פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: נבחרת פוינטר יוצאת לסבב אליפות הראלי רייד במזרח אירופה

10 במאי 2018 ב 05:35 3 תגובות 5170 צפיות profile imageעופר אדר
המירוץ האחרון בסבב יתקיים בישראל, בחג החנוכה, כמחווה לרגל חגיגות ה 70 למדינה והפקתו נעשית על ידי עמותת מרוצי הראלי הישראלית
לכתבה - כתבה חדשה: נבחרת פוינטר יוצאת לסבב אליפות הראלי רייד במזרח אירופה
הוספת תגובה
  • 1. profile image Ogash Ofer 21 במאי 2018 ב 07:20

    מדווחת איריס סגל:
    מוצאי חג השבועות, יום ראשון 20:30. תם ולא נשלם! הסתיים הראלי ביוון, הראשון מבין סבב של 6 המהווים את ליגת Off-Road ובאחה המזרח אירופאית לשנת 2018. היום האחרון הסתיים בגשם וברד ובעיקר במצב רוח נפלא.
    הכל קרה לשביעות רצונם של רז הימן והלל סגל - צוות פוינטר: הם דגמנו עבודת צוות נפלאה, רכב מושלם ומקצוענות תפקודית. עם סיום הראלי הם קיבלו גביע על המקום הראשון הכללי, גביע נוסף על מקום ראשון בקטגוריה שלהם ובנוסף גביע אלוף האלופים. זאת בנוסף לגביעים שהם קיבלו על אליפות הליגה לשנת 2017, בטקס שאורגן לפני פתיחת הראלי הזה.
    כל אלו מחייבים רכישת מזוודה לנשיאת שלל הגביעים הביתה. אבל איך אומרים: "שאלה יהיו הצרות שלנו...". אין טענות. יש שמחה גדולה ותוצאה המשקפת את ההשקעה.
    בסיום היום, בגשם השוטף והברד, הם רחצו את הרכב וטיפלו בו טיפול שגרתי שלאחר מרוץ ככל שניתן בתנאי השטח המקומי (לא היו תקלות, אבל הרכב חייב טיפול בסוף כל מרוץ), בעיקר בשל העובדה שהוא נשאר ביוון וימתין להם שם לקראת המרוץ שיתקיים בחודש הבא ברומניה. מובן שלא תהיה אפשרות להכנה הרגילה והמפנקת שהוא מקבל לקראת כל מרוץ.
    אם הכל יתבצע כשורה בראלי הבא ברומניה, הרי שגם אז הרכב יופקד אצל הרומנים בהמתנה ליולי לראלי השלישי הצפוי בבולגריה (צריך להשתתף לפחות ב-3 מרוצים, כדי שיתאפשר לזכות בגביע הליגה לשנת 2018).
    אז מחר נפרדים מהצהובה, רז ממשיך עם שגיא בתפקידו כמנהל ומלווה קבוצה של אופנוענים ישראלים שממתינים לפתיחת מרוץ אופנועים ביוון והלל חוזר לארץ ולשגרת העבודה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. profile image Ogash Ofer 21 במאי 2018 ב 07:22

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. profile image Ogash Ofer 21 במאי 2018 ב 07:23

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול