פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: סוזוקי ג'ימני 2019 Suzuki Jimny

22 בפברואר 2019 ב 12:39 27 תגובות 34982 צפיות דרור ברלי
חיכינו לו. כססנו ציפורניים, חישבנו שבועות, ימים, שעות, דקות ושניות עד לרגע בו יגלגל את צמיגיו צנועי המידות על אדמת ארץ הקודש ואנו נניח ידיים נרגשות על ההגה שלו. מי שישמע, כולו רכב שטח קטנטן לזוג + צידנית, עם מנוע ליטר וחצי ובקושי 100 סוסים. אבל כמה הוא קטנטן, ככה הוא כיפי, ככה הוא נכון. וכמה שהוא לא "הג'יפ הטוב בעולם" ולא נטול טעויות ופשרות, ככה הוא צנוע ואמיתי וברוך-יכולות ופשוט מקסים. קבלו אותו – סוזוקי ג'ימני 2019 כאן בישראל, רכב שטח אמיתי, נטול חארטות. ואני? עזבו אותי, אני מאוהב.
דרור ברלי יחד עם חיים זרזר, קובי בצלאל ועופר אוגש הדריכו את ההשקה של הג'ימני 2019 לאנשי סוזוקי, נסעו במשך כמה ימים ומאות קילומטרים 4 גברים בג'ימני וחזרו נלהבים כאילו זו הפעם הראשונה בשטח...
לכתבה - כתבה חדשה: סוזוקי ג'ימני 2019 Suzuki Jimny
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - קובי 23 בפברואר 2019 ב 06:11

    שלום.
    לאחר בדיקתכם,
    מה יותר מתאים לשטח ?
    אוטומט או ידני ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - הורדת יוקר המחיר 23 בפברואר 2019 ב 08:44

    גימיני לא היה חסכוני ולכן זה שקר שיהיה עליו עליית מחיר ברמת מס, רכב היברדי וחסכוני היחיד שזכה להורדת מס שווי רכב . סוזוקי גימני ממש לא חסכוני ולא קיבל שום הטבה בהורדת מס, באירופה יש הגבלה של כמות כלים כאלה בכל מדינה (לא כי הם פתאום לא חסכוניים ,הם מעולם לא היו כאלה).

    מזמין אותך להצטרף אלינו
    https://m.facebook.com/groups/427717961133483
    קבוצה שנפתחה בגלל חזירות יבואן סוזוקי על הגימני החדש 30 אלף יותר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - רמי 23 בפברואר 2019 ב 09:43

    שישאר בנמל!! מי שקונה פראייר! לא קונים במחירי גזל!!
    מחסור עולמי עאלק. קשקוש של היבואן לייצר ביקוש והסתערות. זה רכב של 110 אש״ח. אל תתנו יד לעושק!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת - דני 23 בפברואר 2019 ב 11:26

    מחיר חזירי! רק בישראל הגימיני הרבה יותר יקר מהויטרה טורבו 1.4 החדשה! בכל העולם דראפ,בריטניה וכו הויטרה במפרט הישראלי יותר יקרה מהגימיני! כנסו לאתרים בחול, הכל שקוף. אין סיבה אמיתית לייקר את הגימיני באפריל כי הוא בדרגת זיהום 14 וגם כיום לא מקבל הנחה במיסוי.
    היבואן מנצל את זה שאין מתחרה לגימיני. נקודה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - אלי 23 בפברואר 2019 ב 11:53

    "חיכינו לו. כססנו ציפורניים, חישבנו שבועות, ימים, שעות, דקות ושניות עד לרגע בו יגלגל את צמיגיו צנועי המידות על אדמת ארץ הקודש ואנו נניח ידיים נרגשות על ההגה שלו"
    נסחפתם!!!!
    לא כססנו ציפורניים, ידענו בדיוק מה נקבל!, רכב שטח מעולה עם מנוע קצת יותר חזק והתשלום בהתנהגות כביש עלובה.נכון שמקבלים אבזור בטיחות שהפך לסטנדרט ואף יצרן כבר לא גובה עליו אקסטרא.
    מכרנו את הגימיני הישן כדי לשדרג לחדש ובטיחותי , אבל סוזוקי ישראל, הגזמתם במחיר! מ 105 ל 125 לדגם הידני? זאת חזירות וניצול היותכם שחקן יחיד בנישה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - ירון 23 בפברואר 2019 ב 13:16

    יבואן חזיר .
    לא יעזור לו כלום (כמו שאמר 5 ניצול של מלאי מצחיק למקסם רווחים .)
    היבואן צוחק על כולם בפנים אין מילה אחרת !
    כסף כסף כסף כסף !

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת - ניסים 23 בפברואר 2019 ב 14:21

    "זול? לא בדיוק. מחירי המכוניות החדשות בישראל שוב מרקיעים שחקים וגם מקומו של הג'ימני לא נפקד בטבלת ההתייקרויות – משהו שאפשר להבין לנוכח השדרוג הבלתי נתפס באבזור, בציוד הבטיחות וביכולות"
    מה הקשקוש הזה? שדרוג בלתי נתפס באבזור ובציוד הבטיחות שמצדיק מחיר הזוי?
    מחירי המכוניות משפחיות/ג'יפונים איפה שיש תחרות אמיתית לא משתנים בשנים האחרונות! למרות השדרוג בבטיחות ובאבזור!!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. אורח/ת - נכלולי 23 בפברואר 2019 ב 16:42

    למגיב מספר 2 (ינון סופר או אלון עוז?...):
    אם אתה טוען שהיבואן שקרן, אז בעצם אין ממש מקום לדיאלוג ביניכם לבינו, כי כל מה שיענו לך ייתפס כשקר... הציעו לך מטעם היבואן בקבוצה הסגורה להיפגש עם מנהל המותג, אבל לא שמעתי שמישהו מכם יצר קשר לתאם פגישה כזו. המקלדת סובלת הכל, אבל יהיה יותר קשה לשבת מולו ולהגיד "יה שקרן"...
    אין קשר בין החסכוניות של הג'ימני למיסוי שלו. המס נובע מחישוב הציון הירוק של הרכב לפי נתוני זיהום האוויר שלו. בגלל שנוי השיטה מ-NEDC ל-WLPT ניקוד הג'ימני עלה דרמטית מ-4/7 ל-13/14 (ידני/אוטומט) וזיכוי המס ירד משמעותית, באלפי שקלים. לא מאמין? קח את הנוסחה של משרד התחבורה ותחשב לבד, אבל עזוב - יותר קל לכתוב "זה שקר"... בינתיים כל המלאי נחטף, ורשימות ההמתנה רק מתארכות, אז שיהיה לכם בהצלחה במחאה...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת - מגיב 4 23 בפברואר 2019 ב 16:59

    מגיב 8 נציג היבואן. למה לא עונה לשאלה הפשוטה של מגיב 4. איך בכל העולם הויטרה החדשה יותר יקרה מהגימיני ורק בישראל המצב הפוך. רכבים באותו מפרט בדיוק. אתר סוזוקי בריטניה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • תגובה ל 8 .
    אתה לא מבין שהגימני לא הרוויח שום הנחת מס כי הוא מזהם . וגם הדגם החדש מזהם !
    הדגם הקודם היה דירוג זיהום של 13 לאוטומט ו 4 לידני , ובדגם החדש זיהום אוטומט 7 וידני 4 .

    אז אפילו פחות מזהם באוטומט... אז מי פה משקר ?..

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. אורח/ת - נכלולי 23 בפברואר 2019 ב 18:22

    למגיב 9:
    בכל העולם הויטרה יותר יקרה מהג'ימני כי אין להם נוסחת זיכוי מס ירוק כמו בישראל ש"דופקת" את הג'ימני. נסה לעבור לאנגליה - שם יש מיסוי הרבה יותר הגיוני מבישראל, אבל אופסי - גם שם יש רשימת המתנה של שנה לג'ימני...
    למגיב 10:
    הפוך גוטה, הפוך !!! בדגם הישן היה 4 ו-7, ואילו בחדש 13 ו-14... ככל שהמספר גבוה יותר, הרכב יותר מזהם וזיכוי המס עליו יותר קטן. ההבדל במיסוי בין 7 ל-14 הוא 7,000 ש"ח שאתה תשלם יותר ולכן המחיר יעלה. עכשיו קפיש?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת - מגיב 4 23 בפברואר 2019 ב 19:28

    מגיב 11, תפסיק להפחיד אותנו עם רשימת ההמתנה באנגליה, זה פס ייצור אחר עם הגה ימני. בגרמניה ואיטליה יש מלאי זמין עכשיו ובמחיר שלא יקר משמעותית מדגמי 2018.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. אורח/ת - יבוא אישי 23 בפברואר 2019 ב 21:22

    אז תקנה בגרמניה ותביא ביבוא אישי :)

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. אורח/ת - אביחי 24 בפברואר 2019 ב 06:36

    לא קונים חדש עד שממשלת ישראל מורידה את מס הרכישה על רכב חדש ל-0

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. אורח/ת - אורח 24 בפברואר 2019 ב 07:41

    כתבה ממומנת ולא אובייקטבית. הבוחן מקבל שכר מסוזוקי ומנסה להצדיק את הקפיצה של 20 אלף במחיר.
    הגימיני נשאר רכב שטח מעולה. נקודה. על זה אין מחלוקת.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. אורח/ת - What the hell?!? Thieves 24 בפברואר 2019 ב 13:45

    Way way overpriced, only in Israel. Thank god I don’t live here.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. אורח/ת - לא נקנה גמיני 2019 במחיר שחיטה 24 בפברואר 2019 ב 16:36

    מבחינתי ועוד רבים מחברי שהכלים האלו ישארו בנמל ויתרקבו אנו לא מאמנים לשקרים של המחסור ושל עודף הביקוש לכו תסבנו משהו אחר לקחת 30 אחוז יותר על המוצר זה מחיר גנבה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 18. אורח/ת - אבי 24 בפברואר 2019 ב 18:56

    בצחוק לא הייתי שם 150 אלף על רכב כזה...כל האבזור שלו זה סטאנדארט היום, מגיע עם כל רכב....
    ניצול, ומחיר מופרח!!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 19. alon oz 26 בפברואר 2019 ב 20:42

    שלום לכולם וערב טוב,
    היום התנהלה בסוכנות סוזוקי בת"א פגישה בין נציגי המחאה @Yinon Soferאנוכי וחברנו לירון.
    יש לציין שאנשי סוזוקי נחמדים מאוד ואירחו אותנו בצורה מכובדת והתייחסו לכל טענה שלנו.
    נתחיל: הועלו כל הטענות לגבי תמחורו המופקע של הג'מני וניתנו לנו הסברים מפורטים לגבי המחיר הנ"ל בעיקר הם מאשימים את תמחור הג'מני בגלל היצרן ובגלל מערכות הבטיחות ברכב החדש, אישית לא קניתי את זה ולדעתי זהו תירוץ בלבד.
    כמו כן העלנו את בעיית צמיגי השטח המלא ותשובתם היא שזה מה שקבע יצרן הרכב ולהוסיף מידה ל215 כרגע בלתי אפשרי מאחר וזה הליך יקר מאוד וזה לא יקרה בקרוב, דעתי האישית היא בין אם התשובה היא נכונה או לא הרי זה מגוחך למכור ג'יפ שכזה ללא יכולת חוקית להתקין בו צמיגי שטח מלא.
    כמו כן הוצעה קבוצת רכישה של מספר רב של כלים אולם היבואן טוען למחסור כרגע ולא יוכל להתחייב לספקם. דעתי האישית היא למה בעצם למכור כרגע במחיר הוגן לקבוצת רכישה כשאפשר למקסם ולנסות למכור במחיר מופקע.
    הוצע ליבואן להביא לארץ את הדגם המוזל יותר של הג'מני והם ישקלו ויבדקו אפשרות שכזאת בעתיד.

    הפוסט נכתב על דעתי האישית והתרשמותי מהפגישה היום.
    מסקנות אישיות שלי מהפגישה: אל תמהרו, תנו להם לנסות ולמכור במחיר המופקע הזה. הרכב קטן מאוד, אומנם יפה מאוד ומדליק (ראינו אותו בתצוגה) אולם עם כל הכבוד אין שום הצדקה למחיר הזה,
    כפי הנראה הם רוצים לנסות קודם למתג אותו כרכב יוקרה וכשהם "ירדו מהעץ" נוכל לקנותו במחיר שפוי.
    המחאה תמשיך וכולם מוזמנים להפיץ את הקבוצה ואת הפוסטים בה,
    עדכונים נוספים כשיהיו יעודכנו בקבוצה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 20. profile image Ogash Ofer 15 במרץ 2019 ב 07:19

    קישור לסיכום הכללי של ההשקה שכבר פרסמנו:
    הדרכת השקה: סוזוקי ויטרה עם מנוע ליטר וסוזוקי ג'ימני 2019

    וקישור לסיכום ההשקה של הויטרה עם מנוע 1 ליטר טורבו:
    השקה: סוזוקי ויטארה עם מנוע טורבו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 21. אורח/ת - אורח 15 במרץ 2019 ב 08:11

    מגיב 20
    מה הקשר לויטרע במבחן על גימני. מי נוגע ב 2019 ברכב משפחתי בלי בטיחות אקטיבית!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 22. אורח/ת - סמוראי 84 15 במרץ 2019 ב 12:30

    שמח לראות שהוא בא מהמפעל עם אזיקון על ידית ההילוכים,
    שמח לראות בכללי,
    ומתבאס תחת על המחיר. תודה מדינת ישראל...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • מכל הבחינות

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 24. אורח/ת - קובי 19 במרץ 2019 ב 11:47

    שלום.
    לאחר בדיקתכם,
    מה יותר מתאים לשטח ?
    אוטומט או ידני ?
    בבקשה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 25. profile image Ogash Ofer 19 במרץ 2019 ב 13:55

    שאלת השאלות ואין לה תשובה מוחצת!
    תלוי בנהג, ביכולת הטכנית שלני ובאהבתו.
    ובקצרה - כל גיר שתקנה יעבוד לך טוב בשטח!

    קישור לכבתבה הנוגעת בהבדלים:
    https://www.4x4.co.il/article/10867

    ואולי צריך לכתוב טיפ שטח בעניין...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 26. profile image Ogash Ofer 19 במרץ 2019 ב 13:58

    וראה איזו כתבה מצאתי: ידני או אוטומט:
    https://www.4x4.co.il/article/1051

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 27. אורח/ת - שלום 25 באפריל 2019 ב 08:58

    דרור ברלי כתבה מעולה שמתארת בדיוק מזה סוזוקי גימיני...חבל שהמחיר פוגע בחבילה
    תודה

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול