים ומרוצים בטיסת לילה לישראל.