יש עוד כמה וכמה רכבי שטח מהסוג הישן שאפשר היה לבדוק:
פאג'רו Q, ניסאן טראנו (וגם פטרול למרות שנדיר יותר למצוא) ואיסוזו טרופר- בדגמים הישנים שלושתם עם סרן חי מאחורה ושלדת סולם
בנוסף, יש את הלנד קרוזרים למיניהם וכמובן את הרוביקון וגרנד צ'ירוקי
להכניס את הסמוראי למשוואה ולוותר על הרשימה שלמעלה ??
יש עוד כמה וכמה רכבי שטח מהסוג הישן שאפשר היה לבדוק:
פאג'רו Q, ניסאן טראנו (וגם פטרול למרות שנדיר יותר למצוא) ואיסוזו טרופר- בדגמים הישנים שלושתם עם סרן חי מאחורה ושלדת סולם
בנוסף, יש את הלנד קרוזרים למיניהם וכמובן את הרוביקון וגרנד צ'ירוקי
להכניס את הסמוראי למשוואה ולוותר על הרשימה שלמעלה ??
עד כמה הרכבים מאז עמידים יותר למעברי מים מהחדשים יותר (שלפחות מבחינת עבירות טובים לפחות באותה מידה עם שיפורים מקבילים אבל רגישים מאוד למים בגלל כל המחשבים והאלקטרוניקה). הסיקס/סופה לעומת רנגלר, הסמוראי לעומת הגימני החדש.
הדיסקו כבר אז היה ממוחשב אז כנראה לא שונה בהרבה מאבותיו.
אגב לגבי ההערה הקודמת, הכותבים מ 2007 בחרו רק ברכבים עם 2 סרנים חיים אז כל הלנדקרוזרים (חוץ מ70 שניסו דווקא להביא) טראנו פאגרו טרופרים וכו מחוץ למשחק.. הwj גראנד צירוקי היה באמת המקביל של הדיסקו מהמבחן. אבל כמוהו כמו המחליף שלו wk נטול הסרן חי מקדימה, כמו כל החבורה היותר מודרנית "שוקעת" בשלולית והופכת לטוטאללוס אם המים מגיעים למחשב (לזה השנורקל לא עוזר..)
אחלה כתבה. תעשו כזאת מעודכנת.