כביש / ספורט > יומני מסע בארץ

מרצדס ספרינטר בהרי ירושלים

הדרכה ללקוחות מרצדס ספרינטר בהרי ירושלים בשילוב רכבי היוקרה החדשים של מרצדס ובראש S500.

מסלול ותוכן ההדרכה

את היום התחלנו בסקירה עיונית על מרצדס ספרינטר, מערכותיו והתאמתו לתקן יורו 6. כל המשתתפים, בכל הסבבים ולאורך כל ימי ההדרכה, ראו בנהיגה בספינטר חובה הכרחית כשבתחילת היום לא עזרו השכנועים שמדובר ברכב עבודה מלהיב - נח, קל ונעים לנהיגה, בעל מנוע עירני, עם תנוחת ישיבה מעולה המקנה שדה ראיה רחב ובעיקר - רכב חכם ובטיחותי. כולם רצו לנהוג רק במכוניות הפרטיות (כשמרצדסים חדשים ונוצצים מחכים בחנייה, אפשר גם להבין אותם!). מה שרואים מכאן - לא רואים משם בכל יום יצאנו לשני סבבי נהיגה בהרי ירושלים - ירידות, עליות, כבישים מפותלים, סיבוב פרסה הדוק, כבישים עירוניים, שמירת נתיב ועוד... כל הנהגים, ללא יוצא מן הכלל, סיימו את קטע הנהיגה שלהם בספרינטר מוופתעים והודו על חווית הנהיגה. הספירנטר החדש היא רכב עבודה פורץ גבולות וקובע אמות מידה בתחום, מכל הבחינות.

המרצדסים שהשתתפו בהדרכה

הספרינטר החדש (בתקן EURO 6) עמד במרכז ההדרכה ולשם הופנתה מירב תשומת הלב של המודרכים. ניתן להזמין את הספרינטר בגבהים, משקלים, אורכים, מרווחי סרנים, מנועים, ותצורות שונות - חד קבינה, דבל קבינה, מסחרי והסעים. חידוש נוסף הוא היכולת לנהוג בספינטר הקטנה (דגם 316) עם רישיון לרכב פרטי (רישיון ב'). בנוסף לספרינטר 316 נהנו המשתתפים מנהיגה ברכבי היוקרה ומרכבי הפנאי-שטח SUV של מרצדס: C250 - A180 - E400 sedan - GLK - ML - ומכונית הדגל ה- S500.

מערכות הבטיחות של מרצדס ספרינטר

חלק מהמערכות הנמצאות בספרינטר החדשה: Collision prevention assist מערכת למניעת תאונה חזית-אחור, המתריעה (חזותית וקולית) על התקרבות יתר לכלי הרכב שמלפנים. Blind spot assist מערכת המתריעה על המצאות כלי רכב בשטח המת (השטח שאינו נראה במראות הצד, כ -45 מעלות מכל צד של כלי הרכב) ועל תכנון פנייה לצד בו נמצא אותו כלי רכב Lane keepimg assist מערכת המתריעה (חזותית וקולית) על סטייה לא מכוונת מנתיב הנסיעה. Highbeam assist מערכת ממוחשבת המנהלת אוטומטית (מדליקה ומכבה) את הפעלת כל פנסי החזית - אורות הדרך , אורות גבוהים, אורות צד (בעת סיבוב הגה לצד כלשהו ,נדלק פנס ותאורה אלכסונית לכיוון סיבוב ההגה) Crosswind assit Cornering light function מערכת למניעת סטיית כלי הרכב כתוצאה מרוח צד (קיימת רק בתצורות הסגורות - מסחרי והסעים) בנוסף למערכות הבטיחות המתקדמות , מצויידת הספינטר החדשה במערכות חדשניות לחסכון בדלק - מערכת לכיבוי המנוע בעמידה (START-STOP), מניעת פעולה מיותרת של מכלולים שונים המעמיסים על המנוע - מערכת הטעינה, משאבת הגה, משאבת דלק ועוד).

תגובות

0 תגובות