שטח 4X4 > כתבות > חדשות

קנה בקבוק וודקה – קבל רכב שטח מפואר וממוגן

זאת ההצעה של חברה רוסית, המתמחה בייצור רכבי שטח ל''שפיץ'' של האלפיון העליון. איפה הקאץ' תשאלו? בקבוק כזה עולה קרוב ל-750 אלף דולר...

כבר כתבנו כאן על רכבי השטח של חברת Dartz Prombron מרוסיה, המייצרת מכוניות עבור מי שהפרוטה מצויה בכיסו אבל – אם נגיד זאת בלשון עדינה – טעמו אינו מעודן. מדובר בכלי רכב מפוארים ומצועצעים, ומה שהכי חשוב – ממוגנים, כיאה כנראה לאוכלוסיה שרוכשת אותם.
עכשיו הוחלט בחברה שלא לקפח את המין החזק, והיא מייצרת רכב המיועד לנשים בלבד. מלבד אפשרות לריפוד פנים בעור נחש, קרוקודיל או פיל – יש לרכב גם שמונה מצלמות וידיאו היקפיות, מנוע עם קרוב ל-1,000 כוחות סוס ומרכב ייחודי בעל שלוש דלתות בלבד: שתיים מלפנים (לנהג ולשומר הראש?) ואחת מאחור (בצד הימני, לנוסעת הכבודה...).

לדברי נציגי החברה, נעשה כאן שימוש בטכנולוגיות שמשמשות לייצור כלי רכב משוריינים לצבא הרוסי, והם מתגאים במסורת ארוכת שנים של ייצור מרכבים ממוגנים לראשי השלטון במדינה, מסורת שהחלה עוד בימיהם של לנין וטרוצקי. 
החברה מתכננת לייצר רק 10 מכוניות מהדגם הזה, וכגימיק תקשורתי לא מצויין מחירן. הדיל הוא ''קני בקבוק וודקה וקבלי את הרכב בחינם'', כשהקונה המאושרת תקבל יחד איתו – מלבד הוודקה – גם קופסה של ק''ג אחד קוויאר משובח וויברטור בעיצוב של מעצב המכוניות ויקטור פונטוס.
קונה אחת כבר נרשמה – הנסיכה רגינה אבדורזקובה מקזחסטאן. הנסיכה כבר הוכיחה בעבר את טעמה במכוניות, כשהשקיעה כמיליון אירו בלימוזינה על בסיס המיני, מעוטרת במיליון אבני סברובסקי, ואף זכתה ל''תשבוחות'' על כך בעיתונות הרכב העולמית .  

תגובות

6 תגובות

1

Ogash Ofer

08 במאי 2011 ב 11:28

איזה מזל שאני לא שותה וודקה...

אחרת הייתי צריך לנסוע ברכב מכוער שכזה.

2

Ogash Ofer

08 במאי 2011 ב 11:30

עופר - קראתי נכון - מקבלים גם ויבראטור?

אתה בטוח שאתה לא מתבלבל?
להזכירך אנחנו ב - 4X4
ולא באתר: 4XXXX4 ....

אבל אולי זה מסביר מדוע הנסיכה רגינה אבדורזקובה מקזחסטאן מהירה וקנתה כזה רכב!

3

bugo

08 במאי 2011 ב 16:27

אהה סוזי -

תני לי פה שני מרטיני כחול און דה רוקס.....

4

כפרה

08 במאי 2011 ב 16:54

אם הרכב היה נכנס לחניה

אולי הייתי רוכשת את הוודקה.
ובאיזה צבע מגיע העור של הפיל?

5

אורח/ת

08 במאי 2011 ב 17:21

הרוסי

זה לא מגיע עם איזה רוסיה נראה לי מתבקש

6

אלדד- מנהל פורום

10 במאי 2011 ב 19:41

חברים אתם לא רואים את למבו של למברוגני

הגיפ של למבורגני משנות ה 80 LM 002 רכב מדהים פותח העיצוב להאמר ולכול הגיפים הגדולים