שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ריינג' רובר טופלס

בתערוכת הרכב בג'נבה, שתיערך בחודש הבא, יוצג דגם פתוח של האיווק, הריינג' רובר הראשון עם גג נפתח

במשך שנים רבות ידעו רוכשי ריינג' רובר שהם מקבלים את אחד מרכבי השטח המפנקים ביותר, אבל הם הגיעו תמיד באותה אריזה – קופסה סגורה, בדרך כלל עם חמש דלתות, לעתים עם שלוש, עם מקסימום חלון גג. השבלוניות הזו תקבל בקרוב תפנית גדולה, עם הצגתו של דגם פתוח לריינג' רובר איווק, שיעשה הכרה ראשונה עם הקהל בתערוכת הרכב הקרובה בג'נבה, בתחילת החודש הבא.

הדגם החדש מתבסס על דגם הקופה של האיווק, והוא יוצג עם מנוע דיזל בנפח 2.2 ליטר, עם מקום לארבעה נוסעים. הגג הנפתח ''הושאל'' מהיגואר XK, והוא נבלע בשלמותו בתוך 12 שניות מתחת לכיסוי בחלק האחורי של הרכב, בלחיצת כפתור. למרות שבחברה מגדירים את הדגם כ''תרגיל עיצובי'', שנועד לבדוק את תגובת הקהל אליו (כפי שנעשה עם ה-DC100, ''מחליפו'' של הדיפנדר), לא מכחישים שם שדגם הייצור כבר קרוב יחסית, והוא יגיע לאלומות התצוגה בעוד כשנתיים. ה-DC100, אגב, כבר הוצג בגרסת גג פתוח.
האיווק הרגיל נמכר היטב ובחברת טאטא, בעלת לנד רובר, מקווים שהדגם הפתוח יתרום עוד יותר להצלחה. גם הגעתו הצפויה שלהדור הבא של הריינג' ה''רגיל', כנראה לקראת סוף שנה זו, ייתן דחיפה רצינית למותג הבריטי הוותיק. עתה רק נותר לנו להמתין להחלטה על מחליפו של הדיפנדר – ולקוות שלא נתאכזב...

תגובות

0 תגובות