אם הניסן ליף שלהם מתקרב למחיר של 180,000 ₪, כמה יעלה הקרוסאובר הזה, 350,000?
אם הניסן ליף שלהם מתקרב למחיר של 180,000 ₪, כמה יעלה הקרוסאובר הזה, 350,000?
"מחירי רכב חשמלי הם בלוף גדול. נכון שיש עלויות פיתוח אך עלויות הייצור הינן הרבה יותר נמוכות. מדובר בלוחות אלקטרוניים ומנועים חשמליים פשוטים יחסית למנועי בנזין ודיזל.
הכל תלוי בהיצע ובביקוש. ככל שהצרכן לא יהיה מוכן לשלם סכומים אלו, ייאלצו היצרנים להוריד מחירים והיבואנים להוריד רווח. לגבי מסים, אפשר לסמוך על ממשלת ישראל שלא תהיה מוכנה להוריד שקל מרווחיה.
חצי מליון שקל בשביל אודי איטרון זו חזירות. שש מאות אלף שקל בשביל יגואר איי פייס או בשביל מרצדס אי קיו סי, זה ממש טמטום.
Ofer Ogash
אני מאוד מקווה, אבל אם לשפוט על פי תימחור הדגמים החשמליים שמייבאים היום, והצבת מחירים לא ראליים להמרות הטבות המס, זה לא יעזור.
זה כנראה ניסיון של חברות הרכב 'המסורתיות' לשמור על רווחיות גבוהה.
הבעיה מבחינתן תתחיל ברגע שחברות 'לא מסורתיות' כמו טסלה או חברות חיצוניות לתעשיית הרכב יוכלו להשיג נפח ייצור גבוה.
האריאה זו אופרה אחרת לגמרי, צינון בטריות אקטיבי, טווח פצצה, אין עדין מחיר. יתחרה עם כל הג׳פונים בסביבה...כולל MG שבא בטכנולוגיה ישנה..אופרה אחרת לגמרי.
מי שנוסע על רכב חשמלי ספק אם ירצה לחזור לרכב עם מנוע בעירה פנימית.
המחיר בדרך כלל ראלי או לפחות מתקרב להיות ראלי, לעומת המחיר אשר משולם על רכבים הרגילים.
נראה כמו אאוטלנדר PHEV.
מערכת הנעה כמו ב PHEV.
עיצוב כמו של PHEV.
המהלך של רנו/ניסן לרסק את מיצובישי ולקנות אותה בזול, משתלם ובגדול.....
מתי נראה אאוטלנדר חשמלי לגמרי?