שטח 4X4 > כתבות > חדשות

5.11 TACTICAL נכון להתלבש - נכון גם לשטח!

כתבה פרסומית: 5.11 Tactical ... המילה האחרונה בהלבשת אנשי הביטחון בארץ ובעולם

השמועות נכונות - איכות זו לא מילה גסה

''אתה נכנס לתחנת המשטרה עם כובע של 5.11 Tactical ואתה מלך!'' כך הבטיח לי שוטר שהגיע לקנות ציוד לרכב השטח שלו. ידעתי שישנם שוטרים לא שפויים בארץ אבל מתברר שיש תמורה קצת שונה בלבישת המותג הייחודי והנחבא אל הכלים בארצינו הקטנטונת...ביררתי ואלה הם הממצאים.
הביגוד והציוד מבית 5.11 Tactical מגיע ליחידות המובחרות של כוחות הבטחון הישראלי, ולכוחות הבטחון בעולם ומספק את הסחורה.  בתרגום פשוט ל - 5.11 Tactical יש המון ניסיון בהלבשת לוחמים ומאבטחים למיניהם. מוח היוצרים פועל ליצירת ביגוד בעל עמידות בתנאי עבודה קשוחים במיוחד. עם נוחות מקסימאלית ו'חיים ארוכים' - 30 שנות ייצור, מעידים על חברה שמבינה עניין ולה מוצרי קצה מנצחים ואיכותיים.

השמועות נכונות - איכות זו לא מילה גסה

מכנסיים 5.11 Tactical לשטח

הבגד חזק ב תנאים קשוחים? אוורירי, קל ונוח? אופנתי? וגם זול ?? מצוין,  זה המוצר המושלם לגבר ''פרא'' באשר הוא . לכן, שימו לב ''אנשי פרא''/''ילדי טבע'' יקרים.  אני מציע לכם להיזהר ברכישת המכנסיים האלו כי אתם הולכים לשכוח מכל הבגדים שיש לכם בארון! שימו לב, חומרי המכנס עשויים 35% פוליסטר ו 65% כותנה המקנים לו את יכולות העמידות והגמישות. הבגדים מיוצרים בהתאמה לביצוע פעולות כפיפה למינהן ובמקסימום חופש פעולה. מי שמבין בתפירה יכול לראות  באתר של 5.11 את איכות התפרים של המכנס ואת ההתאמה לגוף בדיוק במקומות הנכונים.  אישית נדלקתי על ה - CASUAL (הקליקו כאן ל - ''דוגמא מהשטח'')  אהבתם? חכו שתצאו איתן לשטח.

מכנסיים 5.11 Tactical לשטח

חולצות TDU - גישה מהירה ועמידות גבוהה

החולצות מיועדות לשימוש בתנאי שטח קשים, הייחודיות היא באפשרות הגישה המהירה ''לדברים נחוצים'' כשאנחנו יוצאים לשטח. ניתן לשים בכיסי החולצה ולשלוף בקלילות. אנחנו נהנים לטייל, ומצאתי  שהחולצה מתאימה לאנשי הטיולים.   3 חולצות בצבעים שונים.  אחת לשבוע, מחליף טיול (וחולצה) ואני מסודר.  אני בטוח שאנשי השטח  ''המדוגמים'' שיוצאים לטיולי שטח, ידעו על מה אני מדבר.

חולצות TDU - גישה מהירה ועמידות גבוהה

מחולצה ומכנס למלתחה מלאה!

מחולצה ומכנס למלתחה מלאה!מחולצה ומכנס למלתחה מלאה!

מהיבואן לצרכן

את משה הורוביץ אתם אולי מכירים מהתוכנית של ''אודטה''  - ( לקישור מהתוכנית).  משה הורביץ הוא  היבואן הרשמי בישראל של 5.11 TACTICAL.   כל המוצרים ניתנים לרכישה בחנות שלו,  ברחוב ראול וולנברג 14א'  ובאתר שלו MR HUNTER .   תוכלו לרכוש במחירי EBAY (פלוס מע''מ) ניתן גם ליצור קשר גם בטלפון: 03-6471172

מהיבואן לצרכן

תגובות

4 תגובות

1

אורח/ת

13 בנובמבר 2009 ב 10:23

חבל שאין מחירים על חלק מהציוד שהוא מוכר

2

אורח/ת

13 בנובמבר 2009 ב 12:38

עוד שטויות בשביל לבזבז עליהן, מסתבר

שגם אנשים פרטיים ולא רק משרדי ממשלה חושבים שהג'יפאים זו פרה חולבת

3

אורח/ת

14 בנובמבר 2009 ב 00:55

אלון מה אתה אומר

4

MT - 4X4

22 בנובמבר 2009 ב 16:40

תגובה ל- 3.

אני לא מאמין שאתה רושם שטויות כאלה!
משועמם...