קחו בבאגז' סוזוקי גימני ותמשיכו רחוק יותר
עופר, תסביר להם שרק דיסקו או דיפנדר ....
עופר, תסביר להם שרק דיסקו או דיפנדר ....
"כתוב בכתבה שלא ניתן להגביה או למגן את הרקסטון.
האם זה נכון?
לא ניתן להחליף לרקסטון החדש בולמים וקפיצים? לא ניתן למגן אותו? לא ניתן להרכיב לו צמיגי שטח?
אשמח להסבר
כתוב בכתבה שלא ניתן להגביה או למגן את הרקסטון.
האם זה נכון?
לא ניתן להחליף לרקסטון החדש בולמים וקפיצים? לא ניתן למגן אותו? לא ניתן להרכיב לו צמיגי שטח?
אשמח להסבר
בקיצור רק ג׳יפ רוביקון...
לרקסטון החדש יש את אותם הבעיות של הדגם הישן
מערכת בקרת המשיכה פשוט מאוד גרועה
מעניין האם הם פתרו את הבעיה של ה EGR
רקסטון יוצא יותר טוב מפאג'רו פרו? נו טוף....
הטויטה יקר בטירוף לעומת מה שנותן, לא כל כך מדגישים את זה. מדוע?
נוסע על פא גרו דקאר דיזל אוטומט 2013 ארוך. צר לי להודיעך עיתונאי נכבד שהרכב כמעט לא רועש, עבירות מדהימה, חסכוני בדלק. שפע חלקים זולים -לא חייבים מקורי. נסיעה בכביש חלקה ושקטה.
בקיצור-חתול מפנק בכביש-נמר חית בר בשטח בשטח
יש מצב לפאג'רו חדש...
https://www.4x4.co.il/article/12360