לקוחות יגואר הוזמנו בבוקר יום שישי 31.1 לאולם התצוגה של יגואר בהרצליה לקחת חלק בהשקת הדגם החדש: יגואר E-PACE - הכולל חבילת אבזור המיועד לקהל הישראלי.
לאחר המינגלינג חשפו בכירי חברת המזרח, יבואני מותג היוקרה יגואר, בראשם: דני עייני – יו"ר החברה, רמי וקסמן - סמנכ"ל השיווק וליאן כהן - מנהלת המותג, את הדגם המיוחד עם חבילת האבזור הייחודית לישראל.
רמי וקסמן פתח את האירוע ואמר: "יגואר מסיימת שנת שיא במכירות המותג בישראל עם למעלה מ 160 רכבים שנמכרו ב 2019 שאותם מובילים ה - I-PACE החשמלית והE-PACE. ה E-PACE, בולט מאד בסגמנט שלו בזכות המנוע החזק, הביצועים והיכולות הדינמיות שלו. זו הסיבה שהחלטנו לתרגם את האלמנטים החווייתיים והספורטיביים אשר חווים בנהיגה, לחבילה עיצובית ספורטיבית. החבילה הזו משדרת החוצה את כל היסודות היגואריים ברכב ואני צופה לה הצלחה רבה."
עוד הוסיף וקסמן: "אנו חווים את הכניסה של יגואר וההתקדמות של המותג בשוק בכל ההיבטים, הן במכירות, הן בפעילויות המועדון החדש והן בתחום מחירי היד השנייה. אנו מצפים ומאמינים שבשנת 2020 יגואר תחצה את רף 200 הרכבים ותגיע ל 240 רכבי בשנה זו."