שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ג'יפ חוגג 70

ולרגל הארוע, הציגה קרייזלר בתערוכת הרכב בדטרויט את כל דגמי הג'יפים בעיצוב מיוחד לחגיגת שנת ההולדת

כבר 70 שנה שהשם ג'יפ מלווה אותנו, כשם מותג שהפך לשם גנרי לכלל רכבי השטח. סיפור תולדותיו כבר סופר אינספור פעמים, דגמיו השונים נבחנו מכל הכיוונים, מתחריו ויורשיו כבר עולים עליו מבחינות רבות (וזאת בראייה סובייקטיבית, בוודאי יהיו כאלה שיחלקו עלי...), ובכל זאת השם ג'יפ – האמיתי – עדיין מרגש כל חובב שטח. נכון שחלק מדגמיו העכשוויים הם לא בדיוק טוחני סלעים, אך ההילה עדיין מרחפת גם עליהם.

חברת קרייזלר, יצרנית ג'יפ, החליטה לחגוג את האניברסרי בגדול, והציגה בתערוכת הרכב בדטרויט את כל דגמי הג'יפ הנוכחיים בלבוש חג. מדובר כמובן בשינויים קוסמטיים בלבד, הכוללים חישוקים מיוחדים, עיצוב פנים שונה, הרבה כרום, והכי חשוב – סמל מיוחד לחגיגות ה-70. בעתיד, אלה בוודאי יהיו דגמי אספנות מבוקשים.

רנגלר Call of Duty

רנגלר Call of Dutyרנגלר Call of Duty

 

בצד המעשי יותר, משכו את תשומת הלב שני דגמים: הקומפאס המחודש, שקיבל פרונט א-לה גרנד צ'ירוקי והרנגלר Call of Duty. הקומפאס נראה עכשיו טוב יותר, ממש 'מיני גרנד צ'ירוקי', וייתכן שהצורה הזאת תעודד את רכישתו: מקבלים רכב שנראה כמו האח הגדול, אבל ידידותי יותר למשתמש וחסכוני יותר בדלק...

הרנגלר שהוצג הוא סיפור אחר, שבו המציאות עוקבת אחר הדמיון. זה התחיל במשחק המחשב Call of Duty: Black Ops, שאחד הכלים המככבים בו הוא רנגלר שחור ורב יכולות. חטיבת מופאר לקחה את המשחק ברצינות, ותפרה רנגלר אמיתי לפי הוירטאולי. זה כלל כמובן צבע שחור בכל מקום, הגבהה של שני אינץ', פגוש קדמי מסיבי עם כננת וורן, מיגון תחתון, שנורקל ושאר סוכריות. מדובר כמובן בדגם שתי הדלתות, כשגם הדלתות עצמן יוצאות דופן: הן עשויות מצינורות ועטופות בברזנט.

קומפאס 2011

קומפאס 2011קומפאס 2011

תגובות

0 תגובות