פורומים

 - שטח 4x4

 - כתבה חדשה: השקה: סוזוקי ויטארה עם מנוע טורבו

22 בפברואר ב 04:48 21 תגובות 12785 צפיות חיימון
יצאנו לדרך אלון שבדרום בקעת הירדן להדריך את ההשקה של סוזוקי ויטארה 2019 עם מנועי טורבו חדשים בנפח 1.0 ליטר ו-1.4 ליטר וחזרנו עם כמה תובנות כפי מסכם חיים זרזר.
הדריכו: חיים זרזר, קובי בצלאל, דרור ברלי ועופר אוגש
לכתבה - כתבה חדשה: השקה: סוזוקי ויטארה עם מנוע טורבו
הוספת תגובה
  • 1. sireh 22 בפברואר ב 09:59

    עדיין ההחלטה לצייד דווקא את גרסת 4x4 במנוע ליטר בלבד נשמעת מוזרה מאוד. האם היא נבחנה, האם היא שווה משהו בשטח, לפחות בהשווה לדגם הקודם?

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 2. Ogash Ofer 22 בפברואר ב 11:46

    אני נסעתי עם שיירת ה-4X4 והויטארה הזו נוסעת מצוין. מטפסת מצוין ומה שמגביל את הויטארה הזו זה לא המנוע! אלא נתוני המרכב והחוסר בהילוך כוח, כייאה לקטגוריה של הג'יפונים הרכים.

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 3. Ogash Ofer 22 בפברואר ב 11:47

    ודרך אגב - הגודל לא קובע!
    ראה את הרנגלר החדש עם מנוע 2,000 סמ"ק טורבו - כמחצית הנפח מהקודם ומאיץ יותר טוב מהמקום ובהאצות ביניים.

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 4. Ogash Ofer 22 בפברואר ב 11:49

    מניסיוני עם שיירת ה-4X4 - עדיף מנוע ליטר טורבו על 1.6 אטמוספרי.
    ו"הכי עדיף" מנוע 1.4 ליטר טורבו על פני כולם - היה לנו אחד כזה להדגמה, מנוע פגז!

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 5. אורח/ת - נו באמת! 22 בפברואר ב 22:15

    אתה בא לשכנע אותנו ש3 צילינדר=4? וליטר עדיף על 1.4?!
    למה לא לקרוא לילד בשם? היבואן מעדיף לגזור קופון על מפרט של עולם שלישי

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 6. אורח/ת - מומו 23 בפברואר ב 08:05

    לא הבנתי כלום

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 7. אורח/ת - אכל ת'ראש 23 בפברואר ב 15:37

    חפר וחפר וחפר ובקושי נתן חוות דעת על ביצועי הרכבים. איף... כמה מילים ולא אמר כלום

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 8. אורח/ת - פאפי 23 בפברואר ב 16:43

    כתב כ"כ גרוע. חושב שהוא היחיד שמבין משהו במנועים ורכבים וכל עם ישראל מטומטם. למה לא הזכרת שהרכב לא מגיע עם מערכות בטיחות אקטיביות? סתם אוטו גרוע ויבואן חזיר.

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 9. אורח/ת - נמרוד א. 23 בפברואר ב 17:05

    קראתי פעמיים, ועדיין לא הבנתי ההבדל בין המנועים, וסיכום כללי לחויית הנהיגה. יותר מדי עיסוק במשחקים של הצוות, ופחות מדי מידע בהיר על הרכבים. אם אפשר להתמקד במכוניות ופחות באנשי סוזוקי (הגם שהם שילמו על הסקירה ומצפים לכך...) זה יכול לסייע לקורא מתעניין שבאמת שוקל רכישה. תודה.

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 10. Ogash Ofer 23 בפברואר ב 18:45 נערך 23 בפברואר ב 18:49

    אורח/ת - נו באמת! כתב/ה:
    "

    אתה בא לשכנע אותנו ש3 צילינדר=4? וליטר עדיף על 1.4?!
    למה לא לקרוא לילד בשם? היבואן מעדיף לגזור קופון על מפרט של עולם שלישי

    "
    ראה תגובה מעליך!
    כך כתבתי: "ו"הכי עדיף" מנוע 1.4 ליטר טורבו על פני כולם - היה לנו אחד כזה להדגמה, מנוע פגז!".
    איך מזה הגעת לתגובתך??? לא ברור!!!

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 11. Ogash Ofer 23 בפברואר ב 18:48 נערך 23 בפברואר ב 18:49

    אורח/ת - נמרוד א. כתב/ה:
    "

    קראתי פעמיים, ועדיין לא הבנתי ההבדל בין המנועים, וסיכום כללי לחויית הנהיגה. יותר מדי עיסוק במשחקים של הצוות, ופחות מדי מידע בהיר על הרכבים. אם אפשר להתמקד במכוניות ופחות באנשי סוזוקי (הגם שהם שילמו על הסקירה ומצפים לכך...) זה יכול לסייע לקורא מתעניין שבאמת שוקל רכישה. תודה.

    "
    פסקת הפתחה של הכתבה אומרת:
    "יצאנו לדרך אלון שבדרום בקעת הירדן להדריך את ההשקה של סוזוקי ויטארה 2019 עם מנועי טורבו חדשים בנפח 1.0 ליטר ו-1.4 ליטר וחזרנו עם כמה תובנות כפי מסכם חיים זרזר. "
    ובשפה אחרת - זו כתבה המסכמת את ההשקה אותה הדרכנו עבור סוזוקי והמיקוד הוא מנוע 1 ליטר טורבו שלושה צילנדרים למול 1.4 ליטר טורבו עם ארבעה צילנדרים.
    אם יש שאלה ספציפית?
    נשמח לענות.

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 12. אורח/ת - נמרוד א' 27 בפברואר ב 17:46

    תודה על ההתייחסות לתגובתי הקודמת. שאלה: האם בראייתכם המקצועית הרכב מצדיק את מערכות הבטיחות המינימליות אותן הואיל היבואן להותיר, כשעל האחרות ויתר (אולי כדי ליצור מחיר שוק תחרותי בארץ). האם אתם ממליצים על רכב זה, 5 ברמת בטיחות, בהשוואה לדומים לו בקטגוריה, וזאת ועל אףשהוסרו ממנו מערכות הבטיחות המגיעות כסטנדרט באירופה?
    ובקיצור: שווה קנייה למרות הצניעות הבטיחותית יחסית ?
    תודה רבה.

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 13. Ogash Ofer 27 בפברואר ב 18:04

    אורח/ת - נמרוד א' כתב/ה:
    "

    תודה על ההתייחסות לתגובתי הקודמת. שאלה: האם בראייתכם המקצועית הרכב מצדיק את מערכות הבטיחות המינימליות אותן הואיל היבואן להותיר, כשעל האחרות ויתר (אולי כדי ליצור מחיר שוק תחרותי בארץ). האם אתם ממליצים על רכב זה, 5 ברמת בטיחות, בהשוואה לדומים לו בקטגוריה, וזאת ועל אףשהוסרו ממנו מערכות הבטיחות המגיעות כסטנדרט באירופה?
    ובקיצור: שווה קנייה למרות הצניעות הבטיחותית יחסית ?
    תודה רבה.

    "
    ושוב אתה כותב מבלי להכיר את המציאות!
    היבואן לא מסיר אף מערכת ובמקרה הזה אפילו לא קובע איזה מערכות יגיעו!
    היצרן, שהוא יצרן מאוד שמרן, טרם אישר לשלוח ארצה את המערכות החדשות של הויטרה מכיוון שיש לה גם תיקון סטייה בהגה (והמערכת הזו טרם נבחנה בארץ).
    כשזה יקרה (והיבואן מן הסתם מקווה שבמהרה ואף עוד החורף) ישלחו לישראל גם ויטארות עם מערכות בטיחות מתקדמות (קצת יותר ממה שמציע כרגע הג'ימני).
    לגבי שווי הקנייה - לא אוכל לייעץ לך כי זו החלטה סובייקטיבית שלך בהתאם למחיר כלי הרכב למול התועלת שהוא יספק לך ובהשוואה למתחרים.

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 14. אורח/ת - ג 01 במרץ ב 11:46

    אפשר לדעת האם יגיע לישראל גם 1.4 טורבו awd ואם כן, מתי?

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 15. Ogash Ofer 02 במרץ ב 06:05

    אורח/ת - ג כתב/ה:
    "

    אפשר לדעת האם יגיע לישראל גם 1.4 טורבו awd ואם כן, מתי?

    "
    אני מניח שכן. כי יש כבר כמה ויטרות כאלו כאן בשירות היבואן.
    השאלה היא: רק מתי היצרן יקצה לישראל את הכלים האלו?

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 16. אורח/ת - אריה 11 במרץ ב 01:24

    עופר והמומחים, עד כמה מתאימה הויטרה החדשה 1000 סמק 4×4 לנסיעה יומיומית בשבילי פרדסי השרון? מחפש גיפון קטן ככל האפשר, למטרה זו. מתלבט אם לא להסתפק בגיפון 2 על 4 ואז יש לסיאט ארונה יתרון כי זולה יותר קטנה יותר יש לה מערכות בטיחותיות ומהנה יותר כנראה בכביש. אם 4×4 אז אין הרבה אופציות בגדלים האלה, הויטרה אולי גם יותר גבוהה, כנראה עבירות טובה יותר מצד שני יותר גדולה יותר יקרה פחות מהנה בכביש וכאמור פחות מאובזרת בטיחותית.
    שקלתי גם xv אבל זאת כבר גדולה יותר ויקרה יותר. דאציה גם גדולה יותר וה4×4 ידני בלבד.
    תודה!

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 17. Ogash Ofer 11 במרץ ב 07:27 נערך 11 במרץ ב 12:40

    אורח/ת - אריה כתב/ה:
    "

    עופר והמומחים, עד כמה מתאימה הויטרה החדשה 1000 סמק 4×4 לנסיעה יומיומית בשבילי פרדסי השרון? מחפש גיפון קטן ככל האפשר, למטרה זו. מתלבט אם לא להסתפק בגיפון 2 על 4 ואז יש לסיאט ארונה יתרון כי זולה יותר קטנה יותר יש לה מערכות בטיחותיות ומהנה יותר כנראה בכביש. אם 4×4 אז אין הרבה אופציות בגדלים האלה, הויטרה אולי גם יותר גבוהה, כנראה עבירות טובה יותר מצד שני יותר גדולה יותר יקרה פחות מהנה בכביש וכאמור פחות מאובזרת בטיחותית.
    שקלתי גם xv אבל זאת כבר גדולה יותר ויקרה יותר. דאציה גם גדולה יותר וה4×4 ידני בלבד.
    תודה!

    "
    פרדסי השרון - זה תלוי מתי!
    בשיא החורף גם טרקטור של ג'ון דיר יכול לשקוע בבוץ.
    כשהשטח יבש או לח הויטרה תגהץ את השבילים בהנאה מרובה.

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 18. אורח/ת - אריה 11 במרץ ב 08:30

    עופר תודה על התגובה המהירה. זאת בדיוק הדילמה, שאין בוץ אז אולי גם הארונה תעשה את העבודה שהיא עדיפה מבחינתי כי האישה מעדיפה מכונית קטנה ככל שאפשר והסיאט גם זולה יותר. מצד שני, כמה ימים בשנה היא תתקשר שאבוא לגרור אותה עם הסיאט שהיו נחסכים עם הויטרה. בקיצור מה הערך האמיתי של ה4×4 עבור המקרה הזה. כמה העבירות של הויטרה באמת משמעותית למול גיפון 2×4 כמו הארונה שברור שיש ימים קיצוניים,בחורף בעיקר שגם רוביקון לא יעבור אז לגביהם זה באמת לא משנה
    תודה

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 19. Ogash Ofer 11 במרץ ב 18:52

    כשהשביל כבוש/מהודק היטב גם גרסת הנעה קדמית תעשה את העבודה.
    כשהשביל משובש / חולי / בוצי / בטיפוס עלייה לגרסת 4x4 יש יתרון משמעותי

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 20. אורח/ת - אפי 29 ביוני ב 13:07

    בכך שהיבואן עוצר יבוא של 1.4 טורבו 4×4, וכמו כן את הקרוסאובר 1.4 טורבו 4×4, בגימורים הגבוהים ביותר, הוא פוגע במכירות ובתדמית של סוזוקי.
    דגמים אילו הם מעולים, אמינים, פונים לפלחי אוכלוסיה נוספים, ומוסיפים "טעם לחיים". חבל....רציתי, חיכיתי, התאכזבתי,אפנה למותג אחר.

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 21. אורח/ת - רביע פארס 21 באוגוסט ב 17:01

    אני קניתי סוזוקי ויטרה 2019 מנוע 1000 טורבו אני מרוצה מאוד רכב מעולה כוח מזדמן רוב הזמן חסכוני מתאים למשפחה מספק את הצרכים של המשפחה נוח אמין שומר על המחירון

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
ביטול פירסום תגובה