שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

ראלי דרך המשי 2011: מקומות 1-2 לקבוצת X-RAID

כריסטוף הולובצ'יץ' ניצח את הראלי, פטרהנסל במקום השני. במשאיות, אלס לופריאז זכה מההפקר לאחר שקבירוב ספג זמן עונשין

לאחר שהסטייג' השביעי בראלי דרך המשי בוטל בשל גשמים כבדים שהפכו את המעבר בשטח לבלתי אפשרי, הוכרז המנצח: הפולני כריסטוף הולובצ'ציץ' מקבוצתX-RAID , עם ה- BMW X3CC שלו. הוא תפס את ההובלה כבר ביום השני של הראלי, כשהוא ''נהנה'' מהתקלות הטכניות שפקדו את חברו לקבוצה, סטפן פטרהנסל, שסיים במקום השני.
 פטרהנסל היה הנהג המהיר ביותר בקטעים בהם מכונית המיני All4 Racing שלו פעלה כשורה. בתום היום הראשון, דורג במקום ה-68 בלבד עם פיגור של כשעתיים אחרי המובילים, אך הוא מחק את הפער בקלות עם נצחונות בשני סטייג'ים.

הנהג השלישי של הקבוצה, הרוסי אלכסנדר מירוננקו, סיים במקום החמישי. למקום השלישי הגיע נהג רוסי נוסף, זלודוב, עם ניסאן נבארה, ובמקום הרביעי האוקראיני נסטרצ'וק במיצובישי פג'רו.
במשאיות זה היה אמור להיות הראלי של קבירוב עם משאית הקאמאז, שהוביל לאורך כל התחרות, והגיע ליתרון של  כ-45 דקות על הדולק אחריו. אך עונש של שעה שהוטל עליו בשל מהירות לא חוקית בתחומי המחנה מחק את היתרון הזה. התוצאה: הצ'כי אלס לופריאז במשאית הטטרה הוכרז כמנצח. קבירוב נדחק למקום השני, כשלמקום השלישי מגיע מרגינוב, עם משאית נוספת של קאמאז. 

סיכום וידאו של היום השישי בראלי

תגובות

0 תגובות