שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיול ארוכים בארץ

חוצה ישראל, פסח 2008 - יומן המסע

מסע חוצה ישראל אינו משימה של מה בכך! זה אינו עוד יום טיול ואפילו לא טיול של יומיים. זהו מסע המתחיל למרגלות החרמון ומסתיים ליד אילת וכול מי שרוצה לצלוח אותו צריך לבוא מוכן ומזומן לחוויה אחרת.
צילמה וכתבה: פנינה שרצר

יוצאים לדרך

יוצאים לדרךיוצאים לדרךיוצאים לדרךיוצאים לדרךיוצאים לדרךיוצאים לדרךיוצאים לדרךיוצאים לדרךיוצאים לדרךיוצאים לדרךיוצאים לדרךיוצאים לדרך

לקראת סוף...היום הראשון

לקראת סוף...היום הראשוןלקראת סוף...היום הראשוןלקראת סוף...היום הראשוןלקראת סוף...היום הראשוןלקראת סוף...היום הראשוןלקראת סוף...היום הראשוןלקראת סוף...היום הראשון

סוף היום השני למסע

ולאחר שחצינו את מרכז הארץ, דרך אנדרטת משמר הגבול בואדי ערה ונסיעה על כביש 6 עד לכביש 383 הפונה ליער חרובית, דרך תל-צפית המשכנו דרך שדות התבואה המבשילים של השפלה הפנימית, אזור לכיש, ליער המלאכים ללינת הלילה השני

בוקר יום רביעי למסע

התחלנו בנסיעה בנחל אשלים שכיוון האף שלנו דרומה.

ערב היום הרביעי למסע

גושי סלע ענקיים נראו לאורך נחל ציחור בו נסענו לעת ערב. בסופו של יום זה הקמנו אוהלינו בחניון נחל ציחור , ויחד עם העקרבים (ושאר חיות המחמד שבטבע) הלכנו לנו לישון.......

היום החמישי למסע

בבוקר השכמנו קום, כי באמת היה חם מאוד. המשכנו את מסענו דרומה לאורכו של נחל ציחור

סוף המסע...

ובסופו של מסע מעניין ומרשים זה הגענו לבאר אורה אשר בערבה
כשהרי מואב הגבוהים, המדגישים את הערבה הנמוכה נשקפים למול עינינו.