שטח 4X4 > כתבות > חדשות

העתיד על פי קיה

החברה הקוריאנית תחשוף בתערוכת דטרויט דגם קונספט של קרוס-אובר גדול, שמציג את קווי התכנון העתידיים של קיה

לפני כשנה, הוחלט בחברת קיה להפסיק את ייצורו של הבורגו, SUV גדול מימדים שיועד להתחרות בעיקר בשוק האמריקאי. הבורגו הגיח לאוויר העולם בעיתוי גרוע, ממש לתוך המשבר הכלכלי האחרון, כשהקונים התרחקו מכלי רכב שהיה בהם צירוף המלים SUV וגדול.
מאז השתנו כמה דברים בכלכלת העולם, רכבי השטח זוכים לעדנה מחודשת והמכירות שלהם נמצאות כל הזמן בגרף עולה, ובקיה החליטו לשוב ולקפוץ על העגלה. הסורנטו שלהם קטן מדי עבור האמריקאים, וכך נולד דגם הקונספט KV7, קרוס-אובר גדול, בליגה של השברלוט טרוורס והפורד פלקס.

KV7 - יתחרה בשוק של הגדולים

KV7 - יתחרה בשוק של הגדוליםKV7 - יתחרה בשוק של הגדולים

וכמו בכל דגם קונספט, גם כאן הרשו לעצמם המעצבים והמתכננים להתפרע. המושבים האמצעיים, יותר נכון הכורסאות שבאמצע, יכולות להסתובב ב-360 מעלות לטובת קיום ישיבה בתוך הרכב. בעוד הדלתות הקדמיות הן קונבנציונליות, הדלתות האחוריות נפתחות כלפי מעלה, בסגנון כנפי שחף.
בקיה מודים מראש שאין סיכוי שדלתות כאלו ייראו בדגם ייצור, אבל זה נראה יפה... בכל מקרה, בקיה כבר הוכיחו שיש מרחק קטן בין דגמי קונספט שלהם לבין דגמי ייצור, כפי שקרה למשל עם הסול והספורטאז', ויש להניח שגם KV7  יעבור דרך דומה. רק חבל שבדרך נאבד את כנפי השחף, זה באמת נראה מדליק...  
לקריאה נוספת 
 

הבורגו, קורבן המשבר הכלכלי

הבורגו, קורבן המשבר הכלכליהבורגו, קורבן המשבר הכלכלי

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

30 בדצמבר 2010 ב 15:09

איזה עיצוב.. איזו חדשנות.

לרוב אני לא חובב קרוס אוברים.. אבל העיצוב פה פשוט שבה אותי! ממש יפה.. כל הכבוד להם.