שטח 4X4 > כתבות > חדשות

קוויק שייד צל מהיר במחיר סביר

החיים בשטח הולכים ומשתדרגים. הכירו בבקשה את Quick Shade – סככת הצל הפרטית שלכם שתהפוך כל גיחה לשטח לנעימה ומפנקת

צל הוא מוצר מאוד מבוקש כאשר יוצאים לטייל בשטח. עקב האקלים הידידותי של מדינת ישראל, משהו כמו שני שלישים מהשנה אין אפשרות לצאת מהמזגן של הג'יפ, אם לא מצאנו לעצמנו צל הגון לחנות בו. הבעיה היא כי באזורים מסוימים, קצת קשה למצוא צל וכך אנחנו עלולים לעתים להעביר טיול שלם מול פתחי האוורור של הג'יפ ואפילו בעת ארוחת הצהרים הנוף היחיד שנראה הוא פיסות הפלסטיק, הפח והבד, אשר מהוות את פנים הג'יפ המאובזר שלנו.

העניין הוא שלא חייבים להיכלא בתוך הג'יפ ולא חייבים לוותר לחלוטין על טיולי שטח בחודשים יולי-אוגוסט. יש פיתרון וקוראים לו קוויק-שייד. אחרי שהמחצלת הצבעונית מירדן כבשה את ליבנו ואיננו יודעים כיצד חיינו לפניה, כעת מגיע השלב הבא של ערוץ החיים הטובים בשטח – סככת צל פרטית משלנו, אשר נפתחת ברגע קל ותעניק לנו שעות רבות של אושר מוצל.

הבשורה מגיעה מאמריקה

קוויק-שייד (בתרגום זריז צל מהיר) מגיע אלינו, כמו דברים טובים אחרים, מארצות הברית. האמריקנים יודעים לחיות היטב ובמיוחד בתחום השטח יודעים לדאוג לכל פרט קטן ומטריד, כדי לשדרג את חוויית היציאה לשטח. אנשי קוויק-שייד רקחו עבורנו אנשי השטח סככה גדולת מידות, אשר נשלפת מתא המטען עם הגיענו לנקודת הפיקניק האהובה ובהרף עין אנו מוצאים מסתור מפני השמש הקופחת (או הגשם המטריד). וכאשר יש צל מעל לראש אפשר להתפנות להכנת ארוחת צהרים, או להתענג על האוכל. אפשר גם להתרווח בכיסע המתקפל, אשר שלפנו מתא המטען ולהביט בנוף, לנשום אוויר צח ולזכור מדוע כל כך טוב לחיות את החיים.

הבשורה מגיעה מאמריקה

כאשר סיימנו את עסקינו בשטח, הסככה מתקפלת במהירות, נכנסת אל תוך תיק נשיאה בעל גלגלים ומונחת בתא המטען (מבלי לתפוס מקום רב) עד לשימוש הבא. מושלם. תיק הנשיאה מכיל בתוכו את כל מה שהסככה שלכם צריכה, אם הרוח תנסה להזיזה: יתדות לחיזוק ומשקולות, כדי שתוכלו להנות מהבלקון המתנייע שלכם גם בחורף.

הסוד של קוויק-שייד הוא תכנון מבריק, שלד מתכת חזק וקל ובד איכותי אשר מכסה הכל. חוץ מתכנון מבריק, איכות הייצור מעולה והמותג הוא מותג אמריקני מוכר וידוע, אשר מוצריו מגיעים אלינו כעת על ידי יבואן מסודר, אשר מעניק גב חסון למוצר האיכותי.

תוספות ואביזרים

כפי שהאמריקאים נוהגים לחשוב על הכול ועד הסוף גם כאן לא החסירו דבר ולסככות ניתן להתאים אביזרים להשלמת החוויה : . רשת יתושים . קירות היקפיים לרבות קיר כניסה עם רוכס יתדות  בד כיסוי חליפי (בצבעים שונים לפי בחירה )

תוספות ואביזרים

מידות וגדלים

 קוויק-שייד נמכר בישראל בשני גדלים.
דגם ספורט הוא בגודל 3x3 מטרים והוא שוקל 23 קילוגרם.
דגם קמפינג הוא במידות 2.45x2.45 מטרים והוא שוקל 18 קילוגרם.
כל הסככות מגיעות עם תיק נשיאה איכותי  על גלגלים ו-4 יתדות איכותיות . למוצר שנה אחריות על המרכב .

מידות וגדלים

מחירים

מחיר לדגם קמפינג – 800 ₪ כולל מעמ מחיר לדגם ספורט – 1200 ₪ כולל מעמ

מחירים

היכן למצוא אותנו

אתר הבית של קוויק שייד ישראל רכישה באתר השטח הישראלי לפרטים נוספים טלפון:09-8782383 פקס: 09-8788766 כתובת: שער אפרים,  תא דואר 380

היכן למצוא אותנו

תגובות

3 תגובות

1

אלדד- מנהל פורום

02 במרץ 2008 ב 09:18

פטנט נהדר!!!!!!!!

ניתן להשיג גם בת"א אצל ג' גפנר 03-5103918

2

אורח/ת

17 באפריל 2008 ב 02:58

מוצר מעולה במחיר מצויין

רכשתי מוצר מדגם ספורט -מוצר איכותי ויציב ,ממש קל לפתוח ולקפל אחלה מוצר
מוצר חובה בכל תא מטען!!!!!

3

אורח/ת

22 באפריל 2008 ב 19:34

רכשתי - מ ד ה י ם !!! קל לתפעול !!!