שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הזמנה לאירוע השקה של האמר

מתיחת פנים ל''בייבי-האמר'' מוסיפה כמה סוסים לעדר ומתאימה את הסייח האמריקני לצרכי המתקפה הגלובלית של GM

אחרי שנתיים בייצור, מרעננת GM את המוצר הקטן ביותר של מותג האמר. H3 זוכה לכמה שינויים מינוריים חיצוניים, אשר תכליתם להתאימו לתקינה אירופית. פנסי החזית הוחלפו ולבתי הגלגלים נוספו כנפונים, אשר כוללים את רוחב הגלגלים – בתקינה אמריקנית מותר לגלגלי הרכב לחרוג מהמרכב. הבייבי קיבל גם תוספת של 200 סמ''ק למנוע וכעת עם נפח 3.7 ליטר הוא מספק 242 סייחים צוהלים.


לפרטים נוספים הקליקו כאן

לאחר מתיחת הפנים יגיע ההאמר הקטן אלינו ולאירופה מדרום אפריקה, שם מייצרת GM את הדגמים המיועדים לאירופה ולשווקי יצוא אחרים. בחירה זו של GM מעידה על מקומו הנכבד של האמר H3 בתכניות הגלובליות של ענק הרכב מאמריקה.

יבואנית האמר תערוך בסוף השבוע הבא (9/2/07) השקה מקומית להאמר המחודש. הארוע יערך בגן הארועים ''שדות'' ליד אבן יהודה. באי הארוע יוכלו להתרשם ממתיחת הפנים שעבר הדגם ולנהוג בו בעצמם במסלול מכשולים שיוכשר במקום. פרטים על הארוע אפשר לקבל בקישור המצורף. החדשות הישראליות, חוץ מהשינויים שעבר הדגם, יהיו הוספת דגם בסיס, אשר מוותר על ריפודי עור, חלון בגג וניקלים נוצצים. גרסת אדוונצ'ר תימכר ב-330,000 שקל, שהם 50,000 שקלים פחות מגרסת הפאר ששווקה עד היום. עבור עכברי השטח המעוניינים יותר ביכולת הטיפוס מאשר בקוסמטיקה נספר גם שגרסת אדוונצ'ר עשתה וויתור כואב גם על נעילת הדיפרנציאל מאחור, אך נשארה עם מערכת בקרת משיכה יעילה למדי.


לקבלת הזמנה לאירוע הקליקו כאן

תגובות

0 תגובות