שטח 4X4 > כתבות > חדשות

תוספת חדשה למשפחת הריינג' רובר

הדגם השישי של לנד רובר, האיווק, נחשף השבוע במסגרת חגיגות ה-40 להולדתו של הריינג'

באירוע נוצץ שנערך בשיתוף פעולה עם ירחון האופנה ווג, הוזמנו הסלב'ס של אנגליה להשקת הדגם השישי של לנד רובר, האיווק (Evoque), שימוצב כדגם הכניסה למשפחת הריינג' רובר. האיווק מבוסס על דגם הקונספט LRX, ומבחינה חיצונית נראה שלא נעשו בו כמעט שינויים: מרכב בעל שתי דלתות עם קווים ספורטיביים וזורמים.

איווק, קווי דמיון רבים ל-LRX

איווק, קווי דמיון רבים ל-LRXאיווק, קווי דמיון רבים ל-LRX

כזכור, בלנד רובר הצהירו כי האיווק יימכר גם בגרסת 2X4, שתהיה חסכונית יחסית בדלק וידידותית לסביבה. במסיבת ההשקה, אמרו ראשי החברה כי הדגם החדש יפנה לקהל רחב יותר מאשר בעבר, וישווק ב-160 ארצות. במסגרת הפנייה להמונים, הכריזה לנד רובר כי ויקטוריה בקהאם נבחרה למעצבת הפנים של דגמי האיווק. בקהאם, שהתפרסמה כחברה בלהקת הספייס גירלס, החלה לעסוק בעיצוב אופנה לאחר שנישאה לכדורגלן דיוויד בקהאם. הבחירה בה מראה עד כמה באמת לנד רובר מתרחקת משורשיה. בעבר, דגמי הריינג' היו הבחירה הטבעית של משפחת המלוכה בבריטניה ושל האצולה האנגלית הכפרית. אנשי ה''כסף הישן'' מצאו בריינג' את האלגנטיות והיוקרתיות מבלי לנקר יותר מדי את העיניים.

בקהאם משיקה

בקהאם משיקהבקהאם משיקה

בקהאם, למרות שליין האופנה שלה זוכה להצלחה כלכלית, התפרסמה בעבר בעיקר בזכות מחשופי האינסוף שלה, שהציגו לראווה את צמד שתלי הסיליקון שפיארו את חזיתה. לאחרונה היא אמנם הסירה אותם, אבל הביקורת על העיצובים שלה מגדירה אותם כ''נובו-רישים'' וככאלה שפונים לקהל המתעשרים החדש בארה''ב. באופן אירוני משהו, מי שעמד בראש הצוות שפיתח את הריינג' המקורי, צ'רלס ספנסר קינג, נפטר החודש. סביר להניח שלא היה אוהב לראות את הכיוון אליו הולך היום הדגם הקלאסי שתכנן.

סרטון וידיאו מארוע ההשקה

תגובות

2 תגובות

1

Ogash Ofer

07 ביולי 2010 ב 12:56

לשנה הבאה במעלה ורדית

על כביש הערבה בדרך לורדית - זה נראה שגעון

2

גלעד4X4

07 ביולי 2010 ב 20:01

תזמין לי אחד כזה מתנה לאשתי