כיוון לחץ אוויר במפחיתי לחץ

מפחיתי לחץ אוויר לצמיגים הפכו להיות להיט בקרב נהגי השטח הנוהגים לתת בגז בשטח חולי ובדיונות.
אבל מה הדרך הפשוטה והקלה לכוון את לחץ האוויר הרצוי?

שימוש במפחיתי לחץ

נוחות זה הדבר! הגעת לשטח חולי רוצה לרדת ל 15 PSI - לא צריך ללחוץ, לא צריך למדוד - פשוט מבריגים את מפחיתי הלחץ על פתח הונטיל. עושים סיבוב מסביב לרכב ועד שהרכבתם את המפחית הרביעי הראשון כבר סיים להוריד ללחץ אליו הוא מכוון. ודרך אגב: מהמפעל המפחיתים מגיעים מכוונים (PRE SET) ל- 18 PSI

שימוש במפחיתי לחץ

סרטון הסבר קצר על מפחית הלחץ

אבל איך מכוונים את המפחיתים ללחץ הרצוי?

זה ממש פשוט ויש לבצע זאת שלידכם קומפרסור או ליד עמדת האוויר בתחנת הדלק. 1. מורידים את לחץ האוויר ללחץ הרצוי בשיטה הרגילה - לוחצים על הונטיל (או עם מפתח ונטילים משחררים אותו מהמקום) ומודדים עד שמגיעים ללחץ הרצוי ועוד 1 PSI. 2. מבריגים את מפחית הלחץ על הונטיל. 3. משחררים את דיסקית האבטחה. 4. פותחים מעט (או סוגרים) את המפחית עד שהוא מוריד אוויר ומהדקים קלות עד שהוא מפסיק להוריד אוויר.  זה השלב שבו הוא מכוון ללחץ הרצוי. 5. נועלים את דיסקית האבטחה והמפחית מכוון ללחץ שרציתם.   חוזרים על הפעולה עבור שלושת הפחיתים הנוספים ובין לבין בודקים  כי לחץ האוויר בצמיג הוא הלחץ הרצוי (פלוס 1 PSI).   לבסוף לא שוכחים למלא אוויר חזרה (אלא אם אתם כבר בתחילת הדיונות - אז יאללה תנו בגז...)     קישור לטיפ נהיגה של נסיעה בדיונות ובשטח חולי     קישור למפחיתי הלחץ בחנות של אתר השטח הישראלי

אבל איך מכוונים את המפחיתים ללחץ הרצוי?

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת

19 בספטמבר 2010 ב 10:46

האם מודדים מספר פעמים כמו בוידאו

או שתוקעים את המפחת לחץ פעם אחת?
האם משאירים את המפחת בגלגל ונוסעין איתו?


2

Ogash Ofer

19 בספטמבר 2010 ב 11:55

האם מודדים מספר פעמים כמו בוידאו

אורח/ת כתב/ה:
"או שתוקעים את המפחת לחץ פעם אחת?
האם משאירים את המפחת בגלגל ונוסעין איתו?


"
בכיוון המפחית מספיק פעם אחת לכוון ולנעול את דיסקית האבטחה. בסרט אני מראה זאת פעמיים בשביל ההדגמה. ולא כדאי לנסוע עם המפחית מורכב על הונטיל - זה כבד ומיותר.