שטח 4X4 > כתבות > חדשות

1 2 3 ויצאתם מהבוץ

ג'יפאים רבים מחזיקים בדעה כי טלפון סלולארי הוא מכשיר החילוץ הטוב ביותר – דעה נכונה ברוב המקרים, אבל השאלה היא האם יש מישהו מהעבר השני של הקו? שרות מנויים חדש של Resc4U ידאג למענה הולם לשיחות הנואשות שלכם

בכל הדרכת נהיגה והדרכת חילוץ בשטח יש רגע קבוע ומוכר. תמיד, אבל תמיד, יש את החכמולוג אשר באמצע הסבר מסובך על תסריט חילוץ זה או אחר, חייב להפריע ולקבל את תשומת הלב שלו. בחיוך של מנצחים הוא שולף מהכיס את הסלולרי הממוזער שלו, מניף אותו אל-על ואומר בסיפוק גלוי שהוא לא צריך את כל השטויות האלה בבגאז', והוא יכול לצאת מכל מקום בעזרת הסלולרי

ומה עושה חכם בלילה?

החכמולוג מהפסקה הקודמת הוא הקצנה של כיוון מחשבה נפוץ בקרב ג'יפאים. הבעיה היא כי סיפורי חילוץ של חבר'ה כאלה הופכים בעזרת קצת בוץ, תקלות טכניות ומעט מדי ידע לסאגה מתמשכת של היתקעות אינסופית של תקועים ומחלצים, אשר נתקעים בעצמם במרחק זה או אחר מאובייקט החילוץ המקורי. ואז, לאחר שעות רבות ונזקים למכביר מוזעק מחלץ מקצועי, אשר פותר את שלל הבעיות בהרבה עבודה, יזע ולפעמים אפילו דמעות.

ומה עושה חכם בלילה?

חברת Resc4U הוקמה כדי לתת מענה מקצועי ואמיתי לבעיה שמטרידה אותנו, הג'יפאים. הרעיון היה לאפשר את השימוש בטלפון הסלולרי ככלי חילוץ, על ידי הצבת מוקד מאויש 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, אשר מפעיל מחלצים מקצועיים בפריסה ארצית צפופה. מאז החלה פעילות Resc4U השתמשו ג'יפאים רבים בטלפון 1-700-505123 (כמו שהמחלצים אומרים, SOS ו-1 2 3 ויצאתם מהבוץ) וחולצו לקרקע בטוחה ממצבים שהיו עשויים להיגמר בכי רע.

לאור ההצלחה ביישום המענה לצורך של אנשי השטח, מציעים כעת אנשי Resc4U שרות V.I.P חדש וחדשני – שרות המנויים של Resc4U. שרות V.I.P של Resc4U הוא רעיון טריוויאלי ופשוט אשר יכול לפתור בעיות גדולות. בדיוק כמו שלרוב המכוניות מנוי לשרותי דרך, אשר יחלצו אותם בעת צרה על הכביש, מציעים כעת אנשי Resc4U מנוי לשרותי חילוץ מהשטח, כדי שבכל מקום שאתם נמצאים בו תרגישו בטוחים ושקטים וקרה ונתקעתם, תדעו שאתם בידיים טובות.

מנוי? לחילוץ מהשטח? שואלים בוודאי אנשי שטח מנוסים. אז רגע, שאלה קטנה. מנוי לשרותי דרך יש לכם. בוודאי, אתם הרי רוצים שקט נפשי בכל מקום בו תסעו עם כלי הרכב שלכם בארץ. שקט נפשי למקרי תקלה טכנית. אז למה לא לרכוש מנוי שייתן לכם את אותו שקט נפשי גם בנסיעה בשטח. הרי כולנו נתקעים מתישהו. אז למה לסמוך על המזל ועל זמינות של שני חברים טלפוניים, אם אפשר לקבל מוקד שתמיד מאויש ותמיד ימצא במהירות מחלץ מקצועי שיפתור עבורכם את הבעיה אליה נקלעתם.

חכם בשטח

אנשי Resc4U התחילו לשווק את המנוי החדשני שלהם דרך סוכני ביטוח, בדיוק כמו חברות שרותי הדרך. מנויי Resc4U זוכים לשקט נפשי מהידיעה שבעת הצורך הם יטופלו באופן המקצועי והבטוח ביותר, בניגוד לשיטת ה''סמוך'' של הבחור מהפסקה הראשונה, זה שיתקע את חבריו מסביבו בשדה הבוץ הטובעני ביותר במדינה. לעומתו מנוי של Resc4U יוכל, אחרי טלפון אחד בלבד להתפנות להכין קפה ולהנות מהנוף, עד שבעייתו תיפתר באופן המקצועי ביותר וללא כל עלות נוספת, או דמי השתתפות עצמית, גם אם לצורך חילוצו יידרש מנוף.


לאתר resc4u - הקליקו כאן
צור קשר: 1700-505-123

חכם בשטח

תגובות

8 תגובות

1

אורח/ת

17 באוקטובר 2007 ב 22:33

תגובה לדותקום

שלום רב,
כפי שהבנת אין באפשרותנו להתחייב לזמן הגעה, כך שהתחייבות לזמן הגעה גם אינה מופיעה בכתב השירות למנויים. כידוע, ישנם מקומות בעיקר בדרום הארץ, שרק אורך המסלול, לאחר ירידה מהכביש, הינו מספר שעות.
אולם, אנו מתגאים בזמן הגעה ממוצע מוכח, העומד על פחות מ-60 דקות (מקבלת הקריאה במוקד).
לזמן זה הגענו משום של-Resc4U מעל 20 מחלצים בכל רחבי וכולם אנשי שטח המכירים היטב את המסלולים והדרכים באזורם.
בברכה,
צוות Resc4U.

2

אורח/ת

17 באוקטובר 2007 ב 23:45

למה לא מצויין מחיר המנוי?

3

אורח/ת

18 באוקטובר 2007 ב 07:29

מחיר המנוי

מחיר המנוי הינו 154 ש"ח לחודש במנוי שנתי.
יש הנחונת לפנסיונרים, 20% ולנכים, 50%.
בברכה,
צוות Resc4U.

4

אלי עמירב

19 באוקטובר 2007 ב 14:30

האם החברה נותנת שרות לאנשים שאינם מנויים

5

אורח/ת

19 באוקטובר 2007 ב 16:34

תשובה לאלי עמירב

אלי שלום,
Resc4U אינה מספקת שירותי חילוץ למי שאינו מנוי.
עם זאת, אנו מנסים לעזור במידת האפשר, בהעברת הודעה למחלצים (שירות קריאה לחילוץ) במקרה זה אין התחיבות להגעה, לאופן או למחיר החילוץ.
לכן, אנו ממליצים כאמור בכתבה להירשם לשירות המנויים.
בברכה,
צוות Resc4U.

6

אורח/ת

23 באוקטובר 2007 ב 00:42

סוכני ביטוח - בשביל מה זה טוב?

154 * 12 = 1850 שח בשנה.
בביטוח מקיף רגיל עלות התוספת לביטוח גרר היא כ200 שח.
מצד אחד, צריך לקחת בחשבון שהסיכוי לתקיעה בשטח גדול יותר מאשר בכביש וגם עלויות החילוץ גבוהות יותר בעת צרה.
מצד שני, כמות הנסיעות בשטח - קטנה ב"סדר גודל" ותמיד יש סיכוי שחבר יעזור לגרור את הרכב לכביש ומשם יפעל הביטוח גרירה.
שורה תחתונה : המחיר צריך לרדת לרמה כזו שכולנו "נשמח לשלם אותו" כביטוח.

7

אורח/ת

11 בנובמבר 2007 ב 20:05

מצטרף ל-7

8

אורח/ת

10 ביולי 2014 ב 19:39

יש לי מה להוסיף