שטח 4X4 > כתבות > שטח

ירוק בשטח - מסע ג'יפים לילדי אקי"ם

ביום שישי האחרון יצאו כ-90 חברי מועדון מתנדבי אקי"ם כפר-סבא, בהובלת אתר השטח למסע הג'יפים השנתי בהרי ירושלים. המסע שארז מי-רז מנכ"ל "ירוק" - רשת מקומונים בשרון, מארגן זו השנה החמישית בהצלחה רבה והשנה בסימן 60 שנה לישראל נסענו בדרך בורמה לכיוון ירושלים.

חברים טובים, באמצע הדרך עם ג'יפ, תומכים ואוהבים

דמיינו תמונה של 24 ג'יפים יוצאים בשיירה מכפר סבא, עם דגלי ישראל ודגלים ירוקים עיתון 'ירוק' וילדי אקים בדרכים. לנו זה קרה, בפעם החמישית. זו השנה החמישית לפרויקט מדהים שיזם אדם וחבר אקים יקר, ארז מי רז מנכל רשת מקומוני ירוק, בשרון. כדי להבין את התמונה שאני מנסה לתאר, וכדי להמחיש את החוויה, אנסה לתאר את הפרויקט במילים פשוטות. יצאנו ב- 24 גיפים, נהוגים בידי חברים יקרים שהצליח ארז מי רז, להדביק בהתלהבותו. בג'יפים ישבו קורנים מאושר עשרות חניכי אקים, ממתינים חסרי סבלנות לרגע בו יחלו הג'יפים לשעוט לכיוון הרי ירושלים. לאחר נסיעה של כחצי שעה עצרו הג'יפים לחנייה ראשונה בלטרון. חנינו בחורשה לארוחת בוקר. תוך מספר דקות, 24 נהגי הג'יפים ערכו שולחן בופה לארוחת בוקר, שלא הייתה מביישת אף מסעדת גורמה. בקיצור, אחלה דרך לפתוח יום מהנה עם חברים.

חברים טובים, באמצע הדרך עם ג'יפ, תומכים ואוהבים

שוב עולים לג'יפ והשיירה יוצאת למסלול ג'יפים במסלול דרך בורמה. שועטים באזור הררי, נוף פסטורלי, בעלי חיים והמון אדרנלין, כייף ואהבה וכמובן, חיוך שעד היום מרוח על הפנים. לאחר מספר חניות לתצפיות והסברים וסתם, כדי להצטלם, הרגשנו את בטננו מקרקרת בסימפוניה קולנית וזה היה הסימן להפסקת צהרים. גם פה הג'יפאים המקסימים לא אכזבו והאכילו אותנו כהוגן עם שולחן מלא ועמוס כל טוב כיד המלך. חניכי אקים חגגו ימי הולדת לנהגות מיכל וציפי, שתאריך יום הולדתם נחגג בסמיכות וריגשו בשירת היום יום הולדת וכן הכינו לכל הנהגים תליונים עם תפילת הדרך. אחד הנהגים שזו הייתה לו הפעם הראשונה שהכיר את ילדי אקים, פנה לארז מי רז, עם דמעות בעיניים ואמר לו שקיבל פרספקטיבה חדשה על החשוב בחיים . וביקש בכל לשון של בקשה להיות שותף בפרויקטים

הבאים למען אקים: אלך אחרייך באש ובמים, אמר.

image

לסיכום ניתן לומר, שחניכי אקים כפר סבא זכו ב- 24 חברים נפלאים שלמדו להכיר את ילדינו והתאהבו בהם. תודה ענקית לארז מי רז, שעושה למען ילדינו כל השנה ובמיוחד, בארגון המופתי של מסורת שנתית זו, מסורת שהחלה עם חמישה ג'יפים וכיום מונה 24 ג'יפים. תודות לג'יפאים: ארז מי-רז, ברוך להב, עדי עידו, מיכל פרימו, אפי בלקר, ענת קבילי, אביחי ניסימבאום, שלמה אבירן, שי גורן, בני שמטרלינג, אורן סמדג'ה, דרור רוקרי, שלומי תורג'מן, אבי בן שמעון, נגה קרני, ניר גמליאל, אבי כהן ימי טריסי, נועם תמיר, גיא שאבי ויענקל'ה מור. חברים טובים כמותכם, נותנים לילדינו ולנו ההורים רגעים של תקווה ואמונה שיום אחד כל הקהילה תחבק את ילדינו ותיתן להם זכות לאיכות חיים, ללא מאבקים כמו לכל אדם. כל הפעילות הזאת נערכה בסוף השבוע שעבר ב- 15 באוגוסט 2008, אני כותבת על כך ודמעות זולגות על לחיי מהזיכרון של אותה חוויה בלתי נשכחת שאקח איתי לכל חיי.

image

יש רגעים בחיים שחייבים לעצור את הרכבת הדוהרת לשום מקום, כי בסופו של דבר כולנו נגיע במוקדם או במאוחר לאותו המקום, ולכן חייבים במירוץ של החיים לתדלק במעשים טובים שנותנים לנפש את הכוח להמשיך קדימה. לפני חמש שנים פתחתי במסורת טיול ג'יפים לילדי אקים. משנה לשנה מספר המשתתפים מאקים הולך וגדל, והשנה השתתפו בטיול למעלה מ-60 חברי מועדון אקים מכל איזור השרון, מגיל 1660. - להוצאת מספר כזה גדול של חניכים לטיול, גייסתי 24 ג'יפאים שעזבו את ביתם ומשפחותיהם ונרתמו להסיע את החניכים כשאליהם מצטרפים בעלי עסקים מהעיר שתרמו מזון ומשקאות להצלחת האירוע. בלי העזרה שלהם לא הייתי יכול להצליח ועל כך תודתי לכל מי שעזר, תרם והסיע.

image

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

תגובות

23 תגובות

1

אורח/ת

21 באוגוסט 2008 ב 15:44

הילדים זכו לטיול גם עם האלוף האולימפי

תודה רבה לנועם המדריך ולארז מי רז שגייסו את אורן סמדג'ה גם למשימה נעלה זו . אורן תודה לך על אצילות הנפש וההקרבה מצידך ששלפנו אותך בהסכמה מיידית להרתם למשימה זו היישר מפרשנויות האולימפיאדה לדרך בורמה . מי יתן ועוד ספורטאים ומובילי דיעה יקחו חלק בעתיד במשימה חשובה שכזו ויגרמו לאנשים אלו נחת וכיף גדול .(תושבת העיר)

2

אורח/ת

21 באוגוסט 2008 ב 15:48

כל הכבוד

לארז מירז על האירגון המופתי ולנעם בנדל על תיכנון המסע ולכל הג'יפאים שנטלו חלק בפרוייקט ההתנדבותי למען ילדי אק"ים -פשוט מרגש .

3

אורח/ת

21 באוגוסט 2008 ב 16:45

ת ו ד ה ר ב ה

אנו מבקשים להודות בשם הנהלת אקים ישראל לכל השותפים שסייעו בטיול לילדי אקים. יישר כח.

4

אורח/ת

21 באוגוסט 2008 ב 17:16

המקומון ירוק הראשון בשרון

תודה לכל ילדי אקים והמדריכים אתם נפלאים

5

אורח/ת

21 באוגוסט 2008 ב 20:02

טלי נוריאל - יו"ר אקים כפר סבא

לארז מי רז , אתה לא מפסיק להפתיע בטיולים , בסיוע ו בכתבות הנפלאות ובהיותך שגריר נפלא לילדינו בזכותך הכירו חניכי אקים , מתנדבים ומשפחותיהם 24 חברים ושגרירים נוספים המספרים לחברה על איכויות ילדינו
תודה ל24 ג'פאים נפלאים תודה לנועם מדריך הטיולים ותודה ענקית לארז מי רז
אגב, אורן אתה זכית פעמים במדליה פעם אחת באולימפיאדה ופעם נוספת מחניכי אקים כפר סבא שמשוויצים ללא הרף שאורן חבר שלהם.

6

אורח/ת

21 באוגוסט 2008 ב 20:37

העונק כולו שלי//אורן סמדג'ה

אני מודה לכם שנתתם לי אפשרות להיות במחיצתם של האנשים המקסימים האלה
המון תודה

אורן סמדג'ה

7

אורח/ת

21 באוגוסט 2008 ב 21:01

מי שרוצה ליראות ישראל יפה שיגיע לאקים

רוח התנדבות הנאה אמיתית ואהבה בלטו בטיול- הג"יפים הנוכחי כמו בכל שנה , היגיעו נהגים ותיקים והצטרפו אליהם חדשים -אך לכולם מטרה אחת לגרום לחניכנו הנאה וכ"יף.. תודה לכולכם על תשומת הלב האישית בה זכו החניכים. ועל השובבות האתגרית בה הראתם לנו מעט מיכולתיכם בנהיגת - שטח.
יבורכו אנשים כמוכם. יעל

8

אורח/ת

22 באוגוסט 2008 ב 09:33

ארז מי רז אתה גדול

הלב הענק שלך ארז מירז היקר נותן לעשרות משפחות של ילדי אקים לנחת רוח יום שיש חופשי כשהילדים המקסימים שזקוקים להשגחה תמידית נמצאים בטיול גיפים זו מחווה מדהימה לילדים ולמשפחות הורים של ילד מאקים

9

אורח/ת

22 באוגוסט 2008 ב 14:09

טיול גיפים ילדי אקי"ם

כאמא לילדה באקים אני מודה לכל האנשים המקסימים שבזכותם הילדים שלנו חוו חוויה מדהימה .
תודה וישר כח
רחלי

10

אורח/ת

22 באוגוסט 2008 ב 20:09

תודה מההורים של יואב חבר המועדון

תודה גדולה לג'יפאים, לתורמים ולכל מי שנתן יד להתממשות הטיול הזה, שוב.
יואב מחכה מדי שנה לטיול בקוצר רוח. החוויה המשותפת עם חבריו הופכת
לשיחת היום - לימים רבים :) והם זוכרים כל אחד ואחת שנתנו להם את הכיף הגדול.
יואב חוזר מאושר, מלא חוויות מאנשים, נופים ומידע. ההנאה הגדולה שלו מעל הכל, היא מהחיבוק הענק שהוא זוכה לו מהאנשים שלקחו חופש ליום אחד ותרמו מזמנם, מכספם ומליבם הרחב כדי לעטוף אותו באהבה ובפינוקים שביום יום אינו זוכה להם כל כך מהחברה הרחבה. הג'יפאים הם חלק בלתי נפרד מהאוהבים את ילדינו בלי תנאי.
תודה גדולה לארז שיוזם את "המפעל" הנפלא הזה ותומך בנו לכל אורך השנים, בכל מה שמבקשים ממנו ואף יוזם עוד דברים לרווחת החניכים במועדון. בכל אחת ואחד מקבוצת הג'יפאים הזו יש נכונות, כוונה טהורה, פירגון גדול ורגישות מיוחדת שראוי ונכון היה להרבה ללמוד מהם. אין כמו הדוגמה האישית!
תודה לכל הנותנים לנו ההורים, סיפוק עצום ונחת גדולה בידיעה
שילדינו מקבלים יחס חם ואוהב כאחד האדם.מוסיה ומנחם גרוס

11

Ogash Ofer

22 באוגוסט 2008 ב 21:43

מרשים!

במעשים קטנים אפשר לעשות דברים גדולים
וכנכתב - הנותן בנתינתו מקבל
כל הכבוד ליזמים ולמתנדבים

12

אורח/ת

22 באוגוסט 2008 ב 22:02

כל הכבוד למתנדבים

13

אורח/ת

23 באוגוסט 2008 ב 12:16

עוד תודה מיוחדת

השתתפתי בכל טיולי הג'יפים, מהטיול הראשון , וכל שנה זה כיף, מיוחד ומרגש מחדש. בשם המדריכים המתנדבים במשך השנה באקים כפ"ס אני רוצה להגיד תודה ענקית ולשלוח חיבוק גדול לכל מי שהשתתף וארגן את היום הזה שנתן לחניכים שלנו ולנו המדריכים יום של כיף, וחוויה שנדבר עליה ונזכור אותה עוד הרבה.. נדיה - מדריכה במועדון אקים

14

אורח/ת

23 באוגוסט 2008 ב 21:02

מחמם את הלב

15

אורח/ת

24 באוגוסט 2008 ב 09:36

נועם - כל הכבוד

אני אשמח מאד אם בטיול הבאה תיתן לי את הכבוד להיות המאסף שלך.
כל הכבוד
דרור בן נבט

16

אורח/ת

24 באוגוסט 2008 ב 22:03

אנשים טובים באמצע הדרך...

תודה וחיבוק לכל האנשים העוסקים במלאכה ונרתמים מדי שנה כמסורת לילדנו שמצפים בכיליון עיניים לטיול החויתי הזה! אין קרוב משפחה ושכן שלא שמע על "הטיול המגניב"...
מי יתן ש עוד הרבה אנשים כמוכם יאירו פנים לילדנו בכל מקום .
"אנשים טובים באמצע הדרך אנשים טובים מאוד ,אנשים טובים יודעים את הדרך ואיתם אפשר לצעוד...
אמא של עופר

17

אורח/ת

24 באוגוסט 2008 ב 22:12

היה ממש אחלה...

אני גוגו מאק"ים כפר סבא רוצה להגיד תודה רבה לארז.היה מאוד כיף איתכם.
תודה שבאת לבקר אותנו בכפר הירוק עם טלי.
אני מקוה מאוד שגם בשנה הבאה נצא לטיול כייפי כזה.לחצתי לאורן סמדצ'ה את היד ומאוד התרגשתי.

18

נועם בנדל

25 באוגוסט 2008 ב 21:50

תודה לכול הנהגים

תודה לכול הנהגים במיוחד לאלה שהוקפצו ברגע האחרון שמחנו לתת קצת חוויות לילדים המקסמים

19

אורח/ת

30 באוגוסט 2008 ב 18:57

רוצה להצטרף

יש גיפ יונדאי טוסון.
האם מתאים לסוג הפעילויות שלכם? כיצד מצטרפים?

20

אורח/ת

03 בספטמבר 2008 ב 14:35

רוצה גם

אבקשכם לצרף אותי לרשימת המכותבים שלכם לקראת הפעילות הבאה שלכם.
באפשרותי לארגן חברים גיפאים נוספים אם צריך.
בברכה שלמה

21

אורח/ת

09 באוגוסט 2009 ב 09:57

נועם , איך לומר , כל הכבוד כבר אמרו

אין לי גיפ אתה יודע ,אופנוע זה לא ג'יפ אבל אם צריך לפעם הבאה עזרה מכלסוג שהוא ? אני יותר מאשמח להיות שותף , אורצ'ה - 0522554918 .

22

SHMULIK

26 באוגוסט 2009 ב 22:47

ישר כוח

כל הכבוד וישר כוח ליוזמים
אני בעל גיפ טרנו אשמח לקבל עידכון ולנסות להגיע

23

MT - 4X4

05 באוקטובר 2009 ב 09:04

מחווה נפלאה - הכי כיף בשטח!!!

בפעם הבאה אני גם בא - נועם?...
לא שואל אותך בכלל :)