שטח 4X4 > כתבות > חדשות

קמפינג נוסח אמריקה

אם הרגשתם אי פעם שחסר לכם מקום באוטו לציוד מחנאות, הנה הפתרון המושלם בשבילכם

רשימת הציוד השלם לטיול תקני ומאושר עשויה להתפרס על פני כמה דפים. וזהו רק ההיבט התאורטי, משום שכאשר מנסים להעמיס הכל על האוטו שלכם, מוצאים כי במקרה הטוב נשאר מעט מקום לנהג וגם זאת, אם הוא מוכן להעביר את הטיול כאשר היתדות של האוהל חובטים בראשו והרגליים של הפויקה נכנסות לאוזן ימין. מסיבה זו הומצאו עשרות פטנטים שונים כמו מגרות אחסן בבגאז', גגונים ומנשאים ומהעבר השני מציעים בסדנאות השיפורים להתקין ברכבכם מכלי מים, מקלחות ועוד.


מה מתבשל? על האביזרים שיעשו לכם את החיים יפים בשטח

איני יודע אם האמריקנים יותר מסודרים מאיתנו, או שפשוט נמאס למישהו מכך שברנגלר שלו אפשר להוביל רק מברשת שיניים. ישב אותו בחור מסודר / מאותגר והמציא את הפתרון האולטימטיבי לאיכות חיים בשטח – נגרר המסעות. ולא סתם נגרר, יש לו גם שם: All Terrain Trailer, או בקיצור ATT. אם לרגע אתם חושבים כי מדובר בנגרר עליו העמיסו כמה מחצלות, חשבו שנית – מדובר בנגרר מאובזר בכל מה שאי פעם חשבתם שתצטרכו למסע של שבועיים בשטח, או דברים שכלל לא ידעתם על קיומם.

להלן רשימת מכולת כללית למדי של הציוד שייקח אותכם למסע של שבועיים ברוקי'ז: מערכת טיהור מים, מטבח מאובזר, אמצעי לינה היכולים להספיק ל-10 בני אדם, מקלחת עם מים חמים, מקרר, מקפיא, 160 ליטר מים, מכלי גז, מכלי אחסון לציוד, בגדים ואשפה, כיור לנטילת ידיים ועוד. כל הציוד הנחוץ הנ''ל ארוז במכלים אטומים לאבק ומים, על גבי נגרר שכולו עשוי פלדת אל-חלד. המשקל הכללי הוא טונה ורבע, אבל העסק ארוז בצורה קומפקטית לחלוטין, כדי שיוכל להגיע לכל מקום אליו מגיע רנגלר משופר היטב, כמו שאוהבים האמריקנים.

לאלה החוששים לנוע עם נגרר בשטח מבהיר היצרן כי הנגרר הזה חסון מספיק ומצויד בקפיצי עלים ומרווח גחון מספק לתנועה בכל מקום. באתר האינטרנט של היצרן יש תמונות וסרטי וידאו, המדגימים את יכולות הנגרר ואת מעלליו בנתיב הרוביקון. ATT מיוצר על ידי חברת CAMPA מאוהיו, במחיר של קצת יותר מ-20,000 דולרים, תלוי באורך רשימת התוספות והאביזרים.


שיפור בהמשכים. מה צריך לשפר ברכב השטח שלכם
אתר היצרן

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת

27 ביוני 2007 ב 16:24

אחלה רעיון אבל..

איך גוררים את הדבר הזה במעלה רציני? המשקל של הגרר ימשוך אותך?

2

Ogash Ofer

28 ביוני 2007 ב 20:45

גרירה במעלה

כל עוד האחיזה טובה אין בעייה בעלייה.

אם יש מגבלות אחיזה אפשר לעלות קודם את הרכב ואז למשוך בנפרד את הנגרר.

בכל מקרה נראה לי כי הרעיון הוא לטייל בנוחות עם הנגרר ולא להעביר אותו במסעות עבירות (אפשר להשאיר את הנגרר בקמפינג - לצאת למסע עבירות ואז לחזור לקחת אותו).

3

אורח/ת

30 ביוני 2007 ב 17:50

רעיון פיצוץ

ככה בטח לא שוכחים כלום.
אצלי ברכב יש תמיד מזרן, שק שינה וג'ריקן מים
עם אוכל כבר מסתדרים