שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דיסקברי 4 - גירסת השיריון

לידיעת אנשי השב''כ: להיצע הדגמים של לנד רובר הצטרף דיסקו 4 משוריין. כבד יותר, חזק יותר, מוגן יותר. והמחיר? לא מדברים על זה

אתם חוששים שמישהו ישליך לעברכם מטען של 15 ק''ג TNT? או שיצמידו לגחון המכונית שלכם שני רימוני יד?אם זה המצב, ללנד רובר יש פתרון עבורכם. דגם חדש ומשוריין של דיסקברי 4 נועד לעמוד בדיוק במצבים שהוזכרו כאן.
למרות תוספת המשקל המשמעותית - עם המיגון הרכב שוקל כ-3.5 טון - לא ניכרים כמעט שינויים חיצוניים בעיצוב הדיסקו המשוריין. המיגון כולו טמון בתוך הדפנות ומתחת לרצפה. גם השמשות כמובן משוריינות.

הדגם המשוריין - חיצונית לא רואים כל הבדל

הדגם המשוריין - חיצונית לא רואים כל הבדלהדגם המשוריין - חיצונית לא רואים כל הבדל

כדי להניע את המפלצת הזו צויד הדגם במנוע v-8 בנפח 5.0 ליטר, המפיק 385 כ''ס. זה מספיק כדי להאיץ מ-0 ל-100 בתוך פחות מ-11 שניות (אבל אם אתם ברכב מוגן, לאן אתם צריכים למהר?). כדי לעמוד בעומס, כריות האוויר של מערכת המתלים חוזקו והותקנו מוטות ייצוב עבים יותר. וכדי לעצור, גם מערכת הבלמים עברה מקצה שיפורים.
את התוצאה מגדירים בלנד רובר כ''רכב האידיאלי למי שנמצא באזורי סכנה, אך אינו רוצה למשוך תשומת לב מיותרת''. זאת אומרת שהפנייה לאנשי השב''כ לא היתה במקומה: אף אישיות מאובטחת בישראל לא תסכים לנסוע ברכב כזה...           

תגובות

0 תגובות