אופנועים / טרקטורונים > כתבות טרקטורונים

השקת דגמי קאן-אם 2008

חברת עופר-אבניר ערכה את השקת דגמי 2008 של ליין הטרקטורונים שלה בסמוך ל"בור" המפורסם בצפון תל אביב. גלעד טל רכב והתרשם משני הקצוות של ההיצע ועדיין לא ירד לו החיוך מהפנים

תצלומים: רונן טופלברג

שמיים בהירים, שמש חורפית מלטפת, רחש הגלים של חוף תל ברוך נשמע ברקע, על המצוק פרוסים טרקטורוני קאן-אם וקימקו, תחת גג הגזיבו של עופר אבניר. עד כאן הכול יפה, בנאלי וצפוי, אבל הכל הולך להשתנות ובגדול בעוד דקות אחדות ועל כך יעידו השרירים התפוסים שלי. בתחילה אנשי עופר אבניר הציגו לפנינו את החזון והיעדים המרשימים שלהם לשנת 2008, דיברו על מועדון הלקוחות המפואר, הציגו את דגמי הטרקטורונים השונים החל מכלים לעבודה דרך כלים המיועדים לפנאי וטיולים ועד לדגמי הספורט המוטרפים שלהם והם מוטרפים! ואז רוכבי קבוצת המרוצים של עופר אבניר ערכו תצוגת יכולות, אבל זה לא עשה עלי רושם גדול מדי, הרי מדובר ברוכבים מקצועיים ומאומנים שידעו להוציא מכול טרקטורון את המיטב, לא ?

נו טוב, אמרתי לעצמי, בוא נראה מה זה באמת ds450 . חבשתי לי קסדה, ישבתי על הטרקטורון אחרי תדריך קצר מנציג של החברה, ומעכשיו הכול הולך להשתנות. נגיעה קטנה בלחצן המתנע ו-58 סוסונים החלו לפעום באזור הגבריות שלי, לחיצה קלה במצהרת וחיוך גדול נמרח על פני, מזל שהייתה לי קסדה שהסתירה את החיוך אחרת זה היה מביך. משלב בהילוך, משחרר את המצמד ופרץ אדיר של אדרנלין מדלל לי את מחזור הדם, מחזיר אותי 15 שנה אחורה ואני מרגיש שוב כמו נער אני לוחץ על הגז והds450  מבקש עוד ועוד בזכות המנוע החזק והשלדה הקלה אתה מרגיש כאילו אתה רוכב על אופנוע רק עם 4 גלגלים, אני ממשיך לנסוע לוחץ ככול יכולתי אין לי ספק של- ds450  יש לתת הרבה יותר ממה שיש לי לקחת.

המתלים המשופרים של הds מעניקים לרוכב יכולות מדהימות הם סופגים מהמורות להפליא, מאוד מדויקים,  רחבים מהרגיל ובכך נותנים יציבות טובה, השלדה קלה ומחוזקת בטכנולוגיות מעולם התעופה. שיפרו גם את מערכת הבלמים, בקיצור מהנדסי החברה בהחלט יצרו את הדבר האמיתי הכלי בה הידיעה למרוצים או סתם לתת בגז.

אחרי שתי הקפות אני כבר מרגיש את כל השרירים שלי, אני חייב לאזן את רמת האדרנלין בדם, אז עברתי לטרקטורון המיועד לפנאי, טיולים, או עבודה ה-outlander max 800. כאן מדובר כבר בכלי אחר לגמרי, כלי גדול, מסיבי, הרבה כוח, אבל פחות עצבני, מונע 4X4. דגם max מיועד לשני נוסעים (ברישיון). על ה-outlander max 800 אפשר בקלות לרכוב יום שלם בטיול ולרדת ממנו רענן ונינוח.

אז בשורה התחתונה לצעירים שבינינו אם בגיל ואם בנשמה, באמת שה-ds450 ייתן לכם תענוג גדול לתת בגז ולהתמוגג. ולאלו שמרגישים כבר פחות צעירים שמחפשים כלי לטיולים או עבודה הoutlander max 800 יספק פיתרון אידיאלי. כמובן שיש לעופר אבניר עוד דגמים של טרקטורונים בין לבין שיספקו את כול הצרכים של כול הרוכבים אבל קצרה היריעה מלכתוב על כולם. אז צאו ותרכבו אבל הכי חשוב תשמרו על עצמכם ועל הטבע שסביבכם.

גילוי נאות: רני פלג, עורך אתר השטח הישראלי הוא ממארגני ארוע ההשקה

תגובות

5 תגובות

1

אורח/ת

25 בפברואר 2008 ב 13:19

אין גבול להנאה

יש כתבות שעושות חשק, ומעלות את השאלה: למה לי אין כזה? (טרקטורון)!!!

2

אורח/ת

25 בפברואר 2008 ב 14:28

נחמד לי יש את פולריס החדש

3

אורח/ת

31 במרץ 2008 ב 16:48

די נו מספיק

84 אלף ש"ח , מה קורה הגזמתם !!!1

4

אורח/ת

23 באפריל 2008 ב 14:19

נפתח מול קניון חיפה בחיפה באגי שטח

נפתח מול קניון חיפה בחיפה באגי שטח
היתי ונהנתי ממליץ לכולם לבוא ולהנות כמוני

5

oferzk

25 באפריל 2008 ב 11:20

כתבה

נכון שהמחיר הוא גבוהה אבל בשטח המחיר נשכח וההנאה מרובה הקניה זה חלק מההוצאה צריל להוסיף מיגון לגוף עגלה וו גרירה ואז החיים מושלמים ביטוח חובה 5400 שח אין לך מה לפחד לשבת בתוך גיפ ולטפס במעלה יותר מסוכן מטרקטורון(אפשר לקפוץ