שטח 4X4 > כתבות > חדשות

תמונות רשמיות ראשונות של הב.מ.וו X1

בצעד מעט לא שיגרתי, חשפה חברת ב.מ.וו תמונות ריגול של רכב השטח החדש שלה, שיוצג לראשונה בתערוכת הרכב בפרקנפורט, בחודש ספטמבר

בדרך כלל אנחנו רגילים לראות תמונות ''ריגול'' של כלי רכב חדשים, שמצולמות על ידי צלמים שזאת התמחותם, שאורבים ליד מסלולי הניסוי של חברות הרכב השונות כדי לקלוט בעדשתם את התוצרת ה'טרייה' ביותר בעולם הרכב. היצרנים, שמודעים לנוכחות ה''פפראצית'' משהו, עושים ככל שביכולתם להסוות את המכוניות, כדי לא להסגיר סודות תכנוניים ועיצוביים, באמצעות מדבקות שונות ומשונות, ושאר תרגילי הסוואה.

לכן, הופתענו מהצעד שנקטה השבוע חברת ב.מ.וו, כשפירסמה באתר הרשמי שלה תמונות של רכב השטח החדש, ה-X1, כשהוא עדיין נושא עליו חלק מאמצעי ההסוואה. מהתמונות עולה, כי ה-X1 לא יהיה דומה כלל לב.מ.וו סדרה 1, למרות שמו. הפלטפורמה שלו תהיה משותפת עם המיני קרוסמן שעומד להופיע גם הוא בקרוב, ומבחינת הגודל הוא יהיה דומה לטויוטה ראב4.

מבט מאחור

מבט מאחורמבט מאחור

היצע המנועים יכלול  מנועי בנזין ודיזל קטנים יחסית, בנפח של 2 ליטר. בהמשך, ישודך לו גם מנוע דיזל עם טורבו כפול, הנמצא בשלבי פיתוח.
דגם הייצור של ה-X1 יוצג ככל הנראה בתערוכת הרכב הקרובה בפרנקפורט, בחודש ספטמבר. תחילת השיווק צפויה לקראת סוף שנת 2009.

תגובות

2 תגובות

1

yoni_0000

05 ביוני 2009 ב 00:12

כבר נמאס...

אני חושב שאני לא היחיד שחושב שנמאס לו לשמוע באתר על ג'יפונים מלופלפים.
האתר הזה מתיימר להיות אתר של שטח, והוא פעם היה ככה.
בשנה האחרונה מבחינים בנפילה...
אפילו נעלמו הכתבות הטובות??? פעם הייתם עושים מבחני דרכים בעצמכם, והם היו טובים, אפילו מעולים!
היום? כמעט ולא נכנס... כי או שיש כתבה על איזה קונספט שגם לא עולה מדרכה בתל אביב וגם לא יגיע לארץ, או מבחן דרכים ממוחזר.
פעם הייתם מתעדכנים כל יום בכתבה חדשה, לפעמים אפילו שתיים, הייתי נכנס כל כמה שעות לראות אם יש עדכונים.
מה עם סיקור מרוצים כמו פעם? משהו שמזכיר ספורט מוטורי שפרח בשנה האחרונה? מבחני דרכים עם סרטונים שהייתם עושים בעצמכם? סדרת הכתבות של הג'יפאי המתחיל ואיך לקנות רכב שטח בתקציב גם היו מעולות! כל עניין הטיפ שטח שהיה לפני כתבות על היצרנים, טיפ לנהיגה בבוץ, רכב שמתחמם, ציוד לנוחות וציוד חילוץ, נסיעה בשלג, דיפרנציאל ונעילות, וכו' וכו' וכו'הגיע הזמן להחזיר את האתר לסטנדרטים שהיו, אחרת גולשים הרבה לא יהיו כאן.

2

ilan4x4

05 ביוני 2009 ב 09:55

דבר ראשון, תודה על ההערות. דבר שני - גיפונים זה חלק בלתי מבוטל של ''רכבי השטח '' שנמכרים בארץ וכמובן שיש לתת לזה ביטוי באתר... ד''א הפעילות של מועדון הטריוס (לא גיפ בכלל) למשל, ראויה להערכה ובמיוחד על כמות הטיולים והדרכים בהם הם מטיילים. לגבי וידאו עצמי - לא הפסקנו עם זה אלא אולי הורדנו מינון מה שיחזור במהרה לשיגרה. נורא מעניין לדעת .... מתוך כוונה ללמוד ולשנות - ואולי גם גולשים אחרים יכולים להגיב, למה אתה קורא '' כתבות טובות''? ומה היית/ם מעדיפים לראות יותר באתר השטח הישראלי. אני מודה לך על הביקורת הבונה ונשמח לשמוע פידבקים כאלה תמיד. אילן אשל אתר השטח הישראלי