אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

משקף הרכיבה של PEZT CO - ספיישל לרוכבים!

כתבה פרסומית: יצאנו לשטח לבחון את המשקף החדש, עולים על ציוד, קסדה ומשקף של PEZT CO - וואו איך רואים את השטח!

משקף PHANTOM - פאנטום מחברת PEZT CO:

משקף בטיחות מיוחד - עושה את העבודה מצוין לחובשי הקסדות! חשוב להדגיש כי המשקף מקנה הגנה גבוהה על עיני הרוכב, ארובות העינים, עצם האף. כך למעשה פני הרוכב/ת מוגנים מפציעה או שבר בעת חבטה חזקה או רסיסים ואבנים המועפים בעת הרכיבה בעיקר בעקבות רוכב מוביל בשיירה. המשקף אלסטי ועמיד בכל תנאי וגם בטמפרטורה גבוהה מאוד. גומי המשקף חזק ביותר ואיכותי (על פני המשקפים האחרים) עם תוספת שלוש פסי סיליקון עבים למניעת החלקה.בנוסך למשקף מנגנון הגנה נוסף המונע משיכת פני הרוכב לכל כיוון בעיקר לצדדים על ידי התלשות הגומי מהמשקף והנתקות מפני הרוכב. לעדשות מניעת אבק ושריטות ויכולת בלימת רסיס מועף במהירות 220 מטר לשניה. המשקף מאפשר ראיה פנורמית טבעית וחדה המספקת רכיבה מדוייקת על פני מכשולים ותוואי השטח וכמובן הנוף נראה מצוין בכל זמן הרכיבה. לבעלי משקפיים ישנו קליפון (לעדשות הראיה) המורכב ביציבות ונוחות.

משקף PHANTOM - פאנטום מחברת PEZT CO:

אושר לשימוש בצבא ארה"ב - איכות ללא פשרות

אושר לשימוש בצבא ארה"ב - איכות ללא פשרותאושר לשימוש בצבא ארה

מחיר המשקף 290 שח כולל מע''מ. בבחינת השוק התועלת הולמת את המחיר ואף מעבר לכך בהשוואה למשקפים המצויים. לרכישה בחנות האינטרנטית של מ.ר הנטר - הקלק כאן כתובת: ראול וולנברג 14, א'. כניסה דרך החניון. אתר מ.ר הנטר: www.mrhunter.co.il טלפון: 03-6471172 אתר PEZT co היצרנית: www.peztco.com 

מבחן עמידות למשקף PEZT CO

MR HUNTER חנות מרתפית בראול וולנברג...

אף על פי שמוצרי החברה הקשוחים נחשפו בתכנית של אודטה - ערוץ 10 אנחנו באתר השטח נחשפנו בדרך החיפוש המפרכת. משה הורוביץ, מנכ''ל ובעלים של מ.ר הנטר בע''מ, מהותיקים והממולחים בעסקי היבוא מתמחה בהבאת ציוד לכוחות הביטחון בישראל. הצלחתו נובעת מאיכות המוצרים של החברות איתן הוא עובד ולאוו דווקא מאתר (/חנות) אינטרנט מושקע ומקודם, להיפך, מוצנע, איכותי וחכם. אנחנו בחרנו את המשקף הטוב ביותר לתנאי השטח האמיתיים שאנחנו מכירים ראו לדוגמא יומני מסע בירדן, מצרים. אצלינו מדובר על רוכבי אופנועים מנוסים באקסטרים אך המשקף מתאים ומומלץ לכל רוכב בשטח באשר הוא.

MR HUNTER חנות מרתפית בראול וולנברג...

משקף מומלץ ל''מתפשרים'' (נאמר עם הרבה כבוד לנוסטלגיה)

משקף מומלץ ל''מתפשרים'' (נאמר עם הרבה כבוד לנוסטלגיה)משקף מומלץ ל''מתפשרים'' (נאמר עם הרבה כבוד לנוסטלגיה)

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

09 בנובמבר 2009 ב 08:39

תשובה למר אורח 1מבחן התוצאה:

תשובה לאורח 1: אחרי בחינת נתוני עמידות המיגוון של המשקף וראיתי שאכן הוא עומד בתקן צבא ארה"ב, ולאחר בחינתו בשטח במסעות וטיולים רבים, אחרי מסע שלושה ימים לאילת ורכיבות מידי שבת גם על טרקטורון וגם על אופנוע אני יותר ממרוצה ומרגיש בטוח עם המשקף המעולה הזה - אין שריטות המשקף עבה, ממוגן ונוח ביותר, ללא אדים, גמיש, נשטף בקלות והראות מדהימה - צילמתי את כל המסע לאילת עם המשקף. שלא לדבר על הרגשת הבטיחות. ולמרות התגובה המוזרה שנכתבה לעיל אני ממליץ בחום על המשקף של PEZT CO.