עדיין ההחלטה לצייד דווקא את גרסת 4x4 במנוע ליטר בלבד נשמעת מוזרה מאוד. האם היא נבחנה, האם היא שווה משהו בשטח, לפחות בהשווה לדגם הקודם?
אני נסעתי עם שיירת ה-4X4 והויטארה הזו נוסעת מצוין. מטפסת מצוין ומה שמגביל את הויטארה הזו זה לא המנוע! אלא נתוני המרכב והחוסר בהילוך כוח, כייאה לקטגוריה של הג'יפונים הרכים.
ודרך אגב - הגודל לא קובע!
ראה את הרנגלר החדש עם מנוע 2,000 סמ"ק טורבו - כמחצית הנפח מהקודם ומאיץ יותר טוב מהמקום ובהאצות ביניים.
מניסיוני עם שיירת ה-4X4 - עדיף מנוע ליטר טורבו על 1.6 אטמוספרי.
ו"הכי עדיף" מנוע 1.4 ליטר טורבו על פני כולם - היה לנו אחד כזה להדגמה, מנוע פגז!
אתה בא לשכנע אותנו ש3 צילינדר=4? וליטר עדיף על 1.4?!
למה לא לקרוא לילד בשם? היבואן מעדיף לגזור קופון על מפרט של עולם שלישי
לא הבנתי כלום
חפר וחפר וחפר ובקושי נתן חוות דעת על ביצועי הרכבים. איף... כמה מילים ולא אמר כלום
כתב כ"כ גרוע. חושב שהוא היחיד שמבין משהו במנועים ורכבים וכל עם ישראל מטומטם. למה לא הזכרת שהרכב לא מגיע עם מערכות בטיחות אקטיביות? סתם אוטו גרוע ויבואן חזיר.
קראתי פעמיים, ועדיין לא הבנתי ההבדל בין המנועים, וסיכום כללי לחויית הנהיגה. יותר מדי עיסוק במשחקים של הצוות, ופחות מדי מידע בהיר על הרכבים. אם אפשר להתמקד במכוניות ופחות באנשי סוזוקי (הגם שהם שילמו על הסקירה ומצפים לכך...) זה יכול לסייע לקורא מתעניין שבאמת שוקל רכישה. תודה.
אתה בא לשכנע אותנו ש3 צילינדר=4? וליטר עדיף על 1.4?!
למה לא לקרוא לילד בשם? היבואן מעדיף לגזור קופון על מפרט של עולם שלישי
קראתי פעמיים, ועדיין לא הבנתי ההבדל בין המנועים, וסיכום כללי לחויית הנהיגה. יותר מדי עיסוק במשחקים של הצוות, ופחות מדי מידע בהיר על הרכבים. אם אפשר להתמקד במכוניות ופחות באנשי סוזוקי (הגם שהם שילמו על הסקירה ומצפים לכך...) זה יכול לסייע לקורא מתעניין שבאמת שוקל רכישה. תודה.
"תודה על ההתייחסות לתגובתי הקודמת. שאלה: האם בראייתכם המקצועית הרכב מצדיק את מערכות הבטיחות המינימליות אותן הואיל היבואן להותיר, כשעל האחרות ויתר (אולי כדי ליצור מחיר שוק תחרותי בארץ). האם אתם ממליצים על רכב זה, 5 ברמת בטיחות, בהשוואה לדומים לו בקטגוריה, וזאת ועל אףשהוסרו ממנו מערכות הבטיחות המגיעות כסטנדרט באירופה?
ובקיצור: שווה קנייה למרות הצניעות הבטיחותית יחסית ?
תודה רבה.
תודה על ההתייחסות לתגובתי הקודמת. שאלה: האם בראייתכם המקצועית הרכב מצדיק את מערכות הבטיחות המינימליות אותן הואיל היבואן להותיר, כשעל האחרות ויתר (אולי כדי ליצור מחיר שוק תחרותי בארץ). האם אתם ממליצים על רכב זה, 5 ברמת בטיחות, בהשוואה לדומים לו בקטגוריה, וזאת ועל אףשהוסרו ממנו מערכות הבטיחות המגיעות כסטנדרט באירופה?
ובקיצור: שווה קנייה למרות הצניעות הבטיחותית יחסית ?
תודה רבה.
אפשר לדעת האם יגיע לישראל גם 1.4 טורבו awd ואם כן, מתי?
אפשר לדעת האם יגיע לישראל גם 1.4 טורבו awd ואם כן, מתי?
"עופר והמומחים, עד כמה מתאימה הויטרה החדשה 1000 סמק 4×4 לנסיעה יומיומית בשבילי פרדסי השרון? מחפש גיפון קטן ככל האפשר, למטרה זו. מתלבט אם לא להסתפק בגיפון 2 על 4 ואז יש לסיאט ארונה יתרון כי זולה יותר קטנה יותר יש לה מערכות בטיחותיות ומהנה יותר כנראה בכביש. אם 4×4 אז אין הרבה אופציות בגדלים האלה, הויטרה אולי גם יותר גבוהה, כנראה עבירות טובה יותר מצד שני יותר גדולה יותר יקרה פחות מהנה בכביש וכאמור פחות מאובזרת בטיחותית.
שקלתי גם xv אבל זאת כבר גדולה יותר ויקרה יותר. דאציה גם גדולה יותר וה4×4 ידני בלבד.
תודה!
עופר והמומחים, עד כמה מתאימה הויטרה החדשה 1000 סמק 4×4 לנסיעה יומיומית בשבילי פרדסי השרון? מחפש גיפון קטן ככל האפשר, למטרה זו. מתלבט אם לא להסתפק בגיפון 2 על 4 ואז יש לסיאט ארונה יתרון כי זולה יותר קטנה יותר יש לה מערכות בטיחותיות ומהנה יותר כנראה בכביש. אם 4×4 אז אין הרבה אופציות בגדלים האלה, הויטרה אולי גם יותר גבוהה, כנראה עבירות טובה יותר מצד שני יותר גדולה יותר יקרה פחות מהנה בכביש וכאמור פחות מאובזרת בטיחותית.
שקלתי גם xv אבל זאת כבר גדולה יותר ויקרה יותר. דאציה גם גדולה יותר וה4×4 ידני בלבד.
תודה!
עופר תודה על התגובה המהירה. זאת בדיוק הדילמה, שאין בוץ אז אולי גם הארונה תעשה את העבודה שהיא עדיפה מבחינתי כי האישה מעדיפה מכונית קטנה ככל שאפשר והסיאט גם זולה יותר. מצד שני, כמה ימים בשנה היא תתקשר שאבוא לגרור אותה עם הסיאט שהיו נחסכים עם הויטרה. בקיצור מה הערך האמיתי של ה4×4 עבור המקרה הזה. כמה העבירות של הויטרה באמת משמעותית למול גיפון 2×4 כמו הארונה שברור שיש ימים קיצוניים,בחורף בעיקר שגם רוביקון לא יעבור אז לגביהם זה באמת לא משנה
תודה
כשהשביל כבוש/מהודק היטב גם גרסת הנעה קדמית תעשה את העבודה.
כשהשביל משובש / חולי / בוצי / בטיפוס עלייה לגרסת 4x4 יש יתרון משמעותי
בכך שהיבואן עוצר יבוא של 1.4 טורבו 4×4, וכמו כן את הקרוסאובר 1.4 טורבו 4×4, בגימורים הגבוהים ביותר, הוא פוגע במכירות ובתדמית של סוזוקי.
דגמים אילו הם מעולים, אמינים, פונים לפלחי אוכלוסיה נוספים, ומוסיפים "טעם לחיים". חבל....רציתי, חיכיתי, התאכזבתי,אפנה למותג אחר.
אני קניתי סוזוקי ויטרה 2019 מנוע 1000 טורבו אני מרוצה מאוד רכב מעולה כוח מזדמן רוב הזמן חסכוני מתאים למשפחה מספק את הצרכים של המשפחה נוח אמין שומר על המחירון