שטח 4X4 > כתבות > חדשות

קונספט חדש מלנד רובר

לנד רובר תציג בדטרויט את דגם הקונספט LRX – חדש בשביל לנד רובר, אבל הקונספט קיים חי ובועט (ונקרא ב.מ.וו X6)

נראה כי החברה האחרונה שעדיין מייצרת רכב שטח ראוי לשמו (דיפנדר, עבור מי שטעה לחשוב משהו אחר) הולכת ומתלפלפת. שרדנו לפני כמה שנים את הולדתו של הג'יפון פרילנדר (אשר את גרסתו הנוכחית בחנו לאחרונה). קיבלנו מאוחר יותר בהבנה את הריינג' רובר ספורט (שהוא בעצם דיסקו3 עם פחות יכולת בשטח), והנה ניחתת המכה הבאה על אוהדי מותג רכבי השטח לנד רובר. תערוכת דטרויט, שתערך בעוד כחודש, תשמש במה להצגת דגם קונספט חדש של לנד רובר, LRX שמו, רכב פנאי לאמריקנים עשירים הוא ייעודו.

קומוניקט העיתונות של לנד רובר מתאר את היצור החדש כהליכה נועזת לתחום חדש, כסגמנט משל עצמו של רכב פנאי פרימיום, קומפקטי בממדיו ורב ביכולותיו. הקומוניקט גם מנסה לכסות את ערוות השמירה על הסביבה – תחום בו ספגה לנד רובר אש רבה מאז הצגת מנוע מגדש העל של הריינג' ספורט – ומכריז כי LRX תוכנן מתוך מחשבה מעמיקה על איכות הסביבה.

שוין, שיברברו כמה שהם רוצים על רכב שטח פרימיום קטן וידידותי לסביבה. הוא אפילו יפה. אפשר גם לפרש את הקונספט הזה כרצון להראות חיים ללקוחות פוטנציאלים (חברת פורד מנסה כבר תקופת מה למכור את לנד רובר. אפשר גם לזהות תגובה ל-X6 של ב.מ.וו – קופה השטח הבווארי – למרות ששם הממדים גדולים יותר. האמת חייבת להיכתב: אם מכוניות ללפלפים זה מה שצריך לעשות כדי להתפרנס, אז לכו על זה, מנהלי לנד רובר. רק אל תפסיקו לייצר את הדיפנדר עבור אנשי שטח אמיתיים.

תגובות

1 תגובות

1

גלעד4X4

16 בדצמבר 2007 ב 15:13

מה זה היצור הזה ?