שטח 4X4 > כתבות > חדשות

קרוס-אובר חדש לרנו?

החברה הציגה השבוע דגם קונספט של קרוס-אובר קטן, שעדיין לא ברור אם יגיע לייצור סדרתי

טרנד הקרוס-אוברים הקטנים ממשיך לצבור תאוצה, וכל יצרניות הרכב ממהרות להיכנס לנישה הזאת. הנציגות הבולטות הן המיני קאנטרימן, הניסאן ג'וק, האודי Q3 שתוצג בקרוב, ועוד כמה דגמים שכרגע נמצאים בשלבי תכנון או הרצה כמו הב.מ.וו X1, דגם חדש של אופל ודגם חדש של פורד.

רנו קפצ'ור

רנו קפצ'וררנו קפצ'ור

מצטרפת חדשה לתחרות על נתח השוק הזה היא רנו, שהציגה השבוע דגם קונספט מעניין - קפצ'ור. מדובר בקרוס-אובר שדומה במידותיו לג'וק של ניסאן, עם עיצוב חיצוני מוחצן מאוד. הגוף בנוי מחומרים מרוכבים כמו קרבון-פיבר, הדלתות נפתחות ככנפי פרפר וכל העסק רוכב על צמיגי ענק בחתך נמוך מאוד, המורכבים על חישוקים בקוטר 22 אינץ'.
הגג ניתן לפתיחה - יותר נכון להסרה - וכך מתקבל קרוס-אובר ספורטיבי פתוח, מצויין לס''ד של יום שישי אחר הצהריים. העיצוב הבסיסי כולל רק שני מושבים, אבל ניתן להוסיף מאחור עוד שני מושבים, כדי להסיע ילדים. או את הכלב...
מתחת למרכב מסתתר מנוע דיזל עם טורבו כפול, בנפח 1.6 ליטר, המספק 160 כ''ס ופולט 99 ג' מזעריים של CO2 לכל ק''מ. תיבת ההילוכים מחוברת דרך מצמד כפול, ובמערכת ההנעה המתוחכמת אפשר למצוא נעילות רוחביות מכניות, המופעלות על ידי חיישנים ומפוקדות מחשב. עוד פיצ'ר נחמד היא מצלמה המותקנת בחזית הרכב, המשדרת לתא הנהג את המתרחש לפני הגלגלים הקדמיים.

דלתות דמויות כנפי פרפר

דלתות דמויות כנפי פרפרדלתות דמויות כנפי פרפר

עדיין לא ברור אם הדגם הזה ייכנס לייצור המוני, ובמקרה שכן לא ברור מתי, בכל מקרה ברור שאם תוכלו להיכנס בעתיד הקרוב לסוכנות רנו ולצאת עם קפצ'ור חדש – הדמיון שלו לדגם הקונספט לא יהיה גדול... 
לקריאה נוספת: 

העיצוב הפנימי

העיצוב הפנימיהעיצוב הפנימי

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

15 בפברואר 2011 ב 13:24

יואו

יואו חזק מתי היא מגיעה לארץ?